SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Heyhey! Waar gaat Milou naar toe met schoolreisje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:25 schreef SeaOfLove het volgende:
zokunen, heelveel succes bij de dokter, wat ontzettend verstandig dat je gaat! Om half 5 vanmiddag Milou halen op school als ze terugkomt van schoolreisjeDan naar opa om samen te eten, de beste man heeft nog nooit zo'n volle agenda gehad
Als toetje hebben we vla
Was vanochtend bij hem en hij liet weer vol trots zijn goed gevulde koelkast zien
linnaeushof of hoe je dat ook schrijftquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heyhey! Waar gaat Milou naar toe met schoolreisje?
En er is niks mis met vla
ik denk als je zo jong bent ook niet op die manier kunt denken, Isa... en dat wordt er ook niet van je verwacht. Voor mezelf ben ik blij dat ik milou in alles heb betrokken met de dood van oma. Het echte besef zal straks zijn als we bij opa zijn en oma er dus echt niet meer is. De thuishulp is echt een schat van een vrouwquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:47 schreef Isabeau het volgende:
Oh, daar heb ik wel eens van gehoord. Is toch een heel erg grote speeltuin? Leuk leuk leuk
Ik vind het toch wel heel fijn dat je opa een thuishulp met een hart heeftNiks om je voor te schamen als je samen gaat zitten janken als je allebei net een geliefde hebt verloren. Weet je, toen ik jong was en mijn opa's overleden vond ik dat 'wel jammer', maar als kind stond ik totaal niet stil bij de impact op oma. Gek eigenlijk he, dat je daar niet eens aan denkt als je klein bent (ik was 7 en 10 jaar oud). Maar het moet best een hel zijn geweest voor beide oma's - de man waar je je hele leven mee hebt gedeeld is er niet meer. Steun je opa maar zoveel mogelijk, dat kan die man vast heel goed gebruiken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:00 schreef SeaOfLove het volgende:
ik denk als je zo jong bent ook niet op die manier kunt denken, Isa... en dat wordt er ook niet van je verwacht. Voor mezelf ben ik blij dat ik milou in alles heb betrokken met de dood van oma. Het echte besef zal straks zijn als we bij opa zijn en oma er dus echt niet meer is. De thuishulp is echt een schat van een vrouwEn opa raakt niet uitgepraat over hoe lief Milou was met oma toen ze in haar kistje lag, heel open, onbevangen en zo lief en troostend.
zo bekijk ik het ook. Ik heb echt een dame om trots op te zijn, wat kan zij zich goed aan situatie's aanpassen. In al haar enthousiasme was ze gewoonweg zo erg beheerst ook. De troost die ze vooral opa gafquote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]al die dingen die in je hoofd opkomen als volwassene, maar die je dan niet doet omdat het 'gek' is
Wat dat betreft wordt Milou tenminste niet tegengehouden door de zogenaamde norm, eigenlijk heel benijdenswaardig.
slaapze voor jou straksquote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Milou ook echt een supermeidHey, fijne dag verder!
afvallen gaat goed dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:19 schreef LieLie het volgende:
morgen!
ik zit weer in de trein![]()
om negen uur een gesprekje van een half uur en dan kan ik weer terug![]()
misschien nog even kleren kijken. heb toch niet zo veel meer dat nog echt leuk zit..
ja, gaat wel goed! alleen qua figuur vooral m'n bovenlichaam en nauwlijks m'n benen. dus ben bang dat een broek nog niet echt gaat lukken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
afvallen gaat goed dusIk straks ook fijn treinen, gelukkig is het nog geen kwartier naar Rotterdam
Ben meer tijd kwijt van de bushalte van het station naar het perron
blijven volhouden dus, je bent in ieder geval goed op weg toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
ja, gaat wel goed! alleen qua figuur vooral m'n bovenlichaam en nauwlijks m'n benen. dus ben bang dat een broek nog niet echt gaat lukken.
ik vinnut knap hoor zoals jullie volhouden! ik moet het tegenovergestelde, een paar kilo erbij, maar dat wil niet echt lukken dus. En het verdriet en de zorgen van de afgelopen weken helpt niet echt meequote:
kan het me vooorstellen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vinnut knap hoor zoals jullie volhouden! ik moet het tegenovergestelde, een paar kilo erbij, maar dat wil niet echt lukken dus. En het verdriet en de zorgen van de afgelopen weken helpt niet echt mee
tnxquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:11 schreef Bluezz het volgende:
Op werkie
Veel plezier bij Opa SOL, neem maar 2 bakjes vla
Als ik zo rond kijk in mijn huis is dat ook mínstens zo moeilijk hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vinnut knap hoor zoals jullie volhouden! ik moet het tegenovergestelde, een paar kilo erbij, maar dat wil niet echt lukken dus. En het verdriet en de zorgen van de afgelopen weken helpt niet echt mee
hoe is het met de kleine F?O+ Oh en die bomen/bos opmerking van L in het praatjestopicquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik zo rond kijk in mijn huis is dat ook mínstens zo moeilijk hoor
Hij is sowieso heel grappigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoe is het met de kleine F?O+ Oh en die bomen/bos opmerking van L in het praatjestopic
Babi J's zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:30 schreef SeaOfLove het volgende:
tnxEerst baby J bezoeken op de IC, ik mms vanavond wel een foto aan PdeH. Zijn het trouwens de nationale verstoppingsweken hier op FOK? Deksel van doucheputje kwam omhoog drijven net
goeiemorgen, extra thuiswerk van kantoor mee?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:19 schreef TAV74 het volgende:
pfff, brak geslapen en ondaks redelijk wat uren achter mijn bureau deze week nog niet door de dingen heen die ik af wil ronden deze week. Moet me er dus even flink voor gaan zetten, maar als typische deadline werker zal het vandaag wel weer goed komen
Rot he FC, ik had er ook zo eentjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:40 schreef freecell het volgende:
Hij is sowieso heel grappigMaar nu issie ziek en zegt hij alleen maar 'meer drinken in?'
F doet het wel goed, maar is nog steeds niet een erg blije baby
Dat probeer ik te voorkomen. Eerste notitie is nu afgerond, als ik mijn eerste conceptjes teruglees waarvan ik denk dat het nog nergens op lijkt blijkt het gelukkig toch vrijwel altijd al heel behoorlijk te staanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goeiemorgen, extra thuiswerk van kantoor mee?
mooi zoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat probeer ik te voorkomen. Eerste notitie is nu afgerond, als ik mijn eerste conceptjes teruglees waarvan ik denk dat het nog nergens op lijkt blijkt het gelukkig toch vrijwel altijd al heel behoorlijk te staan
niet fokken wil misschien ook wel helpenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:19 schreef TAV74 het volgende:
pfff, brak geslapen en ondaks redelijk wat uren achter mijn bureau deze week nog niet door de dingen heen die ik af wil ronden deze week. Moet me er dus even flink voor gaan zetten, maar als typische deadline werker zal het vandaag wel weer goed komen
Zo werkt dat bij mij dus niet. Ik werk echt op rushes van inspiratie en rammel er dan echt pagina's tekst uit in no-time. Op die momenten Fok ik ook absoluut niet, dat doe ik steeds tussendoor als ik weer even vastloop.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
niet fokken wil misschien ook wel helpen![]()
Het is al de tweedequote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rot he FC, ik had er ook zo eentje
Het is wel goedgekomen en een echte blije lieverd geworden
Youtube is inmiddels geblockt hierquote:
Dat mag, maar die komt niet eerder online dan ergens morgenmiddag, als ik uberhaupt tijd heb voor ik weer richting Den Haag vertrekquote:
quote:
Goed werkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:50 schreef LieLie het volgende:
klaar! hij was heel tevreden en vond het erg goed.
Is ook een beetje raar als je op de poli komt van een ziekenhuis en de baliedames zitten te swingen op jazzquote:
Niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is ook een beetje raar als je op de poli komt van een ziekenhuis en de baliedames zitten te swingen op jazz
daar hebben de meeste mensen last van hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:16 schreef TAV74 het volgende:
Zo, heb me voor niets druk gemaakt. Ook het tweede stukje afronding viel weer mee. Heb deze week blijkbaar toch verbazend goed voorwerk geleverd, gek genoeg maak ik het pas definitief op de dag dat het af moet, vreemde eigenschap![]()
Nu nog mail ruimen en even een flinke ronde bellen.
Ben je vrij dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:32 schreef FutureFairytale het volgende:
zo.... was opgehangen en aan de thee. en bedenken wat ik vandaag eens zal doendenk even de stad in, hier hangen is ook zo
elke vrijdagquote:
Feliquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:07 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA een zes voor belastingrecht
als je een tien had gehad mocht je mijn papieren wel invullen..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:07 schreef borisz het volgende:
vier jaar geleden jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
Yay Borisz!!
Met het vorige WK zat ik in ZAIs dat al zolang geleden?
[ afbeelding ]
Dat is maar net genoeg om niet bij te hoeven betalenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:07 schreef borisz het volgende:
Ik wilde die opmerking dus niet maken hequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:15 schreef cybermans het volgende:
[..]
als je een tien had gehad mocht je mijn papieren wel invullen..
GMTAquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wilde die opmerking dus niet maken he
Een duidelijk gevalletje jaquote:
Ik nietquote:
Ik heb een complete maaltijdsalade bj mequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:36 schreef TAV74 het volgende:
Ik ook, moest vanochtend ineens haasten en heb niets te eten bij me. Zo toch even snel langs de appie rennen.
ik dacht dat je pastasalade had. je salade klinkt gezond zeg!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een complete maaltijdsalade bj meKipfilet, gekookte aardappelen en een immense bak groenten
En als ik nou wat later eet, dan heb ik vanavond misschien minder snel trek
Dat ziet er heerlijk uitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
voor de hongerigen onder ons
[ afbeelding ]
Planningen zijn er om gewijzigd te wordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dacht dat je pastasalade had. je salade klinkt gezond zeg!![]()
Klinkt goedquote:ik mocht vnv zeggen wat ik wilde eten qua aardappels, groenten en vleeshet wordt vnv aardappeltjes met kruidenboter, witlofrolletjes met ham en kaas en heerlijk gekruide cordon bleu
Anticiperen is echt het halve werk met afvallen. Goed bezig, P! Als je nu trek hebt, iets van fruit tussendoor? ik heb een grote grapefruit bij me voor vanmiddagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een complete maaltijdsalade bj meKipfilet, gekookte aardappelen en een immense bak groenten
En als ik nou wat later eet, dan heb ik vanavond misschien minder snel trek
Engels recept:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
jazeker, maar zielig voor de hele familie. net op het feest voor de WK openingquote:
Ja! Ik zat gister dat openingsgedoe te kijken (in het restaurantje, nota benequote:
Ik heb een plakje volkoren ontbijtkoek op vanmorgenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Anticiperen is echt het halve werk met afvallen. Goed bezig, P! Als je nu trek hebt, iets van fruit tussendoor? ik heb een grote grapefruit bij me voor vanmiddag
nog maar 2 lessen? spannend. en daarna gewoon rustig oefenen met een autoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ging best OK, DE. Ik bibber nog wel bij het idee dat ik straks in mijn uppie in Meneers koekblikje de weg op moetmaar daar probeer ik maar niet teveel aan te denken. Nog twee lessen van 2 uur te gaan!
Ik heb die op mijn verjaardag om 8 uur 's morgens toch maar verzet, ik denk dat ik toch liever ontbijt op bed wil
't Is nu ook wel wat warm om te gaan hardlopen, vind ik! Misschien ga ik vanavond even voordat we afreizen naar Nedeland voor een zeer druk weekend: vanavond een afstudeerfeestje, morgen bij opa langs, twee kraamvisites, en feest van schoonouders
Heb je nog wel genoeg puf om te koken voor vanavond, of doet de Mr dat?
tjee wat ben jij goed bezig zegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een plakje volkoren ontbijtkoek op vanmorgenEn ik heb nog 25 gr. cashewnoten bij me en een appeltje. En mocht ik vanavond laat trek krijgen, dan kan ik terugvallen op een pakje Liga Evergreen
Coolquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ging best OK, DE. Ik bibber nog wel bij het idee dat ik straks in mijn uppie in Meneers koekblikje de weg op moetmaar daar probeer ik maar niet teveel aan te denken. Nog twee lessen van 2 uur te gaan!
Thnx. Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tjee wat ben jij goed bezig zeg
eerste keer is ook wel eng maar ik vond t ook wel fijn; niemand die meekijkt dus als je eens iets fout doet voel je je minder lulligquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb die op mijn verjaardag om 8 uur 's morgens toch maar verzet, ik denk dat ik toch liever ontbijt op bed wil
't Is nu ook wel wat warm om te gaan hardlopen, vind ik! Misschien ga ik vanavond even voordat we afreizen naar Nedeland voor een zeer druk weekend: vanavond een afstudeerfeestje, morgen bij opa langs, twee kraamvisites, en feest van schoonouders
Heb je nog wel genoeg puf om te koken voor vanavond, of doet de Mr dat?
De official party line is natuurlijk dat ik tegen evergreens en ontbijtkoek benquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een plakje volkoren ontbijtkoek op vanmorgenEn ik heb nog 25 gr. cashewnoten bij me en een appeltje. En mocht ik vanavond laat trek krijgen, dan kan ik terugvallen op een pakje Liga Evergreen
vroeg mij al af of je er wat van zou gaan zeggenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De official party line is natuurlijk dat ik tegen evergreens en ontbijtkoek benmaar ik vind dat je het erg goed aanpakt
hii, geniet ervan. en je voelt je heus niet ontzettend oud na vandaag, maak je niet drukquote:
verkeerd gelegen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
werd vanochtend wakker met enorme rugpijnen moet nog weken
nee deze ga ik morgen gebruiken, ook een erg leuk boekquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
Aan de slag met de curry bible, DE, of is 'ie er nog niet? Ook een gezellig weekend voor jou, iig.
Ja, die opa van mij johBel ik 'm gisteravond, is hij helemaal blij. 'Ja ehh, even mijn koekje opeten hoor, ik heb mijn ondergebit niet in'
Ahh, die opa van mij
Niet klein te krijgen, lijkt het wel. Of misschien houdt hij dat masker op voor zijn kleinkinderen?
Bij mij was het vrij pijnloos, dus misschien valt het meequote:
Het heeft de naam een 'gezond' tussendoortje te zijn, terwijl het vol met glucose-fructosesiroop zit (de meest evil suiker - diabetersveroorzaker numero uno). De paar toegevoegde vezels maken dat het een iets betere keus is dan, zeg, een bastognekoek, maar nog steeds is het een ongezond tussendoortje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef FutureFairytale het volgende:
hoezo ben je ertegen CF? er zitten wel suikers in ja, maar tegenwoordig zit overal suiker in toch? en liga en vokoren ontbijtkoek horen bij de gezonde tussendoortjes.
ik ga de stad in; even rondzwerven, scheerschuim, cadeau en wat lekkere dingetjes kopen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen idee maar t doet echt zeer
en D-H ouwe
kusje op je rugquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen idee maar t doet echt zeer
en D-H ouwe
Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met dat boek, vooral of het heel veel tijd kost om alles te maken - ik ben altijd op zoek naar goede recepten voor doordeweeks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee deze ga ik morgen gebruiken, ook een erg leuk boek
knap hoor dat hij zo sterk is. natuurlijk zal er een deel masker bij zitten , denk dat alle zieke mensen maskers op hebben bij mensen. das denk ik ook logisch. Geef hem maar een dikke knuffel dit weekend
ik hoop t ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kusje op je rughopelijk gaat het gauw over
maar ik houd wel van je hoorquote:
als dat zo is dan is het toch geen bullshitargument? snap t ff nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het heeft de naam een 'gezond' tussendoortje te zijn, terwijl het vol met glucose-fructosesiroop zit (de meest evil suiker - diabetersveroorzaker numero uno). De paar toegevoegde vezels maken dat het een iets betere keus is dan, zeg, een bastognekoek, maar nog steeds is het een ongezond tussendoortje.
Dat er tegenwoordig overal suiker inzit, is natuurlijk een bullshitargument. Tegenwoordig is het overgewicht ook hoger dan ooit, en komt diabetes schrikbarend veel voor. Allemaal dankzij het feit dat overal suiker inzit.
als je curry pastas en gember en knoflookpasta in t weekend maakt en invriest dan scheelt t al veel tijd door de weeks. enige is dat er toch wel wat ingredienten inzitten die misschien wat moeilijker te krijgen zijn. Of je moet een goeie uitgebreide toko of indiase winkel weten??quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met dat boek, vooral of het heel veel tijd kost om alles te maken - ik ben altijd op zoek naar goede recepten voor doordeweeks.
Dat het overal inzit, is geen excuus om het dan maar in je mond te stoppen, want je wordt er dik van en krijgt er als je het vaak eet met een beetje pech diabetes van.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als dat zo is dan is het toch geen bullshitargument? snap t ff niet![]()
glucose-fructosesiroop zie je heel vaak staan op verpakkingen ja, wist niet dat dat zo'n evil suiker was. ik dacht dat het natuurlijke suikers uit fruit waren (fructose dan)
Gedroogde granaatappel heb ik wel in huis, van het merk TRS. Met dat malende mevrouwtje op de zakjes, je weet wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je curry pastas en gember en knoflookpasta in t weekend maakt en invriest dan scheelt t al veel tijd door de weeks. enige is dat er toch wel wat ingredienten inzitten die misschien wat moeilijker te krijgen zijn. Of je moet een goeie uitgebreide toko of indiase winkel weten??
Zoek nog dingen zoals gedroogde mangopoeder, gedroogde granaatappelpoeder, gedroogde fenegriekbladeren en wat kruidenmixen zoals pao bhaji masala en saambar poeder en chaat masala. Maar ik heb al gezien dat er in Edinburgh een (schijnbaar goeie) Indiase supermarkt zit dus daar gaan we sowieso even langs(en anders heb ik een toko gevonden in zwijndrecht die die spullen kan bestellen voor me)
ja die ken ik wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gedroogde granaatappel heb ik wel in huis, van het merk TRS. Met dat malende mevrouwtje op de zakjes, je weet wel.
inderdaadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:58 schreef freecell het volgende:
Weduwe met as overleden man naar huisarts
Geniaal
en een terecht actiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:58 schreef freecell het volgende:
Weduwe met as overleden man naar huisarts
Geniaal
Tskquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De official party line is natuurlijk dat ik tegen evergreens en ontbijtkoek benmaar ik vind dat je het erg goed aanpakt
Da's kutquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat zijn de alternatieven? Behalve fruit?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het heeft de naam een 'gezond' tussendoortje te zijn, terwijl het vol met glucose-fructosesiroop zit (de meest evil suiker - diabetersveroorzaker numero uno). De paar toegevoegde vezels maken dat het een iets betere keus is dan, zeg, een bastognekoek, maar nog steeds is het een ongezond tussendoortje.
Dat er tegenwoordig overal suiker inzit, is natuurlijk een bullshitargument. Tegenwoordig is het overgewicht ook hoger dan ooit, en komt diabetes schrikbarend veel voor. Allemaal dankzij het feit dat overal suiker inzit.
deze suikers zijn lege suikers.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als dat zo is dan is het toch geen bullshitargument? snap t ff niet![]()
glucose-fructosesiroop zie je heel vaak staan op verpakkingen ja, wist niet dat dat zo'n evil suiker was. ik dacht dat het natuurlijke suikers uit fruit waren (fructose dan)
In kcal wel, ja. Noten zijn behoorlijk calorierijk, want vet, maar in het algemeen ook wel érg gezond.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TskSarabi ook al
Maar de dietiste zegt dat als tussendoortje het gewoon mag
en een ontbijtkoekje is minder heftig dan 25 gr. cashewnoten hoor
.
Omdat je lijf eerst drie lagen vezels weg moet werkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:13 schreef z80 het volgende:
[..]
deze suikers zijn lege suikers.
ze zijn gemaakt uit pulp van onder andere mail en graan.
deze suikers worden veel gebruikt omdat deze goedkoop zijn.
de lege suikers worden zeer snel op genomen in het bloed, en geven daardoor hoge pieken in de glucose spiegel.
en je hebt er verder niets aan.
suikers uit vruchten zitten op een ander nivo qua verwerking door je lichaam, en in fruit zitten niet zulke hoge concentraties suiker.
Duidelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In kcal wel, ja. Noten zijn behoorlijk calorierijk, want vet, maar in het algemeen ook wel érg gezond.
Wat de alternatieven zijn? Rauwe groente, zuivel (maar da's onderweg niet handig), extra boterham?
Maar goed, in situaties dat je echt onhandig met eten zit, kan het natuurlijk best eens een keertje; als ik op cursus moet in Antwerpen, stop ik ook een mueslireep in m'n tasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DuidelijkIk zal eens kijken hoe dit aan te passen is
Grote voordeel van die liga's als noodrantsoen is dat het gewoon compleet droog is en dus goed mee te nemen en makkelijk te eten.
Truequote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
Omdat je lijf eerst drie lagen vezels weg moet werkenMaar dan nog kan echt zoet, zetmeelrijk fruit zoals mango behoorlijke bloedsuikerpieken geven. Citrusvruchten weer veel minder (in ieder geval in mijn ervaring).
Jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Iets meer eiwitten eten heb je gegarandeerd geen trek. Bijv. een aardappeltje minder en een stukje kipfilet erbij in je salade Pee
Supertrucs he?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
JaIk vind dat nog steeds zo'n raar fenomeen!! Zeker als ik vis eet als avondeten, heb ik de hele avond geen honger meer! Terwijl vis verder caloriearm is.
Ik volg een voedingsschema waarop staat wat ik ongeveer zou moeten eten met daarop, jawel, de tussendoortjes om de bloedsuiker een beetje te normaliseren. Daarnaast, als ik de tussendoortjes zou skippen krijg ik volgens mij gewoon echt te weinig calorieen binnen. Dat kan de bedoeling niet zijn denk ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:22 schreef z80 het volgende:
krijg je net zoveel Kcal binnen, maar je hebt minder trek in tussendoortjes, en minder last van een dip.
Bijna alles met avocado is lekkerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
True
Avocadostukjes omwikkelt met plakjes kipfilet is goed en ook zooooooo lekker![]()
Nee johquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar goed, in situaties dat je echt onhandig met eten zit, kan het natuurlijk best eens een keertje; als ik op cursus moet in Antwerpen, stop ik ook een mueslireep in m'n tasAlles beter dan friet op het station!
Maar ik zou je niet aanraden het als standaard tussendoortje te eten op werkdagen. Om maar eens wat te noemen.
Ik heb nu 150 gr. krieltjes in schil gekookt en dan 100 gr. gerookte kipfilet en schrik niet 200 gr. sperziebonen, 130 gr. champignons, 2 paprika's en een rode uiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Iets meer eiwitten eten heb je gegarandeerd geen trek. Bijv. een aardappeltje minder en een stukje kipfilet erbij in je salade Pee
Ik schrijf meequote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
P, schrijf je mee? Avocado is prima voor op je werk als tussendoortje. Niet calorie-arm, wel lekker, vullend en knettertje-gezond
Nee. Over drie weekjes weer. Dan gaan we kijken wat voor soort beweging er in te kleden is in mijn bewegingspatroonquote:
Ja, dan valt het natuurlijk afquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik schrijf meeMaar ik ben niet helemaal into avocado
De keren dat ik het heb gegeten werd ik er niet echt heel warm van
Misschien nog maar eens proberen
Enneh, vis gaat ook het menu op iddAlleen om mee te nemen naar kantoor is dat weer niet zo'n succes he
is het dan niet beter om een extra snee brood te eten ipv een tussendoortje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik volg een voedingsschema waarop staat wat ik ongeveer zou moeten eten met daarop, jawel, de tussendoortjes om de bloedsuiker een beetje te normaliseren. Daarnaast, als ik de tussendoortjes zou skippen krijg ik volgens mij gewoon echt te weinig calorieen binnen. Dat kan de bedoeling niet zijn denk ik
Nee, hij staat op het werk altijd op text-onlyquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:34 schreef golfer het volgende:
Heb je de oude lay-out op je werk geïnstalleerd, Bluezz?
je bent nu ook al zo'n dino.
Dat dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
Van de hele dag bammen met mager beleg wordt een mens ook wat simpel he, Z
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Nee, hij staat op het werk altijd op text-onlyDus dan heb je ook een dino?
Nou ja, dat ben ik toch eigenlijk ook
Het Nederlands kampioenschap onderwater achteruit zwemmen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Het Nederlands kampioenschap onderwater achteruit zwemmen.
Dat zijn Babi J's altijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:
verliefd op mijn neefjeWat een prachtig mannetje!
het gaat er niet zozeer om of je brood eet, maar meer hoe je de Kcal op een dag binnen krijgt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
Van de hele dag bammen met mager beleg wordt een mens ook wat simpel he, Z
Lekker dan TAVIk zou op zich best naar huis kunnen nu - ware het niet dat de schilder bezig is
Moeilijk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Het Nederlands kampioenschap onderwater achteruit zwemmen.
Een afro-kapsel?quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon zwarte krulletjes
Oh, da's wel heel zoet op een babyquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon zwarte krulletjes
Mijn neefje (nu 20) ook. Was ook zo'n schattig gezicht, die krulletjes.quote:
Alle CULSC babi's zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:39 schreef DarkElf het volgende:
mijn neefje is ook ontzettend cute maar geen j
Die afgelopen tuinfeest bijna geSCHaakt werdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:09 schreef golfer het volgende:
Mijn neefje (nu 20) ook. Was ook zo'n schattig gezicht, die krulletjes.
Nu een hele knappe jongen geworden.
Watquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die afgelopen tuinfeest bijna geSCHaakt werd
Neeeeeeequote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
WatGing je Golfer inwisselen voor een jonger exemplaar?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NeeeeeeeMijn homovriendje viel op dat mooie halfbloedneefje van 20
Hij wilde natuurlijk die kinderboeken aan iemand voorlezenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NeeeeeeeMijn homovriendje viel op dat mooie halfbloedneefje van 20
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:46 schreef borisz het volgende:
Hij wilde natuurlijk die kinderboeken aan iemand voorlezen.
Ja. Corona bij de hand.quote:
een zielig mueslireepje helpt om geen patat te eten? als ik trek heb en ik eet een mueslireep, dan wil/neem ik daarna nog steeds patatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar goed, in situaties dat je echt onhandig met eten zit, kan het natuurlijk best eens een keertje; als ik op cursus moet in Antwerpen, stop ik ook een mueslireep in m'n tasAlles beter dan friet op het station!
moet eerst door een onafhankelijk panel (lees: ik) getest wordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef DarkElf het volgende:
net lekker zelfgebakken maanzaadbrood gegetenik bak lekker brood al zeg ik t zelf
je snor en je baard gaat er af?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
oja en scheerschuim, daar ging ik voor
Neequote:
quote:
het is te proberenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
straks weer eens naar MeMo
Hebben ze eindelijk de declaratie van week 18 en 20 uitbetaald. Vergeten ze voor het gemak de 500 euro van week 19
Vuvuzela's. Ja, echt een k**geluid maken die dingen hequote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef TAV74 het volgende:
Potverdomme, waarom doet die Wilders niet eens iets aan die Vuzuvela´s![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vuvuzela's. Ja, echt een k**geluid maken die dingen he
quote:@thomasacda het wk 2010! nu met het geluid van een gigantische zwerm strontvliegen!
Tofquote:
hehe ok. nou top toch? pas je wel op dat je lichaamsverhoudingen niet te veel uit elkaar gaan? bedoel ik mee dat je bovenlichaam niet té smal gaat wordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat herhaal ik nog even, nu metwant ik wist die code niet uit m'n hoofd
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:46 schreef borisz het volgende:
Hij wilde natuurlijk die kinderboeken aan iemand voorlezen.
Mijn verhoudingen zijn nu een beetje uit elkaar, maar dat hoort ook bij m'n figuur. Trekt wel bij als m'n benen straks dunner wordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe ok. nou top toch? pas je wel op dat je lichaamsverhoudingen niet te veel uit elkaar gaan? bedoel ik mee dat je bovenlichaam niet té smal gaat worden
Ik zit op mijn werk en hij thuisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
heee kijk je niet gezelig met Golfer mee?
Bluezz werrekie, golfer thuis.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
heee kijk je niet gezelig met Golfer mee?
Ik wacht ook even een paar dagen met wegen, na de bbq van woensdagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeah babyIk was ietskes aangekomen
![]()
![]()
Maar het is er alweer bijna af
en als je benen niet dunner worden? net als iemand die ik ken... dan ziet het er niet meer zo mooi uit hoor, als het bovenlijf steeds meer afslanktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn verhoudingen zijn nu een beetje uit elkaar, maar dat hoort ook bij m'n figuur. Trekt wel bij als m'n benen straks dunner worden
Ik weet uit ervaring dat dat goed komtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en als je benen niet dunner worden? net als iemand die ik ken... dan ziet het er niet meer zo mooi uit hoor, als het bovenlijf steeds meer afslankt![]()
hopelijk heb je daar geen last van, en ben je een all-round afvaller
oooh nou dat probleem krijg ik denk maandagmiddag op werk. site overbelast, zal vast wel zoiets wordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Nog voetballiefhebbers hier die weten waar je de wedstrijden live streaming kan volgen, want de site van de NOS doet dit: "Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
"
Goedemorgen!
(en wat zijn Vuvuzela's?)
oh ja je broek was een maat kleiner, boingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat dat goed komtZe worden nu ook al dunner, anders kon ik geen maat kleiner
Ze gaan gewoon wat minder snel dan mijn middel, dat is geen verrassing.
-verkeerd begrepen, sorry-quote:
Als die gorilla weg is scheelt het toch ook weer een kilo en een maat?quote:
weet ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het was dan ook geen reply op een bericht van jou
zal ik t maar laten zitten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Als die gorilla weg is scheelt het toch ook weer een kilo en een maat?![]()
Ik vond het niet een al te empathische opmerking van je. Maar misschien interpreteer ik dat verkeerd.quote:
Doe maar. Ik hou wel van een beetje vlechtwerk.quote:
Ahhh golfer, de jaren '70 waren echt jouw tijd, zeker?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe maar. Ik hou wel van een beetje vlechtwerk.
ik denk dat je het verkeerd interpreteerdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond het niet een al te empathische opmerking van je. Maar misschien interpreteer ik dat verkeerd.
jakquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe maar. Ik hou wel van een beetje vlechtwerk.
Bossen haar overal.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ahhh golfer, de jaren '70 waren echt jouw tijd, zeker?
Matig. Die kuttoeters irriteren mij mateloos.quote:Hoe gaat het met bafana bafana?
me too, zou bijna het geluid uit zettenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
Matig. Die kuttoeters irriteren mij mateloos.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
zo, ik kwam er pas net achter dat ik bescheten ben. een ongelooflijk gore poepvlek op mn broek
ik heb het woord empathisch net opgezocht.... nou ja zeg.... dat heb je zeker verkeerdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond het niet een al te empathische opmerking van je. Maar misschien interpreteer ik dat verkeerd.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Bossen haar overal.Vrije liefde.
![]()
[..]
Ze toeteren de hele tijd in het stadion? Wat moet dat ook vervelend zijn voor de spelers zeg!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
ja, constant dat zwerm vliegen geluid.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Ze toeteren de hele tijd in het stadion? Wat moet dat ook vervelend zijn voor de spelers zeg!
dat is het beste wat je kunt doen als je voetbal wilt kijken met geluid aan. het zal niet minder worden helaas.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:56 schreef borisz het volgende:
Ik heb besloten me niet meer te ergeren aan die toeters.
hee thanks die ga ik onthouden! hij laad wel lang zegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:01 schreef Den_Haag het volgende:
Isa:
http://www.eurovisionsports.tv/fifaworldcup/
Helaas niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ergens had ik gelezen dat ze verboden waren tijdens het WK?
fijn weekendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik lees de uitslag zondag wel terug - nu bliksemsnel tassen pakken en naar Nederland
have fun!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik lees de uitslag zondag wel terug - nu bliksemsnel tassen pakken en naar Nederland
succes!! winnen he!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:11 schreef LieLie het volgende:![]()
Lielie gaat zichzelf belachelijk maken bij een volleybaltoernooi
prettig weekend hierquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
oja, dát was het. jammer zeg!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Helaas niet.
Alleen mogen ze niet langer dan 1 meter zijn.
zit Golfer ook al te toeteren?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom thuis wat hoor ik?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welnee dat was:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom thuis wat hoor ik?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
alohaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:24 schreef Sunnythesun het volgende:hoidiehoi.. ik ga niet terug lezen hoor, ik hoor het wel van jullie als ik iets belangrijks gemist heb neem ik aan
![]()
volgens mij hebben ze een muggenplaag in Z-A.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn hemel.. waar komen al die toetersmileys vandaan ineens
Redelijke understatement.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
vind het geen geweldige wedstrijd
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
vind het geen geweldige wedstrijd
Hier ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben het gezoem nu al zatik ben blij dat er op ned2 leuke detectives zijn, en dat we een tv boven hebben
dat is plezierig sportenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ookEn er staat ook nog een hometrainer voor die tv, dus tja...
TMI.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:
potverdorie heb honger (de hele dag al, betekent dat het bijna weer mn periode is) en we gaan voorlopig nog niet eten
man! Dan kom je wel zeer gespierd straks de 4 weken gezoem uit!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ookEn er staat ook nog een hometrainer voor die tv, dus tja...
Too much information.quote:
aah ach, periode hoort bij t leven hequote:
Bedankt! Als de NOS weer onbereikbaar is probeer ik diequote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:01 schreef Den_Haag het volgende:
Isa:
http://www.eurovisionsports.tv/fifaworldcup/
Hij is het niet meer gewend thuisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:03 schreef FutureFairytale het volgende:
aah ach, periode hoort bij t leven he![]()
Nee. Mijn vrouw is opgedroogd.quote:
ik kan niet wachten op die tijdquote:
Pff wat zeur je danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kan niet wachten op die tijd![]()
alhoewel ik gelukkig geen last heb van krampen ofzo... valt reuze mee
zeurde ik? ik vind het wel vervelend ja want bloedverlies, 's nachts soms bloed op matraslaken vanwege draaien (iedere keer weer wassen..) en pijn bij mn eierstokken op de ergste dag, maar ik zei dat het meevalt voor in vergelijking met mensen zoals jij; die er echt ziek van zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff wat zeur je dan![]()
Hier alle maanden feest, de een wat heftiger als de ander.. afgelopen week goed mis. Ben bijna naar huis gegaan woensdag omdat ik steeds dubbel klapte![]()
Zie post icoon... het gras maar een wapje en zoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeurde ik? ik vind het wel vervelend ja want bloedverlies, 's nachts soms bloed op matraslaken vanwege draaien (iedere keer weer wassen..) en pijn bij mn eierstokken op de ergste dag, maar ik zei dat het meevalt voor in vergelijking met mensen zoals jij; die er echt ziek van zijn.
oooooh ik zag die icoon nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zie post icoon... het gras maar een wapje en zo![]()
Iedereen heeft er hinder van, of je er nu ziek van wordt of niet, irritant is het überhaupt wel.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:
hee feestbeest! heb je het overleefd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |