Ja, die hebben ze hier ook bij de pomp, dan zeg ik gewoon elke keer dat hij naar de pomp moet lopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kunnen jullie daar bij de pomp geen hout kopen in van die netjes? Hier liggen ze bijna overal
Kun je een avondje van stoken
Als je komt BBQ-en, dan huur ik wel zo'n setje, is dit nummer voor jouquote:
Whehe, okquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je komt BBQ-en, dan huur ik wel zo'n setje, is dit nummer voor jou
Ja, maar zaterdag zal de eerste rookvrije dag weer wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je weer terug op je oude rookgewoonte ?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar zaterdag zal de eerste rookvrije dag weer worden
Goed van je dat je het zo snel weer gaat proberenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar zaterdag zal de eerste rookvrije dag weer worden
En wat zeit tie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Johan Derksen vraagt aan Jan Smit over Yolanthe en Wesley: Is het toeval is is ze gewoon een starfucker?
Je maakt van de zeilboot een stoomboot?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, weer verkeerd moment natuurlijk. WK en maandag zeilen
Voor een verstokte roker is er nooit een goed momentquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je alweer zeilen, is dat die vervangende week van de vorige keer toen het zo'n drama-weer was?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pleisters deze keer. Met Champix kom ik geheid weer een leuke mevrouw tegen en dat moest deze keer maar eens nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed van je dat je het zo snel weer gaat proberen![]()
Ga je het deze keer met of zonder hulpmiddelen doen?
Bedrijfsuitje, eerst voetbal kijken daarna zeilen op een botter. Met collega's dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je alweer zeilen, is dat die vervangende week van de vorige keer toen het zo'n drama-weer was?
Wie gaat er deze keer mee?
Hij heeft zich toentertijd voorgenomen er niets over te zeggen, dus deed hij dat nu ook niet. Sukkelquote:
Daar heeft ie z'n moeder toch ook voor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft zich toentertijd voorgenomen er niets over te zeggen, dus deed hij dat nu ook niet. Sukkel
Bleghquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft zich toentertijd voorgenomen er niets over te zeggen, dus deed hij dat nu ook niet. Sukkel
Die is ff wegquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar heeft ie z'n moeder toch ook voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |