quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou idd echt stom zijn om dat te vergeten
Geniusquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou idd echt stom zijn om dat te vergeten
BX bedanktquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:06 schreef Symphonic het volgende:
Een speciale WK versie, met dank aan BX
dit is het enige dat ik er aan doe.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij begint toch ook niet mee te doen met die wk gekte
Zelfde hiero... het is dat ik een mini Beessie aan mn lamp heb maar meer gebeurd hier ook nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is het enige dat ik er aan doe.
Voor de rest geen oranje polonaise aan mijn lijf
Hij is leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moest die van mij nog in een WK-jasje steken.
Wat is eigenlijk het verhaal achter dat boeken lezende Avatartje? emoticon?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moest die van mij nog in een WK-jasje steken.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verhaal achter dat boeken lezende Avatartje? emoticon?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:28 schreef cablegunmaster het volgende:
ik sla hem op![]()
voor op Msn gebruiken![]()
Leuke verhalen sitequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt ook deze pagina bookmarken, daar staan al mijn eigen FOK!-smilies op.
klinkt me heel bekend in de orenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef cablegunmaster het volgende:
sochtends vroeg, je kent het wel iedereen heeft het weleens meegemaakt... je zit in de trein het is nog niet zoooo druk in de trein.. Je zet je spullen neer en je kijkt een beetje rond in de trein wie is er allemaal? Tegenover een oud omatje en aan de linkerkant een leuk meisje... dat naar buitenkijkt.. Kijk je zelf ook naar buiten heb je toch het idee dat je bekeken word... Maar je kijkt om je heen en ziet niemand behalve dat meisje. en dat oude omatje.
Het oude omatje leest de krant en lijkt haar eigen zaken bezig te gaan. De trein passeert een station en staat even stil.. een paar mensen stappen in. maar het lieftallige meisje blijft zitten... De trein begint weer vaart te maken. Je kijkt naar buiten maar na 5 min weer het gevoel van aangestaard te worden... dus kijk je via het glas naar de andere kant. zie je in het glas het meisje van de overkant. ze kijkt stiekem naar je ... althans dat denk je.. Je weet het nooit zeker maar het gevoel krijg je wel weer. Dus kijk je direct naar d'r. Plots kijkt ze terug verschrikt en kijkt weer naar buiten.. Een gevoel van iemand betrappen... stiekem aangeloerd worden..
Herkenbaar? Althans.. dit gebeurt mij eens in de zoveel week
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 018 cablegunmaster
02. 016 goldfinger1963
03. 009 DaMart
04. 007 Symphonic
05. 005 Marijkezwolle
06. 003 marcb1974
07. 003 Giertje
08. 001 MPG
09. 001 friemelaar
die ziet er wel heel lekker uitquote:Op zondag 13 juni 2010 00:16 schreef DaMart het volgende:
Ik ken hun namen ook niet.
Maar goed, als jij een ijsje wil, krijg je een ijsje.
[ afbeelding ]
quote:
ik moet nog gaan slapenquote:Op zondag 13 juni 2010 04:51 schreef Symphonic het volgende:
Zo, al wakker.
Zo op pad met de paarden.
Wat een tijd
Sorryquote:Op zondag 13 juni 2010 10:33 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Je raadt nooit waar ik vannacht wakker door werd![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liet jij mijn rookmelder ondanks de nieuwe batterij piepen dan?
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liet jij mijn rookmelder ondanks de nieuwe batterij piepen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Batterij heb ik er inderdaad weer uitgehaald... maar lijkt me sterk dat een nieuwe batterij binnen 10 uur alweer leeg is.
Oh, je had em al vervangen... Nee, dat is dan erg knap. Maar sommige batterijen liggen al lang in de winkel en met name de goedkopere varianten hebben de neiging om al half leeg te zijn bij aankoopquote:Op zondag 13 juni 2010 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Batterij heb ik er inderdaad weer uitgehaald... maar lijkt me sterk dat een nieuwe batterij binnen 10 uur alweer leeg is.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meteen vervangen dus.
Zul je altijd zien dat die ander vannacht dan begint.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:10 schreef DaMart het volgende:
Na het terugstoppen van de batterijen, ben ik erachter waarom er nog steeds gepiep klonk vannacht... ik had het namelijk al voorspeld.
[..]
Voortaan dus meteen de batterij van beide rookmelder vervangen als eentje begint te piepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |