Mooi, maar toch jammer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:16 schreef Hyman het volgende:
Do!
http://forum.fok.nl/topic/1471709/4/25#82522751
Sorry: Fotoboek van sararaatsquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef RoBro het volgende:
ik kan saraats trouwens niet vinden in het fotoboek spel het eens goed mang
of sararaatsquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef RoBro het volgende:
ik kan saraats trouwens niet vinden in het fotoboek spel het eens goed mang
ah zie die pikkas in mn fokrar die ik voor de zekerheid met ww heb beveiligd voor matties op mn pc trouwens oogt dat wijf alsof ze syndrome van down in een koe hebben gestoptquote:
nu misleid je mij om die fokrar weer te openen klootzakquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef Hyman het volgende:
Chris2k heeft trouwens ook een kleine leuter
Link? Want in de rar staan ze niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef Hyman het volgende:
Ach, de kont van BT compenseert de boel weerquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
nu misleid je mij om die fokrar weer te openen klootzak
dudequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef Hyman het volgende:
leipe tepel ook jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach, de kont van BT compenseert de boel weer
Puh!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
"Schat, ik vind je cht heel leuk, zullen we verdergaan?"
*stroopwafels doet hand in broekje*
"Hey die heb ik ook!![]()
![]()
"
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:26 schreef RoBro het volgende:
ik las laatst een mop over hans van der tocht en een open deur maar kan hem niet meer terugvinden anyone
het was zoiets van een van je matties laat de deur open in de kroeg stel jij de vraag heyyyyyyyy komt hans ook nog dus je matties van we kennen helemaal geen hans zon blik vanquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef RoBro het volgende:
waarom zijn er negers
god had te weinig haar om er apen van te maken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef RoBro het volgende:
waarom hebben de nieuwe auto's een glazen doorkijkbodem
zo kan je nog eens de overreden turk nog eens uitlachen in zijn gezicht
Shakira alleen al om de bewegingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:44 schreef -SG- het volgende:
die zou je tich helemaal vol willen blaffen
Niet om haar live optredens mag ik hopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Shakira alleen al om de bewegingen.
ja maar het zal voor mongolen als ik altijd bij een droom blijven nextttttttttttquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:44 schreef -SG- het volgende:
die zou je tich helemaal vol willen blaffen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef RoBro het volgende:
waarom zijn er negers
god had te weinig haar om er apen van te maken
dromen magquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja maar het zal voor mongolen als ik altijd bij een droom blijven nexttttttttttt
alleen fokkers begrijpen electric retard mijn maten zien iig de lol er niet van inquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:46 schreef Hyman het volgende:
[..]ik kan dat plaatje van electric retard niet meer vinden
haar bewegingen compenseert allesquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet om haar live optredens mag ik hopen
Ah, binnenkort dus gangbang verhalen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben trouwens lid geworden van een studentenvereniging. Als ik iets niet had gedacht is dat het wel.
Noor, studentenvernegingquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben trouwens lid geworden van een studentenvereniging. Als ik iets niet had gedacht is dat het wel.
Duitsland begrijpt het ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
alleen fokkers begrijpen electric retard mijn maten zien iig de lol er niet van in
welke eigenlijk?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zie mezelf het ook wel weer verlaten trouwens.
Idd en het was zooo gezellig. En als ik het niets vind kan ik altijd nog weg, maar inschrijven kan niet altijd nog. En ik heb een tof shirt. 8)quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:51 schreef RoBro het volgende:
bij studentenverenigingen kan je tenminste wel goedkoep zuipe en er is altijd wat te doen
dan was je om 1800 iig niet lamquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik heb nog nooit zo'n hoge bierdrinkdichtheid gehad. Tering.Ook nog nooit om 1800 dronken geweest en dan weer om 2100 nuchter.
vergeet je haar na afloop niet leeg te laten lopen en schoon te maken kusjes xxxquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:58 schreef Schieganger het volgende:
Morgen blijft mijn droommeid slapen
Als dat geen geile neukpartij word.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:58 schreef Schieganger het volgende:
Morgen blijft mijn droommeid slapen
Ik heb al 72 condooms gekocht!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als dat geen geile neukpartij word.
Condoomsquote:
Hmm kleuters.quote:
Soms wel.. Kom op internet wel knappe 13 jarigen tegen somsquote:
Ik kan daten met een 16-jarige.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Soms wel.. Kom op internet wel knappe 13 jarigen tegen soms
Ik zeg, doen!quote:
Dat is ook vast niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij is bang dat ze al een keer een grotere piemel heeft gezien.
Thank God dat je dat inziet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoiets zegt dat ik het toch niet moet doen.
Waar heb ik dat vaker gehoordquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is een leuk meisje, maar geen relatie-materiaal voor mij.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:42 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan steeds over iemand?
Op FOK! of op PUB alleen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:42 schreef RoBro het volgende:
toen ik hier ooit begon met posten had ik serieus het idee dat er 10x zoveel moderators waren
Ik noem niet graag namen hier op FOK!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
'Dan wordt er iemand boos op me.' 'Dan krijg ik ruzie met iemand.'
Weet ik, maar het is meer zo dat vrouwen zogenaamd nooit jaloers zijn, maar als je iets gaat doen met een ander meisje...quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Logisch, maar ik maak daar uit op dat je een chick hebt.
Gewoon schijt aan hebben geak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is meer zo dat vrouwen zogenaamd nooit jaloers zijn, maar als je iets gaat doen met een ander meisje...
Maar dan doe je iets fout.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
pub de keren dat ik op onz postte kreeg ik gelijk een ban van remlof of yvonne joh
Dat is overal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee joh de een kan veel meer daar doen dan de ander
Ik ben gewoon een jaloers secreet wat dat betreft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is meer zo dat vrouwen zogenaamd nooit jaloers zijn, maar als je iets gaat doen met een ander meisje...
Oh, yeah!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee joh de een kan veel meer daar doen dan de ander
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een jaloers secreet wat dat betreft.
Jochie toch.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
inderdaad maar ik heb er gvd altijd last van op fok huilmodus uit
Nina China.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh Mark mag van mij best iets doen met een ander meisje. Als het maar niet Nina is.
Wees blij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:00 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar ik sla mn hand niet kapot tegen een muur einzzzzz
Met Beyoncé.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh Mark mag van mij best iets doen met een ander meisje. Als het maar niet Nina is.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan het wel ontkennen, maar dat heeft ook geen zin
Kan het tog proberuh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik denk alleen niet dat je dat voor elkaar krijgt.
sbs zendt toptv uit dat door 90 procent van fok wordt gekeken maar vooral stug blijven beweren dat het een tokkiezender is xenofoob ben jequote:
JAJK ELF O L WEOIFJ IK MJNF MK.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een vrij grote bleoduitstortin op mijn voet.En ikben nrgens tegenaan gelopen oid.
probeer me niet te immitereren johquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een vrij grote bleoduitstortin op mijn voet.En ikben nrgens tegenaan gelopen oid.
kan niet op tegen de immiteratie van renesitequote:
Renesite.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
kan niet op tegen de immiteratie van renesite
Zien we die kutPI iig niet de hele dagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:27 schreef RoBro het volgende:
waarom post zeroku vandaag niet
Ik hoop dat hij er in stikt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zien we die kutPI iig niet de hele dag
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:34 schreef RoBro het volgende:
ze nemen voor mijn gevoel allles veel te serieus en persoonlijk iig online maar volgens mij ook in het echte leven iig dat is het beeld wat ik van ze krijg
quote:
ik weet nog dat renesite een tr maakte omdat die leipe skieganger een joke maakte over zn dode hond ofso dan denk ik vertel dat soort onzin niet op een forum of wees een man en accept the jokes maaarneeeeeeeeeeequote:
Lekker beetje baas spelen of FOK! jwtz en het is René, niet Rene.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik weet nog dat renesite een tr maakte omdat die leipe skieganger een joke maakte over zn dode hond ofso dan denk ik vertel dat soort onzin niet op een forum of wees een man en accept the jokes maaarneeeeeeeeeee
Beter kom je even meeten dan!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:45 schreef RoBro het volgende:
maar misschien heb ik het mis en zijn het toffe boys i will never know
quote:
Awh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Ik had net gratis bier, omdat ik op een of andere besloten borrel was belandMaar na 4 bier hadden ze ons door en werden we er alsnog uitgeflikkerd
Zwollywood mang.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
alsof die 2 naar utrecht komen weet je hoe fuckin ver dat voor ze is
Ja!quote:
en die pubers maar kotsen jajajajajajaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:57 schreef MarkM het volgende:
[..]
Inderdaad, leipe tent is dat. Lekker dark en zo. Is iets voor Schieganger.
Lekker brokken, heerlijk!quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
jullie waren toentertijd toch doorgegaan naar cafe belgie
Nee, jij!quote:
Ja, wat ik me ervan kan herinneren was het niet best jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar wat een wauskezen tent is dat joh 1x geweest in dat wao trekkers hol maar nooit meer![]()
Dansen met Blaxje ja tochhh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, wat ik me ervan kan herinneren was het niet best ja
quote:
Destijds vonden we het minderquote:
Ze was echt heel walgelijkquote:
We waren niet dronken genoeg, bummer!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Destijds vonden we het minder, ondanks dat we dronken waren
Dit is MM niet heurquote:
Ja, zo'n random wijf in Belgiëquote:
Nee joh, dat was MM toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, zo'n random wijf in BelgiëDit was wel die meet, met MM en de opblaaspop en de Hitlergroet enzo.
Hahahquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heimo...
http://skoften.net/index/video/pinkiepppin
iets voor jou?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet jij nou wat ik met mijn stem kan doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doe je ook zo'n stem als in de originele intro?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat ik met mijn stem kan doen
Energie Drank, Dextro, Pep/Speed,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Koffieeee maar werkt nietIk ben echt teringmoe. Ik wil om drie uur naar huis mennnnn
doe es degaussen danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:27 schreef RenRen- het volgende:
omfg die schermen hier zijjn echt kut
Ik zit hier met mijn bril en het beelld is nog niet scherp
Wat zijn de voordelen van degaussen - informatie degaussers verwijderen gegevens magnetische data dragers tapes Wat zijn de voordelen van Degaussen?quote:
Ik dacht al dat je dood wasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Baaaart ik heb geen btg maar vettttt. Hoe heb je dat voor elkar gekregen? Ik hoop trouwens dat ik geld mag lenen van mamalief want was te laat thuis om het nog over te maken
Gewoon even zoeken in het menu van het schermquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen van degaussen - informatie degaussers verwijderen gegevens magnetische data dragers tapes Wat zijn de voordelen van Degaussen?
Ik vertrouw het niet
Neenquote:
mwah, mn les duurt nog. 10 minuten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon even zoeken in het menu van het scherm
Tentamensquote:
demagnetiseren, vooral bij oude schermen helpt dit enorm.. is een functie in het menu..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen van degaussen - informatie degaussers verwijderen gegevens magnetische data dragers tapes Wat zijn de voordelen van Degaussen?
Ik vertrouw het niet
Dat zal ongetwijfeld met al die mensen uit Eindhoven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef Bravebart het volgende:
Plus, het schijnt een pauperrrrrrr festival te zijn.
Zijn geen oude schermen hier. Maar goed, cba at this pointquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
demagnetiseren, vooral bij oude schermen helpt dit enorm.. is een functie in het menu..
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld met al die mensen uit Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |