abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 01:16:26 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82648451
Ultiem WKvoer
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 11 juni 2010 @ 01:19:00 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82648503
Een braai met een Corona is ook lekker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 01:22:05 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82648576
Ook lekker

Voor de avondpot Uruguayaanse Grill met Wijn uit Frankrijk .

En over Humberto Tan kijkt u allen hier naar.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 01:51:52 #4
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_82649061
Ik hoop dat ik morgen eindelijk naar de dokter durf te gaan :S
Ben blij dat die knakkers iig stil moeten blijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_82649357
Jee, Zokunen, wat kan angst je bizar verlammen hè Goed dat je een afspraak hebt gemaakt hoor, zodat je in ieder geval weet waar je aan toe bent! Weet je dat er legio mensen zijn die zo bang zijn voor 'een knobbeltje' dat ze soms wel jarenlang het knobbeltje negeren en als ze dan uiteindelijk wel komen is het soms een gigantisch probleem geworden Sterkte morgen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_82649372
Oh, en over op de mooiste stropdas stemmen? Ik zag iemand bij 'de tv draait door' die op de SP had gestemd omdat hij van tomaten hield
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_82649951
zokunen, heelveel succes bij de dokter, wat ontzettend verstandig dat je gaat! Om half 5 vanmiddag Milou halen op school als ze terugkomt van schoolreisje Dan naar opa om samen te eten, de beste man heeft nog nooit zo'n volle agenda gehad Als toetje hebben we vla Was vanochtend bij hem en hij liet weer vol trots zijn goed gevulde koelkast zien
pi_82649957
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 04:25 schreef SeaOfLove het volgende:
zokunen, heelveel succes bij de dokter, wat ontzettend verstandig dat je gaat! Om half 5 vanmiddag Milou halen op school als ze terugkomt van schoolreisje Dan naar opa om samen te eten, de beste man heeft nog nooit zo'n volle agenda gehad Als toetje hebben we vla Was vanochtend bij hem en hij liet weer vol trots zijn goed gevulde koelkast zien
Heyhey! Waar gaat Milou naar toe met schoolreisje?
En er is niks mis met vla
pi_82649975
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 04:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heyhey! Waar gaat Milou naar toe met schoolreisje?
En er is niks mis met vla
linnaeushof of hoe je dat ook schrijft Had wel met opa te doen vanochtend en de thuishulp, haar vader is een paar dagen na oma doodgegaan, hebben ze met ze tweetjes een hele ochtend gejankt.
pi_82649993
en ik heb het meest schattige pyjamaatje gekocht voor baby J, met barbapapa
pi_82649994
Oh, daar heb ik wel eens van gehoord. Is toch een heel erg grote speeltuin? Leuk leuk leuk

Ik vind het toch wel heel fijn dat je opa een thuishulp met een hart heeft Niks om je voor te schamen als je samen gaat zitten janken als je allebei net een geliefde hebt verloren. Weet je, toen ik jong was en mijn opa's overleden vond ik dat 'wel jammer', maar als kind stond ik totaal niet stil bij de impact op oma. Gek eigenlijk he, dat je daar niet eens aan denkt als je klein bent (ik was 7 en 10 jaar oud). Maar het moet best een hel zijn geweest voor beide oma's - de man waar je je hele leven mee hebt gedeeld is er niet meer. Steun je opa maar zoveel mogelijk, dat kan die man vast heel goed gebruiken.
pi_82650010
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 04:47 schreef Isabeau het volgende:
Oh, daar heb ik wel eens van gehoord. Is toch een heel erg grote speeltuin? Leuk leuk leuk

Ik vind het toch wel heel fijn dat je opa een thuishulp met een hart heeft Niks om je voor te schamen als je samen gaat zitten janken als je allebei net een geliefde hebt verloren. Weet je, toen ik jong was en mijn opa's overleden vond ik dat 'wel jammer', maar als kind stond ik totaal niet stil bij de impact op oma. Gek eigenlijk he, dat je daar niet eens aan denkt als je klein bent (ik was 7 en 10 jaar oud). Maar het moet best een hel zijn geweest voor beide oma's - de man waar je je hele leven mee hebt gedeeld is er niet meer. Steun je opa maar zoveel mogelijk, dat kan die man vast heel goed gebruiken.
ik denk als je zo jong bent ook niet op die manier kunt denken, Isa... en dat wordt er ook niet van je verwacht. Voor mezelf ben ik blij dat ik milou in alles heb betrokken met de dood van oma. Het echte besef zal straks zijn als we bij opa zijn en oma er dus echt niet meer is. De thuishulp is echt een schat van een vrouw En opa raakt niet uitgepraat over hoe lief Milou was met oma toen ze in haar kistje lag, heel open, onbevangen en zo lief en troostend.
pi_82650018
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 05:00 schreef SeaOfLove het volgende:
ik denk als je zo jong bent ook niet op die manier kunt denken, Isa... en dat wordt er ook niet van je verwacht. Voor mezelf ben ik blij dat ik milou in alles heb betrokken met de dood van oma. Het echte besef zal straks zijn als we bij opa zijn en oma er dus echt niet meer is. De thuishulp is echt een schat van een vrouw En opa raakt niet uitgepraat over hoe lief Milou was met oma toen ze in haar kistje lag, heel open, onbevangen en zo lief en troostend.
al die dingen die in je hoofd opkomen als volwassene, maar die je dan niet doet omdat het 'gek' is
Wat dat betreft wordt Milou tenminste niet tegengehouden door de zogenaamde norm, eigenlijk heel benijdenswaardig.
pi_82650037
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 05:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

al die dingen die in je hoofd opkomen als volwassene, maar die je dan niet doet omdat het 'gek' is
Wat dat betreft wordt Milou tenminste niet tegengehouden door de zogenaamde norm, eigenlijk heel benijdenswaardig.
zo bekijk ik het ook. Ik heb echt een dame om trots op te zijn, wat kan zij zich goed aan situatie's aanpassen. In al haar enthousiasme was ze gewoonweg zo erg beheerst ook. De troost die ze vooral opa gaf Ik ga even een pot thee zetten en douchen. Straks lekker naar baby J (ik lag gister al voor 22.00uur te slapen, vandaar zo vroeg wakker )
pi_82650042
Ik vind Milou ook echt een supermeid Hey, fijne dag verder!
pi_82650049
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 05:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Milou ook echt een supermeid Hey, fijne dag verder!
slaapze voor jou straks ik ga toch nog even lezen en thee drinken, wekker wordt toch pas wakker om 8 uur, wie weet krijg ik boek ooit uit
pi_82650294
morgen!
ik zit weer in de trein
om negen uur een gesprekje van een half uur en dan kan ik weer terug
misschien nog even kleren kijken. heb toch niet zo veel meer dat nog echt leuk zit..
pi_82650351
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 07:19 schreef LieLie het volgende:
morgen!
ik zit weer in de trein
om negen uur een gesprekje van een half uur en dan kan ik weer terug
misschien nog even kleren kijken. heb toch niet zo veel meer dat nog echt leuk zit..
afvallen gaat goed dus Ik straks ook fijn treinen, gelukkig is het nog geen kwartier naar Rotterdam Ben meer tijd kwijt van de bushalte van het station naar het perron
pi_82650400
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 07:29 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

afvallen gaat goed dus Ik straks ook fijn treinen, gelukkig is het nog geen kwartier naar Rotterdam Ben meer tijd kwijt van de bushalte van het station naar het perron
ja, gaat wel goed! alleen qua figuur vooral m'n bovenlichaam en nauwlijks m'n benen. dus ben bang dat een broek nog niet echt gaat lukken.
pi_82650508
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 07:37 schreef LieLie het volgende:

[..]

ja, gaat wel goed! alleen qua figuur vooral m'n bovenlichaam en nauwlijks m'n benen. dus ben bang dat een broek nog niet echt gaat lukken.
blijven volhouden dus, je bent in ieder geval goed op weg toch?
pi_82650549
ja, dat zeker
pi_82650626
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 07:55 schreef LieLie het volgende:
ja, dat zeker
ik vinnut knap hoor zoals jullie volhouden! ik moet het tegenovergestelde, een paar kilo erbij, maar dat wil niet echt lukken dus. En het verdriet en de zorgen van de afgelopen weken helpt niet echt mee
pi_82650673
goede morgen

en zoals gewoonlijk deze week slecht geslapen.... gewoon too excited
pi_82650705
Goedemorgen!

Heet hier

Nu nog 20 graden... Dat slaapt niet lekker...
pi_82650715
Op werkie
Veel plezier bij Opa SOL, neem maar 2 bakjes vla
pi_82650771
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:04 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik vinnut knap hoor zoals jullie volhouden! ik moet het tegenovergestelde, een paar kilo erbij, maar dat wil niet echt lukken dus. En het verdriet en de zorgen van de afgelopen weken helpt niet echt mee
kan het me vooorstellen!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:19:02 #27
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82650824
pfff, brak geslapen en ondaks redelijk wat uren achter mijn bureau deze week nog niet door de dingen heen die ik af wil ronden deze week. Moet me er dus even flink voor gaan zetten, maar als typische deadline werker zal het vandaag wel weer goed komen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82651012
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:11 schreef Bluezz het volgende:
Op werkie
Veel plezier bij Opa SOL, neem maar 2 bakjes vla
tnx Eerst baby J bezoeken op de IC, ik mms vanavond wel een foto aan PdeH. Zijn het trouwens de nationale verstoppingsweken hier op FOK? Deksel van doucheputje kwam omhoog drijven net
pi_82651023
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:04 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Als ik zo rond kijk in mijn huis is dat ook mínstens zo moeilijk hoor
pi_82651163
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Als ik zo rond kijk in mijn huis is dat ook mínstens zo moeilijk hoor
hoe is het met de kleine F?O+ Oh en die bomen/bos opmerking van L in het praatjestopic
pi_82651215
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:37 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

hoe is het met de kleine F?O+ Oh en die bomen/bos opmerking van L in het praatjestopic
Hij is sowieso heel grappig Maar nu issie ziek en zegt hij alleen maar 'meer drinken in?'

F doet het wel goed, maar is nog steeds niet een erg blije baby
pi_82651334
morgeh iedereen !
pi_82651571
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:30 schreef SeaOfLove het volgende:

tnx Eerst baby J bezoeken op de IC, ik mms vanavond wel een foto aan PdeH. Zijn het trouwens de nationale verstoppingsweken hier op FOK? Deksel van doucheputje kwam omhoog drijven net
Babi J's zijn
pi_82651731
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:19 schreef TAV74 het volgende:
pfff, brak geslapen en ondaks redelijk wat uren achter mijn bureau deze week nog niet door de dingen heen die ik af wil ronden deze week. Moet me er dus even flink voor gaan zetten, maar als typische deadline werker zal het vandaag wel weer goed komen
goeiemorgen, extra thuiswerk van kantoor mee?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82651770
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:40 schreef freecell het volgende:

Hij is sowieso heel grappig Maar nu issie ziek en zegt hij alleen maar 'meer drinken in?'

F doet het wel goed, maar is nog steeds niet een erg blije baby
Rot he FC, ik had er ook zo eentje
Het is wel goedgekomen en een echte blije lieverd geworden
pi_82651776
ik werd om 8.30u gewekt (op zich ok tijd) door een kuttoeter, zo'n vuvuzela ding. wat een verschrikkelijk laag doordringend geluid is dat zeg.. en dat ging ook 10 min achter elkaar door.. zo'n jochie die em mee nam naar school en ondertussen bleef toeteren. dat wordt nog wat komende 2 weken
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:16:38 #37
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82651943
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

goeiemorgen, extra thuiswerk van kantoor mee?
Dat probeer ik te voorkomen. Eerste notitie is nu afgerond, als ik mijn eerste conceptjes teruglees waarvan ik denk dat het nog nergens op lijkt blijkt het gelukkig toch vrijwel altijd al heel behoorlijk te staan
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82652050
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat probeer ik te voorkomen. Eerste notitie is nu afgerond, als ik mijn eerste conceptjes teruglees waarvan ik denk dat het nog nergens op lijkt blijkt het gelukkig toch vrijwel altijd al heel behoorlijk te staan
mooi zo het lukt je echt wel dus
pi_82652144
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:19 schreef TAV74 het volgende:
niet fokken wil misschien ook wel helpen @FC, wat heeft L? Gewoon een griepje?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:29:02 #40
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82652253
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:25 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

niet fokken wil misschien ook wel helpen
Zo werkt dat bij mij dus niet. Ik werk echt op rushes van inspiratie en rammel er dan echt pagina's tekst uit in no-time. Op die momenten Fok ik ook absoluut niet, dat doe ik steeds tussendoor als ik weer even vastloop.

Nu deadline no. 2 afronden.
pi_82652378
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Rot he FC, ik had er ook zo eentje
Het is wel goedgekomen en een echte blije lieverd geworden
Het is al de tweede
Maar ik kan er nu beter tegen omdat ik weet dat ze over een paar maanden heus heel leuk zijn
pi_82652424
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82652590
quote:
Youtube is inmiddels geblockt hier
pi_82652705
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:30 schreef SeaOfLove het volgende:
ik mms vanavond wel een foto aan PdeH.
Dat mag, maar die komt niet eerder online dan ergens morgenmiddag, als ik uberhaupt tijd heb voor ik weer richting Den Haag vertrek
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82652711
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Youtube is inmiddels geblockt hier
pi_82652930
klaar! hij was heel tevreden en vond het erg goed.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 10:01:51 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82653371
MOgge
pi_82653531
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:50 schreef LieLie het volgende:
klaar! hij was heel tevreden en vond het erg goed.
Goed werk Vakantie nu?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:16:35 #49
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82653897
Zo, heb me voor niets druk gemaakt. Ook het tweede stukje afronding viel weer mee. Heb deze week blijkbaar toch verbazend goed voorwerk geleverd, gek genoeg maak ik het pas definitief op de dag dat het af moet, vreemde eigenschap

Nu nog mail ruimen en even een flinke ronde bellen.
pi_82654061
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:42 schreef PdeHoog het volgende:

Is ook een beetje raar als je op de poli komt van een ziekenhuis en de baliedames zitten te swingen op jazz
pi_82654106
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:20 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Is ook een beetje raar als je op de poli komt van een ziekenhuis en de baliedames zitten te swingen op jazz
Niks mis mee hoor
pi_82654342
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:16 schreef TAV74 het volgende:
Zo, heb me voor niets druk gemaakt. Ook het tweede stukje afronding viel weer mee. Heb deze week blijkbaar toch verbazend goed voorwerk geleverd, gek genoeg maak ik het pas definitief op de dag dat het af moet, vreemde eigenschap

Nu nog mail ruimen en even een flinke ronde bellen.
daar hebben de meeste mensen last van hoor ik doe nog niet eens voorwerk, om me de laatste dag ontzettend te stressen en iedere keer neem ik me weer voor dat ik dat niet doe
pi_82654460
zo.... was opgehangen en aan de thee. en bedenken wat ik vandaag eens zal doen denk even de stad in, hier hangen is ook zo
pi_82654743
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:32 schreef FutureFairytale het volgende:
zo.... was opgehangen en aan de thee. en bedenken wat ik vandaag eens zal doen denk even de stad in, hier hangen is ook zo
Ben je vrij dan?
pi_82655074
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ben je vrij dan?
elke vrijdag

ik word hier heel droevig en boos om; een paar gasten filmen hoe ze een zwerver pesten, iemand doet net of ie em wil knuffelen en geeft hem een duw de gracht in. als ik dit zie word ik zo boos en tegelijkertijd verdrietig

pi_82655369
Vandaag Leanderloos... We dachten dat het rustiger zou zijn zo, dat valt tegen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 11:07:47 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82655950
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA een zes voor belastingrecht
pi_82656004
Joepie B
pi_82656015
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:07 schreef borisz het volgende:
Feli
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 11:10:28 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82656058
Deze voldoende maakt mij zoveel blijer dan de voldoende voor FSA die begin deze week binnen kwam
pi_82656274
quote:
als je een tien had gehad mocht je mijn papieren wel invullen..
pi_82656276
Yay Borisz!!

Met het vorige WK zat ik in ZA Is dat al zolang geleden?

Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 11:21:26 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82656572
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
Yay Borisz!!

Met het vorige WK zat ik in ZA Is dat al zolang geleden?

[ afbeelding ]
vier jaar geleden ja
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:21:38 #64
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82656581
quote:
Dat is maar net genoeg om niet bij te hoeven betalen
pi_82656881
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:15 schreef cybermans het volgende:

[..]

als je een tien had gehad mocht je mijn papieren wel invullen..
Ik wilde die opmerking dus niet maken he
pi_82656901
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef borisz het volgende:

[..]

vier jaar geleden ja
Het lijkt nog maar zo kort geleden! getver, volgende week word ik al 28
pi_82656959
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik wilde die opmerking dus niet maken he
GMTA
pi_82656997
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:28 schreef cybermans het volgende:

[..]

GMTA
Een duidelijk gevalletje ja
pi_82656999
Gefeliciteerd Borisz!
pi_82657221
Morgen is mijn race weer

pi_82657259
hongeeerrr
pi_82657273
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
hongeeerrr
Ik niet Nog niet
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:36:07 #73
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82657311
Ik ook, moest vanochtend ineens haasten en heb niets te eten bij me. Zo toch even snel langs de appie rennen.
pi_82657372
ik ga nu even noodles maken
pi_82657960
voor de hongerigen onder ons

pi_82658040
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:36 schreef TAV74 het volgende:
Ik ook, moest vanochtend ineens haasten en heb niets te eten bij me. Zo toch even snel langs de appie rennen.
Ik heb een complete maaltijdsalade bj me Kipfilet, gekookte aardappelen en een immense bak groenten En als ik nou wat later eet, dan heb ik vanavond misschien minder snel trek
pi_82658445
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb een complete maaltijdsalade bj me Kipfilet, gekookte aardappelen en een immense bak groenten En als ik nou wat later eet, dan heb ik vanavond misschien minder snel trek
ik dacht dat je pastasalade had. je salade klinkt gezond zeg!
ik mocht vnv zeggen wat ik wilde eten qua aardappels, groenten en vlees het wordt vnv aardappeltjes met kruidenboter, witlofrolletjes met ham en kaas en heerlijk gekruide cordon bleu
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:01:29 #78
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_82658477
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
voor de hongerigen onder ons

[ afbeelding ]
Dat ziet er heerlijk uit . Recept?
pi_82658568
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dacht dat je pastasalade had. je salade klinkt gezond zeg!
Planningen zijn er om gewijzigd te worden
quote:
ik mocht vnv zeggen wat ik wilde eten qua aardappels, groenten en vlees het wordt vnv aardappeltjes met kruidenboter, witlofrolletjes met ham en kaas en heerlijk gekruide cordon bleu
Klinkt goed
pi_82658669
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Anticiperen is echt het halve werk met afvallen. Goed bezig, P! Als je nu trek hebt, iets van fruit tussendoor? ik heb een grote grapefruit bij me voor vanmiddag
pi_82658973
goeiemiddag

hoe ging de rijles cf?

hier is mijn energielevel zowat 0 vandaag dus ik ga vandaag maar niet hardlopen, morgenochtend staat t op de planning. ben zo moe... blijft toch op en af gaan nog met de energie.

Vanavond eters, das wel gezellig dus zal mijn huis nog wat kuisen vanmiddag maar dan heb je t ook wel gehad qua acitiviteit vandaag vrees ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82659249
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat ziet er heerlijk uit . Recept?
Engels recept:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:18:53 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82659336
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_82659386
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef golfer het volgende:
Arme Nelson Mandela
jazeker, maar zielig voor de hele familie. net op het feest voor de WK opening
pi_82659398
hel, wat doen m'n voeten zeer!
maar wel een broek en een bloesje gevonden
en de broek in maat 42

en ik hoop ook wat lekkere dingen sls lunch mee te kunnen nemen naar dat nieuwe werk straks. misschien hebben ze daar een koelkast
pi_82659438
Ging best OK, DE. Ik bibber nog wel bij het idee dat ik straks in mijn uppie in Meneers koekblikje de weg op moet maar daar probeer ik maar niet teveel aan te denken. Nog twee lessen van 2 uur te gaan!
Ik heb die op mijn verjaardag om 8 uur 's morgens toch maar verzet, ik denk dat ik toch liever ontbijt op bed wil

't Is nu ook wel wat warm om te gaan hardlopen, vind ik! Misschien ga ik vanavond even voordat we afreizen naar Nedeland voor een zeer druk weekend: vanavond een afstudeerfeestje, morgen bij opa langs, twee kraamvisites, en feest van schoonouders

Heb je nog wel genoeg puf om te koken voor vanavond, of doet de Mr dat?
pi_82659506
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef golfer het volgende:
Arme Nelson Mandela
Ja! Ik zat gister dat openingsgedoe te kijken (in het restaurantje, nota bene ), en daar was hij idd niet bij. Wel Desmond Tutu met een gele muts. Die man is zo dement als een deur, maar wat een pretletter
pi_82659519
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Anticiperen is echt het halve werk met afvallen. Goed bezig, P! Als je nu trek hebt, iets van fruit tussendoor? ik heb een grote grapefruit bij me voor vanmiddag
Ik heb een plakje volkoren ontbijtkoek op vanmorgen En ik heb nog 25 gr. cashewnoten bij me en een appeltje. En mocht ik vanavond laat trek krijgen, dan kan ik terugvallen op een pakje Liga Evergreen
pi_82659521
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ging best OK, DE. Ik bibber nog wel bij het idee dat ik straks in mijn uppie in Meneers koekblikje de weg op moet maar daar probeer ik maar niet teveel aan te denken. Nog twee lessen van 2 uur te gaan!
Ik heb die op mijn verjaardag om 8 uur 's morgens toch maar verzet, ik denk dat ik toch liever ontbijt op bed wil

't Is nu ook wel wat warm om te gaan hardlopen, vind ik! Misschien ga ik vanavond even voordat we afreizen naar Nedeland voor een zeer druk weekend: vanavond een afstudeerfeestje, morgen bij opa langs, twee kraamvisites, en feest van schoonouders

nog maar 2 lessen? spannend. en daarna gewoon rustig oefenen met een auto
pi_82659546
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb een plakje volkoren ontbijtkoek op vanmorgen En ik heb nog 25 gr. cashewnoten bij me en een appeltje. En mocht ik vanavond laat trek krijgen, dan kan ik terugvallen op een pakje Liga Evergreen
tjee wat ben jij goed bezig zeg
pi_82659553
quote:
Cool
pi_82659594
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

tjee wat ben jij goed bezig zeg
Thnx. Ik doe mijn best
pi_82659770
quote:

eerste keer is ook wel eng maar ik vond t ook wel fijn; niemand die meekijkt dus als je eens iets fout doet voel je je minder lullig . ik vond t iig erg leuk om in mijn uppie erop uit te gaan.

maar goed, ik houd van autorijden, meteen al dus das misschien anders.

Ontbijt op bed klinkt beter dan om 8 uur rijden, dat zou ik ook verzet hebben

Das idd een druk weekend! wel fijn dat je nog even bij opa langs gaat toch? Hoop voor hem dat hij niet te veel pijn heeft.

Morgen hebben wij niets, zalig! (ja boodschappies doen en ik ga wat indiaas koken maar das ontspannen)... zondag naar mijn oma (die woont in lelystad, lekker in de buurt ... die nemen we mee uit lunchen.) en 's avonds eten we bij mijn zus. Gezellig!

De mr bakt pizza's vanavond, ik heb de boodschapjes gedaan en hij kookt dus vanavond. Gelukkig maar want bezoek hebben is al vermoeiend genoeg vandaag denk ik. Hoe suf dat ook klinkt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82659773
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De official party line is natuurlijk dat ik tegen evergreens en ontbijtkoek ben maar ik vind dat je het erg goed aanpakt
pi_82659839
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De official party line is natuurlijk dat ik tegen evergreens en ontbijtkoek ben maar ik vind dat je het erg goed aanpakt
vroeg mij al af of je er wat van zou gaan zeggen

ps had je mijn pm nog gehad van de week? niet dat er nou iets belangrijks in stond ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82659882
Aan de slag met de curry bible, DE, of is 'ie er nog niet? Ook een gezellig weekend voor jou, iig.

Ja, die opa van mij joh Bel ik 'm gisteravond, is hij helemaal blij. 'Ja ehh, even mijn koekje opeten hoor, ik heb mijn ondergebit niet in' Ahh, die opa van mij Niet klein te krijgen, lijkt het wel. Of misschien houdt hij dat masker op voor zijn kleinkinderen?
pi_82659910
middag
laatste dagje twintiger
pi_82659936
hoezo ben je ertegen CF? er zitten wel suikers in ja, maar tegenwoordig zit overal suiker in toch? en liga en vokoren ontbijtkoek horen bij de gezonde tussendoortjes.

ik ga de stad in; even rondzwerven, scheerschuim, cadeau en wat lekkere dingetjes kopen
pi_82659972
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:32 schreef Den_Haag het volgende:
middag
laatste dagje twintiger
hii, geniet ervan. en je voelt je heus niet ontzettend oud na vandaag, maak je niet druk
pi_82659978
werd vanochtend wakker met enorme rugpijn en moet nog weken
pi_82659995
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
verkeerd gelegen?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 12:35:06 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82660024
pi_82660079
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
Aan de slag met de curry bible, DE, of is 'ie er nog niet? Ook een gezellig weekend voor jou, iig.

Ja, die opa van mij joh Bel ik 'm gisteravond, is hij helemaal blij. 'Ja ehh, even mijn koekje opeten hoor, ik heb mijn ondergebit niet in' Ahh, die opa van mij Niet klein te krijgen, lijkt het wel. Of misschien houdt hij dat masker op voor zijn kleinkinderen?
nee deze ga ik morgen gebruiken, ook een erg leuk boek

knap hoor dat hij zo sterk is. natuurlijk zal er een deel masker bij zitten , denk dat alle zieke mensen maskers op hebben bij mensen. das denk ik ook logisch. Geef hem maar een dikke knuffel dit weekend
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82660082
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

verkeerd gelegen?
geen idee maar t doet echt zeer

en D-H ouwe
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:36:32 #105
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82660085
Nou, toch maar een automaatsoepje en verhongeren (eet er vanavond wel weer wat bij ). ga ineens door en dan op tijd naar huis voor de opening van het WK. En ik heb geen zin om buiten te lopen in deze broeikas.
pi_82660105
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef borisz het volgende:

hahah dies weer goed
pi_82660111
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef borisz het volgende:

pi_82660121
quote:
middag
laatste dagje twintiger
aaahhh arme ziel, nog even en je bent oud

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:37:23 #109
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82660126
quote:
middag
laatste dagje twintiger
Bij mij was het vrij pijnloos, dus misschien valt het mee
pi_82660144
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef FutureFairytale het volgende:
hoezo ben je ertegen CF? er zitten wel suikers in ja, maar tegenwoordig zit overal suiker in toch? en liga en vokoren ontbijtkoek horen bij de gezonde tussendoortjes.

ik ga de stad in; even rondzwerven, scheerschuim, cadeau en wat lekkere dingetjes kopen
Het heeft de naam een 'gezond' tussendoortje te zijn, terwijl het vol met glucose-fructosesiroop zit (de meest evil suiker - diabetersveroorzaker numero uno). De paar toegevoegde vezels maken dat het een iets betere keus is dan, zeg, een bastognekoek, maar nog steeds is het een ongezond tussendoortje.

Dat er tegenwoordig overal suiker inzit, is natuurlijk een bullshitargument. Tegenwoordig is het overgewicht ook hoger dan ooit, en komt diabetes schrikbarend veel voor. Allemaal dankzij het feit dat overal suiker inzit.
pi_82660145
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en D-H ouwe
pi_82660148
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en D-H ouwe
kusje op je rug hopelijk gaat het gauw over
pi_82660217
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:36 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nee deze ga ik morgen gebruiken, ook een erg leuk boek

knap hoor dat hij zo sterk is. natuurlijk zal er een deel masker bij zitten , denk dat alle zieke mensen maskers op hebben bij mensen. das denk ik ook logisch. Geef hem maar een dikke knuffel dit weekend
Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met dat boek, vooral of het heel veel tijd kost om alles te maken - ik ben altijd op zoek naar goede recepten voor doordeweeks.
pi_82660227
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

kusje op je rug hopelijk gaat het gauw over
ik hoop t ook
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

maar ik houd wel van je hoor
pi_82660233
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het heeft de naam een 'gezond' tussendoortje te zijn, terwijl het vol met glucose-fructosesiroop zit (de meest evil suiker - diabetersveroorzaker numero uno). De paar toegevoegde vezels maken dat het een iets betere keus is dan, zeg, een bastognekoek, maar nog steeds is het een ongezond tussendoortje.

Dat er tegenwoordig overal suiker inzit, is natuurlijk een bullshitargument. Tegenwoordig is het overgewicht ook hoger dan ooit, en komt diabetes schrikbarend veel voor. Allemaal dankzij het feit dat overal suiker inzit.
als dat zo is dan is het toch geen bullshitargument? snap t ff niet
glucose-fructosesiroop zie je heel vaak staan op verpakkingen ja, wist niet dat dat zo'n evil suiker was. ik dacht dat het natuurlijke suikers uit fruit waren (fructose dan)
pi_82660379
ik ga nu echt.. hopelijk blijft het droog! ciao whoppers
pi_82660430
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met dat boek, vooral of het heel veel tijd kost om alles te maken - ik ben altijd op zoek naar goede recepten voor doordeweeks.
als je curry pastas en gember en knoflookpasta in t weekend maakt en invriest dan scheelt t al veel tijd door de weeks. enige is dat er toch wel wat ingredienten inzitten die misschien wat moeilijker te krijgen zijn. Of je moet een goeie uitgebreide toko of indiase winkel weten??
Zoek nog dingen zoals gedroogde mangopoeder, gedroogde granaatappelpoeder, gedroogde fenegriekbladeren en wat kruidenmixen zoals pao bhaji masala en saambar poeder en chaat masala. Maar ik heb al gezien dat er in Edinburgh een (schijnbaar goeie) Indiase supermarkt zit dus daar gaan we sowieso even langs (en anders heb ik een toko gevonden in zwijndrecht die die spullen kan bestellen voor me)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82660445
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

glucose-fructosesiroop zie je heel vaak staan op verpakkingen ja, wist niet dat dat zo'n evil suiker was. ik dacht dat het natuurlijke suikers uit fruit waren (fructose dan)
Dat het overal inzit, is geen excuus om het dan maar in je mond te stoppen, want je wordt er dik van en krijgt er als je het vaak eet met een beetje pech diabetes van.
Fruitsuikers zoals je ze binnenkrijgt als je dagelijks een paar stuks fruit eet, vormen geen gevaar voor de gezondheid, maar als je continu high fructose corn syrup zit te eten, is dat wel degelijk slecht voor je. Geen tijd om PubMed in te duiken nu, maar lees alvast eens op Wikipedia.
pi_82660504
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef DarkElf het volgende:

[..]

als je curry pastas en gember en knoflookpasta in t weekend maakt en invriest dan scheelt t al veel tijd door de weeks. enige is dat er toch wel wat ingredienten inzitten die misschien wat moeilijker te krijgen zijn. Of je moet een goeie uitgebreide toko of indiase winkel weten??
Zoek nog dingen zoals gedroogde mangopoeder, gedroogde granaatappelpoeder, gedroogde fenegriekbladeren en wat kruidenmixen zoals pao bhaji masala en saambar poeder en chaat masala. Maar ik heb al gezien dat er in Edinburgh een (schijnbaar goeie) Indiase supermarkt zit dus daar gaan we sowieso even langs (en anders heb ik een toko gevonden in zwijndrecht die die spullen kan bestellen voor me)
Gedroogde granaatappel heb ik wel in huis, van het merk TRS. Met dat malende mevrouwtje op de zakjes, je weet wel.
pi_82660573
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gedroogde granaatappel heb ik wel in huis, van het merk TRS. Met dat malende mevrouwtje op de zakjes, je weet wel.
ja die ken ik wel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82661295
quote:
inderdaad
pi_82661380
quote:
en een terecht actie
pi_82661467
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tsk Sarabi ook al Maar de dietiste zegt dat als tussendoortje het gewoon mag en een ontbijtkoekje is minder heftig dan 25 gr. cashewnoten hoor .

Ben trouwens begonnen aan die maaltijdsalade. Moest wel wat extra zout bj nog maar hij is errug lekker Moet ik vaker maken
pi_82661502
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

en een terecht actie
Jup
Die opmerking dat hij aan de eisen voldoet vind ik het leukst
pi_82661596
quote:
Da's kut Sterkte En als het niet te houden is, ff een pijnstillertje naar binnen werken. Dan kun je iig normaal lopen ipv je rug nog verder vernachelen door krampachtig te gaan lopen.
pi_82661641
quote:

brrr vorige keer dat ik dat had was echt weinig tof... had er mee te maken dat ik een te zacht matras had, die vervangen en nergens meer last van gehad... veel sterkte
pi_82661657
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat zijn de alternatieven? Behalve fruit?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:13:53 #129
63722 z80
I fink you freaky
pi_82661790
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

deze suikers zijn lege suikers.
ze zijn gemaakt uit pulp van onder andere mail en graan.
deze suikers worden veel gebruikt omdat deze goedkoop zijn.
de lege suikers worden zeer snel op genomen in het bloed, en geven daardoor hoge pieken in de glucose spiegel.
en je hebt er verder niets aan.
suikers uit vruchten zitten op een ander nivo qua verwerking door je lichaam, en in fruit zitten niet zulke hoge concentraties suiker.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:14:16 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82661816
3 etages stofzuigen is ook niet echt bevorderlijk voor de rug.

Maar klaar ermee en straks verder vanmiddag lekker ontspannen kijken naar het WK.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82661873
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tsk Sarabi ook al Maar de dietiste zegt dat als tussendoortje het gewoon mag en een ontbijtkoekje is minder heftig dan 25 gr. cashewnoten hoor .
In kcal wel, ja. Noten zijn behoorlijk calorierijk, want vet, maar in het algemeen ook wel érg gezond.

Wat de alternatieven zijn? Rauwe groente, zuivel (maar da's onderweg niet handig), extra boterham?
pi_82661964
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:13 schreef z80 het volgende:

[..]

deze suikers zijn lege suikers.
ze zijn gemaakt uit pulp van onder andere mail en graan.
deze suikers worden veel gebruikt omdat deze goedkoop zijn.
de lege suikers worden zeer snel op genomen in het bloed, en geven daardoor hoge pieken in de glucose spiegel.
en je hebt er verder niets aan.
suikers uit vruchten zitten op een ander nivo qua verwerking door je lichaam, en in fruit zitten niet zulke hoge concentraties suiker.
Omdat je lijf eerst drie lagen vezels weg moet werken Maar dan nog kan echt zoet, zetmeelrijk fruit zoals mango behoorlijke bloedsuikerpieken geven. Citrusvruchten weer veel minder (in ieder geval in mijn ervaring).
pi_82662027
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

In kcal wel, ja. Noten zijn behoorlijk calorierijk, want vet, maar in het algemeen ook wel érg gezond.

Wat de alternatieven zijn? Rauwe groente, zuivel (maar da's onderweg niet handig), extra boterham?
Duidelijk Ik zal eens kijken hoe dit aan te passen is Grote voordeel van die liga's als noodrantsoen is dat het gewoon compleet droog is en dus goed mee te nemen en makkelijk te eten.
pi_82662063
ff wat lekkers te lunchen halen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:22:42 #135
63722 z80
I fink you freaky
pi_82662239
maar waarom een tussendoortje?
je kunt beter je voeding over de dag verspreiden.
dus als je normaal 5 sneeën brood eet op een dag, deze niet in 1 of 2 keer naar binnen werken.
maar gespreid over de dag.
2 als ontbijt, 2 tussen de middag en de laatste rond 16:00 uur.
krijg je net zoveel Kcal binnen, maar je hebt minder trek in tussendoortjes, en minder last van een dip.
pi_82662349
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Duidelijk Ik zal eens kijken hoe dit aan te passen is Grote voordeel van die liga's als noodrantsoen is dat het gewoon compleet droog is en dus goed mee te nemen en makkelijk te eten.
Maar goed, in situaties dat je echt onhandig met eten zit, kan het natuurlijk best eens een keertje; als ik op cursus moet in Antwerpen, stop ik ook een mueslireep in m'n tas Alles beter dan friet op het station!

Maar ik zou je niet aanraden het als standaard tussendoortje te eten op werkdagen. Om maar eens wat te noemen.
pi_82662395
Iets meer eiwitten eten heb je gegarandeerd geen trek. Bijv. een aardappeltje minder en een stukje kipfilet erbij in je salade Pee
pi_82662472
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:17 schreef ColdFeet het volgende:

Omdat je lijf eerst drie lagen vezels weg moet werken Maar dan nog kan echt zoet, zetmeelrijk fruit zoals mango behoorlijke bloedsuikerpieken geven. Citrusvruchten weer veel minder (in ieder geval in mijn ervaring).
True
Avocadostukjes omwikkelt met plakjes kipfilet is goed en ook zooooooo lekker
pi_82662481
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Iets meer eiwitten eten heb je gegarandeerd geen trek. Bijv. een aardappeltje minder en een stukje kipfilet erbij in je salade Pee
Ja Ik vind dat nog steeds zo'n raar fenomeen!! Zeker als ik vis eet als avondeten, heb ik de hele avond geen honger meer! Terwijl vis verder caloriearm is.
pi_82662517
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:

Ja Ik vind dat nog steeds zo'n raar fenomeen!! Zeker als ik vis eet als avondeten, heb ik de hele avond geen honger meer! Terwijl vis verder caloriearm is.
Supertrucs he?

Goed dat je het van je lijf af laat hangen of je wel of niet gaat sporten trouwens
(dit was voor Elf, ik las weer eens verkeerd )

Tis hier rustig, ik weet niet wat me overkomt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 13:29:41 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82662558
Nog 2,5 uur
pi_82662568
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:22 schreef z80 het volgende:
krijg je net zoveel Kcal binnen, maar je hebt minder trek in tussendoortjes, en minder last van een dip.
Ik volg een voedingsschema waarop staat wat ik ongeveer zou moeten eten met daarop, jawel, de tussendoortjes om de bloedsuiker een beetje te normaliseren. Daarnaast, als ik de tussendoortjes zou skippen krijg ik volgens mij gewoon echt te weinig calorieen binnen. Dat kan de bedoeling niet zijn denk ik
pi_82662593
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

True
Avocadostukjes omwikkelt met plakjes kipfilet is goed en ook zooooooo lekker
Bijna alles met avocado is lekker

P, schrijf je mee? Avocado is prima voor op je werk als tussendoortje. Niet calorie-arm, wel lekker, vullend en knettertje-gezond
pi_82662615
Ga je elke week naar de dieëtiste Pee?
pi_82662796
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar goed, in situaties dat je echt onhandig met eten zit, kan het natuurlijk best eens een keertje; als ik op cursus moet in Antwerpen, stop ik ook een mueslireep in m'n tas Alles beter dan friet op het station!

Maar ik zou je niet aanraden het als standaard tussendoortje te eten op werkdagen. Om maar eens wat te noemen.
Nee joh Die liga's zijn idd alleen voor dit soort evenementen Naar kantoor gaan ze niet mee. Dan is het fruit en dat plakje ontbijtkoek Ik heb wel gemerkt dat IETS zoetigs mee (ontbijtkoek dus in dit geval) helpt tegen de neiging om de automaat op te zoeken
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nu 150 gr. krieltjes in schil gekookt en dan 100 gr. gerookte kipfilet en schrik niet 200 gr. sperziebonen, 130 gr. champignons, 2 paprika's en een rode ui Ik kan je vertellen.....hij vult als een gek
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:34:25 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82662799
Heb je de oude lay-out op je werk geïnstalleerd, Bluezz?
je bent nu ook al zo'n dino.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82662911
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
P, schrijf je mee? Avocado is prima voor op je werk als tussendoortje. Niet calorie-arm, wel lekker, vullend en knettertje-gezond
Ik schrijf mee Maar ik ben niet helemaal into avocado De keren dat ik het heb gegeten werd ik er niet echt heel warm van Misschien nog maar eens proberen

Enneh, vis gaat ook het menu op idd Alleen om mee te nemen naar kantoor is dat weer niet zo'n succes he
pi_82662996
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Ga je elke week naar de dieëtiste Pee?
Nee. Over drie weekjes weer. Dan gaan we kijken wat voor soort beweging er in te kleden is in mijn bewegingspatroon En daarna wordt het maandelijks volgens mij
pi_82663028
verliefd op mijn neefje Wat een prachtig mannetje!
pi_82663187
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik schrijf mee Maar ik ben niet helemaal into avocado De keren dat ik het heb gegeten werd ik er niet echt heel warm van Misschien nog maar eens proberen

Enneh, vis gaat ook het menu op idd Alleen om mee te nemen naar kantoor is dat weer niet zo'n succes he
Ja, dan valt het natuurlijk af Ook vies in guacamole-vorm? Anders kip met guacamole
Ik ken trouwens een meisje dat avocado met suiker op brood eet

Als ik thuis lunch maak ik weleens zelf een tonijnsalade, maar dat ruikt echt veel te goor voor op het werk

SoL, heb je 'n foto?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:43:08 #151
63722 z80
I fink you freaky
pi_82663256
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik volg een voedingsschema waarop staat wat ik ongeveer zou moeten eten met daarop, jawel, de tussendoortjes om de bloedsuiker een beetje te normaliseren. Daarnaast, als ik de tussendoortjes zou skippen krijg ik volgens mij gewoon echt te weinig calorieen binnen. Dat kan de bedoeling niet zijn denk ik
is het dan niet beter om een extra snee brood te eten ipv een tussendoortje?
en door de heledag door te eten blijft de bloedsuiker spiegel ook mooi vlak.
met zoete tussendoortjes krijg je grote pieken en dalen.
in de zin van veel suiker in het bloed, veel insuline aanmaakt om deze piek weg te werken, dal omdat je en de energie gebruikt uit deze suikers samen met de insuline boost.

als je dit een keertje wil testen om te zien wat suiker doet met de energie huishouden moet je het volgende eens proberen.
koop een rol/pakje druivensuiker.
ga lekker sporten in een sportschool (naar keuze hardlopen, roeien of steps) voor minimaal 30 minuten.
neem een kleine pauze en eet de druivensuiker (minimaal een kwart rol/pakje) en drink genoeg.
zodra je de energie boost voelt ga je weer verder met sporten.
en nu weer minimaal 30 minuten (indien je dit nog kunt vol houden )

doe dit zelfde een week later nog een keer maar nu zonder druivensuiker.
je mag het ook eerst zonder en dan met druivensuiker. maakt voor het effect niets uit.

op deze manier zie je extreem wat suiker met je doet.
en hoelang je nodig hebt om te herstellen van een dip.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:43:27 #152
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82663270
Zo, alles wat deadline gevoelig is is klaar

En nu gaat het niet meer goedkomen met me hier, dus ik ga over zo'n 20 minuten het weekend in
pi_82663449
Van de hele dag bammen met mager beleg wordt een mens ook wat simpel he, Z

Lekker dan TAV Ik zou op zich best naar huis kunnen nu - ware het niet dat de schilder bezig is
pi_82663466
Nasi Rames
vanavond maar brood als avondeten
pi_82663882
werk
pi_82664108
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:57 schreef Memento-Mori het volgende:
werk
succes en voorzichtig met je rug
pi_82664730
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:34 schreef golfer het volgende:
Heb je de oude lay-out op je werk geïnstalleerd, Bluezz?
je bent nu ook al zo'n dino.
Nee, hij staat op het werk altijd op text-only Dus dan heb je ook een dino?
Nou ja, dat ben ik toch eigenlijk ook
pi_82664808
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
Dat dus Ik heb nu al zoiets met vier boterhammen elke dag dat ik wat afwisseling wil eigenlijk
  vrijdag 11 juni 2010 @ 14:17:42 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82664880
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:15 schreef Bluezz het volgende:

Nee, hij staat op het werk altijd op text-only Dus dan heb je ook een dino?
Nou ja, dat ben ik toch eigenlijk ook

Poef.....gone! ©golfer
pi_82664933
CF, ben vanavond bij een vriendin logeren met Milou, dus zal de foto's vanavond of morgen posten. Maar wat een dotje zeg!
pi_82664972
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef golfer het volgende:

[ afbeelding ]
Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  vrijdag 11 juni 2010 @ 14:21:13 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82665094
Openingsceremonie is al begonnen. Kijkt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82665402
welke openings ceremonie golfer?
pi_82665438
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:26 schreef Braamyo het volgende:
WK voetbal in zuid afrika
  vrijdag 11 juni 2010 @ 14:29:00 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82665552
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:26 schreef Braamyo het volgende:
Het Nederlands kampioenschap onderwater achteruit zwemmen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82665769
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:29 schreef golfer het volgende:

[..]

pi_82665869
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:
verliefd op mijn neefje Wat een prachtig mannetje!
Dat zijn Babi J's altijd

vrijdag 11 juni 2010 @ 14:34:44 #168
63722 z80
I fink you freaky
pi_82665921
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:47 schreef ColdFeet het volgende:

Lekker dan TAV Ik zou op zich best naar huis kunnen nu - ware het niet dat de schilder bezig is
het gaat er niet zozeer om of je brood eet, maar meer hoe je de Kcal op een dag binnen krijgt.
ik ben een brood eter, maar als je veel fruit eet kun je daar ook de dag mee door komen.
pi_82666090
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Moeilijk!
pi_82666121
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat zijn Babi J's altijd

Hij heeft gewoon zwarte krulletjes
pi_82666146
net lekker zelfgebakken maanzaadbrood gegeten ik bak lekker brood al zeg ik t zelf
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82666220
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat zijn Babi J's altijd

mijn neefje is ook ontzettend cute maar geen j
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 11 juni 2010 @ 14:44:05 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82666449
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef SeaOfLove het volgende:

Een afro-kapsel?
Poef.....gone! ©golfer
pi_82666648
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Een afro-kapsel?
ja hij is ook een halfbloed he
pi_82666687
quote:

[..]

hip!
pi_82667561
quote:

[..]

Oh, da's wel heel zoet op een baby Leuk hoor

Ik ga morgen twee baby's bekijken, waarvan een met een enorme blonde haardos - dat zie je niet vaak!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:09:30 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82667767
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:47 schreef SeaOfLove het volgende:

ja hij is ook een halfbloed he
Mijn neefje (nu 20) ook. Was ook zo'n schattig gezicht, die krulletjes.
Nu een hele knappe jongen geworden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82667839
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:39 schreef DarkElf het volgende:

mijn neefje is ook ontzettend cute maar geen j
Alle CULSC babi's zijn
pi_82668094
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:09 schreef golfer het volgende:

Mijn neefje (nu 20) ook. Was ook zo'n schattig gezicht, die krulletjes.
Nu een hele knappe jongen geworden.
Die afgelopen tuinfeest bijna geSCHaakt werd
pi_82668154
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Die afgelopen tuinfeest bijna geSCHaakt werd
Wat Ging je Golfer inwisselen voor een jonger exemplaar?
pi_82668409
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Alle CULSC babi's zijn
pi_82669076
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:17 schreef PdeHoog het volgende:

Wat Ging je Golfer inwisselen voor een jonger exemplaar?
Neeeeeee Mijn homovriendje viel op dat mooie halfbloedneefje van 20
pi_82669168
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 15:46:45 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82669473
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hij wilde natuurlijk die kinderboeken aan iemand voorlezen .
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 15:47:10 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82669498
Zitten we allemaal al klaar?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:49:34 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82669621
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:46 schreef borisz het volgende:

Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:49:54 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82669637
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:47 schreef borisz het volgende:
Ja. Corona bij de hand.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82669701
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

een zielig mueslireepje helpt om geen patat te eten? als ik trek heb en ik eet een mueslireep, dan wil/neem ik daarna nog steeds patat
pi_82669800
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef DarkElf het volgende:
net lekker zelfgebakken maanzaadbrood gegeten ik bak lekker brood al zeg ik t zelf
moet eerst door een onafhankelijk panel (lees: ik) getest worden
pi_82669920
oh btw, 'middag!
ben naar Queens aan het kijken; Nadal tegen Lopez. Nadal gaat de mist in... straks als het zover is voetbal.
Heb in de stad 2 nieuwe haringen gekocht, chco-kokoscake , een lekker zittend kort zwart broekje en een zwart/wit gestreept nieuw truitje
oja en scheerschuim, daar ging ik voor
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:59:22 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82670065
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:

oja en scheerschuim, daar ging ik voor
je snor en je baard gaat er af?
Poef.....gone! ©golfer
pi_82670097
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:47 schreef borisz het volgende:
Nee
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 16:05:41 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82670367
Er is afgetrapt
pi_82670510
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:59 schreef golfer het volgende:

[..]

je snor en je baard gaat er af?
en de gorilla tussen mn benen
pi_82670594
straks weer eens naar MeMo

Hebben ze eindelijk de declaratie van week 18 en 20 uitbetaald. Vergeten ze voor het gemak de 500 euro van week 19
pi_82670626
ik ben voor ZA. waarschijnlijk omdat ik op vakantie in Florida de Mexicanen zo onaardig en arrogant vond. Go ZA
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:11:03 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82670642
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:

en de gorilla tussen mn benen
Poef.....gone! ©golfer
pi_82670662
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
straks weer eens naar MeMo

Hebben ze eindelijk de declaratie van week 18 en 20 uitbetaald. Vergeten ze voor het gemak de 500 euro van week 19
het is te proberen
gelukkig let je goed op! gaan jullie iets leuks doen met dit rotweer?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:13:23 #199
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82670756
Potverdomme, waarom doet die Wilders niet eens iets aan die Vuzuvela´s
pi_82670895
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef TAV74 het volgende:
Potverdomme, waarom doet die Wilders niet eens iets aan die Vuzuvela´s
Vuvuzela's. Ja, echt een k**geluid maken die dingen he
pi_82671095
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vuvuzela's. Ja, echt een k**geluid maken die dingen he
quote:
@thomasacda het wk 2010! nu met het geluid van een gigantische zwerm strontvliegen!
pi_82671110
vreeeeselijk. buiten ook al last van? dat ze 's ochtends vroeg beginnen vind ik nog het ergst. zou bijna die toeters in hun strot willen steken
pi_82671156
Sun, Bluezz, ik kon een maat kleiner!
pi_82671164
zo, ik kwam er pas net achter dat ik bescheten ben. een ongelooflijk gore poepvlek op mn broek
pi_82671184
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:21 schreef LieLie het volgende:
40? vanochtend nog 42
pi_82671234
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

40? vanochtend nog 42
Dat herhaal ik nog even, nu met want ik wist die code niet uit m'n hoofd
pi_82671285
quote:
Tof Goed werk
pi_82671404
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:23 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dat herhaal ik nog even, nu met want ik wist die code niet uit m'n hoofd
hehe ok. nou top toch? pas je wel op dat je lichaamsverhoudingen niet te veel uit elkaar gaan? bedoel ik mee dat je bovenlichaam niet té smal gaat worden
pi_82671412
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:46 schreef borisz het volgende:

pi_82671483
heee kijk je niet gezelig met Golfer mee?
pi_82671489
quote:
Yeah baby Ik was ietskes aangekomen
Maar het is er alweer bijna af
pi_82671558
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hehe ok. nou top toch? pas je wel op dat je lichaamsverhoudingen niet te veel uit elkaar gaan? bedoel ik mee dat je bovenlichaam niet té smal gaat worden
Mijn verhoudingen zijn nu een beetje uit elkaar, maar dat hoort ook bij m'n figuur. Trekt wel bij als m'n benen straks dunner worden
pi_82671576
ik heb denk al 8 jaar geen haring meer gegeten. nu 2 nieuwe haringen met uitjes gekocht... ik ga het straks toch maar weer proberen.. kijken of ik t nog lekker vind of dat ik ga gruwelen omdat ik niet van rauwe vis hou
pi_82671584
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit op mijn werk en hij thuis
En normaal gesproken zitten we naast elkaar maar kijken ook niet echt op elkaars scherm.

Maar ik ga treintje halen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:31:14 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82671585
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz werrekie, golfer thuis.
Bluezz nu onderweg van werrekie naar huis.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82671587
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Yeah baby Ik was ietskes aangekomen
Maar het is er alweer bijna af
Ik wacht ook even een paar dagen met wegen, na de bbq van woensdag
pi_82671621
Nog voetballiefhebbers hier die weten waar je de wedstrijden live streaming kan volgen, want de site van de NOS doet dit: "Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
"

Goedemorgen!

(en wat zijn Vuvuzela's?)

CF, prima plan om glucose-fructose te bannen uit je eten! Je zal nog verbaast staan waar het allemaal wel niet in zit en hoeveel. Het is bijv. het hoofdingredient in de meeste ontbijtkoeken! Dat eet ik dus niet meer.
pi_82671670
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:30 schreef LieLie het volgende:

[..]

Mijn verhoudingen zijn nu een beetje uit elkaar, maar dat hoort ook bij m'n figuur. Trekt wel bij als m'n benen straks dunner worden
en als je benen niet dunner worden? net als iemand die ik ken... dan ziet het er niet meer zo mooi uit hoor, als het bovenlijf steeds meer afslankt
hopelijk heb je daar geen last van, en ben je een all-round afvaller
pi_82671742
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

en als je benen niet dunner worden? net als iemand die ik ken... dan ziet het er niet meer zo mooi uit hoor, als het bovenlijf steeds meer afslankt
hopelijk heb je daar geen last van, en ben je een all-round afvaller
Ik weet uit ervaring dat dat goed komt Ze worden nu ook al dunner, anders kon ik geen maat kleiner Ze gaan gewoon wat minder snel dan mijn middel, dat is geen verrassing.
pi_82671744
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Nog voetballiefhebbers hier die weten waar je de wedstrijden live streaming kan volgen, want de site van de NOS doet dit: "Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
"

Goedemorgen!

(en wat zijn Vuvuzela's?)

oooh nou dat probleem krijg ik denk maandagmiddag op werk. site overbelast, zal vast wel zoiets worden
vuvuzela's zijn die irritante toeters die je overal hoort
pi_82671753
quote:
Zo'n glorieus gevoel is dat
pi_82671760
Ik ga wat garnalen in de wok gooien!
pi_82671782
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik weet uit ervaring dat dat goed komt Ze worden nu ook al dunner, anders kon ik geen maat kleiner Ze gaan gewoon wat minder snel dan mijn middel, dat is geen verrassing.
oh ja je broek was een maat kleiner, boing
wil je nog meer afvallen? wat is je ideale maat?
pi_82671802
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zo'n glorieus gevoel is dat
-verkeerd begrepen, sorry-

[ Bericht 13% gewijzigd door FutureFairytale op 11-06-2010 17:02:47 ]
pi_82671998
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

bij mij niet hoor
Het was dan ook geen reply op een bericht van jou
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:40:14 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82672037
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:

bij mij niet hoor
Als die gorilla weg is scheelt het toch ook weer een kilo en een maat?
Poef.....gone! ©golfer
pi_82672047
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het was dan ook geen reply op een bericht van jou
weet ik
pi_82672090
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Als die gorilla weg is scheelt het toch ook weer een kilo en een maat?
zal ik t maar laten zitten?
pi_82672099
ok, NOS werkt uiteindelijk en het ziet er erg goed uit. Ross kan mooi Nederlands gaan leren aan de hand van Nederlands sportcommentaar
pi_82672156
buitenspel

altijd zo grappig om te zien hoe spelers juichen en daarna
pi_82672203
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

weet ik
Ik vond het niet een al te empathische opmerking van je. Maar misschien interpreteer ik dat verkeerd.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:44:27 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82672265
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:

zal ik t maar laten zitten?
Doe maar. Ik hou wel van een beetje vlechtwerk.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82672271
trouwens.... ERU heeft zo'n variant op Danish Chef voor in Bugles;
* Knoflook
* Rode peper/paprika
heb van allebei al 2 tubes op (nee, niet allemaal vandaag). Lekker zeg
pi_82672345
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Ahhh golfer, de jaren '70 waren echt jouw tijd, zeker?

Hoe gaat het met bafana bafana?
pi_82672346
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vond het niet een al te empathische opmerking van je. Maar misschien interpreteer ik dat verkeerd.
ik denk dat je het verkeerd interpreteerd
ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat ik het niet zo leuk vind als er bij mij een maat vanaf gaat. bedoel er niks geks of beledigends mee, eerder zelfspot
pi_82672405
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef golfer het volgende:

[..]

jak nee een bos zal ik voor zorgen dat ik dat nooit krijg
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:48:21 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82672460
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:46 schreef ColdFeet het volgende:

Ahhh golfer, de jaren '70 waren echt jouw tijd, zeker?
Bossen haar overal. Vrije liefde.
quote:
Hoe gaat het met bafana bafana?
Matig. Die kuttoeters irriteren mij mateloos.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82672585
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:48 schreef golfer het volgende:

me too, zou bijna het geluid uit zetten
pi_82672659
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
zo, ik kwam er pas net achter dat ik bescheten ben. een ongelooflijk gore poepvlek op mn broek
pi_82672681
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ik heb het woord empathisch net opgezocht.... nou ja zeg.... dat heb je zeker verkeerd
pi_82672702
quote:

[..]

Bossen haar overal. Vrije liefde.
[..]

En nu hou ik weer op met de Madam&Eve's. 't Is inderdaad een k**geluid.
pi_82672807
quote:

Ze toeteren de hele tijd in het stadion? Wat moet dat ook vervelend zijn voor de spelers zeg!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 16:56:30 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82672846
Ik heb besloten me niet meer te ergeren aan die toeters.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:58:47 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82672957
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:55 schreef Isabeau het volgende:

Ze toeteren de hele tijd in het stadion? Wat moet dat ook vervelend zijn voor de spelers zeg!
ja, constant dat zwerm vliegen geluid.
Spelers kunnen elkaar niet verstaan als ze verder dan 5 meter van elkaar af zijn.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82672964
zo, de mr heeft weer linux op mijn nieuwe netbookje gezet. ik vind windows echt zo annoying
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82672967
ik zet gewoon het geluid uit
pi_82673062
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:56 schreef borisz het volgende:
Ik heb besloten me niet meer te ergeren aan die toeters.
dat is het beste wat je kunt doen als je voetbal wilt kijken met geluid aan. het zal niet minder worden helaas.

ergens had ik gelezen dat ze verboden waren tijdens het WK?
pi_82673176
quote:
hee thanks die ga ik onthouden! hij laad wel lang zeg
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:04:06 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82673184
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:

ergens had ik gelezen dat ze verboden waren tijdens het WK?
Helaas niet.
Alleen mogen ze niet langer dan 1 meter zijn.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82673271
Ik lees de uitslag zondag wel terug - nu bliksemsnel tassen pakken en naar Nederland
pi_82673305
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik lees de uitslag zondag wel terug - nu bliksemsnel tassen pakken en naar Nederland
fijn weekend
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:07:18 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82673332
quote:
have fun!

Poef.....gone! ©golfer
pi_82673513

Lielie gaat zichzelf belachelijk maken bij een volleybaltoernooi
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:17:23 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82673806
Doelpunt Bafana Bafana.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82674011
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:11 schreef LieLie het volgende:

Lielie gaat zichzelf belachelijk maken bij een volleybaltoernooi
succes!! winnen he!
pi_82674033
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:17 schreef golfer het volgende:
Doelpunt Bafana Bafana.
[ afbeelding ]

wat een smiley
pi_82674056
quote:
prettig weekend hier
pi_82674090
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Helaas niet.
Alleen mogen ze niet langer dan 1 meter zijn.
oja, dát was het. jammer zeg!
pi_82674155
Ik kom thuis wat hoor ik?

pi_82674214
hoidiehoi.. ik ga niet terug lezen hoor, ik hoor het wel van jullie als ik iets belangrijks gemist heb neem ik aan

volgens mij hebben ze een muggenplaag in Z-A.
pi_82674242
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:22 schreef Bluezz het volgende:

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zit Golfer ook al te toeteren?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:25:19 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82674263
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:22 schreef Bluezz het volgende:

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welnee dat was:
Poef.....gone! ©golfer
pi_82674274
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:24 schreef Sunnythesun het volgende:
hoidiehoi.. ik ga niet terug lezen hoor, ik hoor het wel van jullie als ik iets belangrijks gemist heb neem ik aan

volgens mij hebben ze een muggenplaag in Z-A.
aloha
allemaal bijen in het stadion
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:28:26 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82674426
Poef.....gone! ©golfer
pi_82674671
Mijn hemel.. waar komen al die toetersmileys vandaan ineens
pi_82674680
vind het geen geweldige wedstrijd
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:35:24 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82674697
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn hemel.. waar komen al die toetersmileys vandaan ineens

Uit Smilie-op-vuvezela

Poef.....gone! ©golfer
pi_82674764
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Redelijke understatement.
pi_82674782
pi_82674888
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:37 schreef Den_Haag het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kan het nog Morgen niet meer
pi_82674946
Mexico
eindelijk geen getoeter!!!!!!!!!!!!!!
pi_82674983
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
pi_82675038
slechte verdediging zeg, bij dat doelpunt
hoop dat ZA nog een keer scoort
pi_82675293
Ben het gezoem nu al zat ik ben blij dat er op ned2 leuke detectives zijn, en dat we een tv boven hebben
pi_82675518
shit paal
pi_82675581
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben het gezoem nu al zat ik ben blij dat er op ned2 leuke detectives zijn, en dat we een tv boven hebben
Hier ook En er staat ook nog een hometrainer voor die tv, dus tja...
pi_82675620
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

dat is plezierig sporten
pi_82675666
potverdorie heb honger (de hele dag al, betekent dat het bijna weer mn periode is) en we gaan voorlopig nog niet eten
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:55:54 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82675700
Afgelopen.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:56:26 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82675730
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:
potverdorie heb honger (de hele dag al, betekent dat het bijna weer mn periode is) en we gaan voorlopig nog niet eten
TMI.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82675857
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:56 schreef golfer het volgende:

[..]

TMI.
wat betekent dat?
pi_82675889
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

man! Dan kom je wel zeer gespierd straks de 4 weken gezoem uit!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 18:01:55 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82675966
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:

wat betekent dat?
Too much information.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82676023
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Too much information.
aah ach, periode hoort bij t leven he wees blij dat jij t niet hebt
pi_82676677
quote:
Bedankt! Als de NOS weer onbereikbaar is probeer ik die
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 18:25:03 #287
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82676800
Vanavond Urugay - Frankrijk. Zin in
pi_82676854
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:03 schreef FutureFairytale het volgende:

aah ach, periode hoort bij t leven he
Hij is het niet meer gewend thuis
  vrijdag 11 juni 2010 @ 18:27:50 #289
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82676893
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:26 schreef Bluezz het volgende:

Nee. Mijn vrouw is opgedroogd.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82677161
Geluksvogel.. (je vrouw dan dus)
pi_82677724
zo.... ik zit vol zat
pi_82678111
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ik kan niet wachten op die tijd
alhoewel ik gelukkig geen last heb van krampen ofzo... valt reuze mee
pi_82678227
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik kan niet wachten op die tijd
alhoewel ik gelukkig geen last heb van krampen ofzo... valt reuze mee
Pff wat zeur je dan

Hier alle maanden feest, de een wat heftiger als de ander.. afgelopen week goed mis. Ben bijna naar huis gegaan woensdag omdat ik steeds dubbel klapte
pi_82678538
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Pff wat zeur je dan

Hier alle maanden feest, de een wat heftiger als de ander.. afgelopen week goed mis. Ben bijna naar huis gegaan woensdag omdat ik steeds dubbel klapte
zeurde ik? ik vind het wel vervelend ja want bloedverlies, 's nachts soms bloed op matraslaken vanwege draaien (iedere keer weer wassen..) en pijn bij mn eierstokken op de ergste dag, maar ik zei dat het meevalt voor in vergelijking met mensen zoals jij; die er echt ziek van zijn.
pi_82678660
avond:
pi_82678737
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zeurde ik? ik vind het wel vervelend ja want bloedverlies, 's nachts soms bloed op matraslaken vanwege draaien (iedere keer weer wassen..) en pijn bij mn eierstokken op de ergste dag, maar ik zei dat het meevalt voor in vergelijking met mensen zoals jij; die er echt ziek van zijn.
Zie post icoon... het gras maar een wapje en zo

Iedereen heeft er hinder van, of je er nu ziek van wordt of niet, irritant is het überhaupt wel.
pi_82678751
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:08 schreef Laydina het volgende:
avond:
Hey Lay!
pi_82678788
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hey Lay!
Wat een vrolijkheid
pi_82678828
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zie post icoon... het gras maar een wapje en zo

Iedereen heeft er hinder van, of je er nu ziek van wordt of niet, irritant is het überhaupt wel.
oooooh ik zag die icoon niet lig je weleens dagen plat omdat je er zo niet lekker van bent?
pi_82678847
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:08 schreef Laydina het volgende:
avond:
hee feestbeest! heb je het overleefd?
pi_82678863
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:

hee feestbeest! heb je het overleefd?

Was een erg leuk feestje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')