ik bied 250 voor 3 kaartjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef MaximumRush het volgende:
M'n vriendin heeft 4 interrail kaartjes gewonnen en aangezien wij met z'n 2en gaan hebben we er nog 2 over. Het gaat om een global pass voor 10 dagen reizen in 22 dagen. Het gaat om de periode van 19 juli t/m 9 augustus of van 7 juli t/m 28 juli aangezien wij zelf van 18 juli t/m 28 juli weggaan.
De namen en paspoortnummers van de kaartjes moeten wij nog doorgeven, dus de kopers krijgen gewoon kaartjes op hun eigen naam.
Meer informatie over interrail kan je vinden op:
http://nederlands.interrailnet.com/ennl/
Bieden vanaf 100 euro per kaartje.
jammerquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb er maar 2, dus dat gaat niet door.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef zquing het volgende:
bieden vanaf mag niet, graag een vraagprijs, maar 250voor2 geboden
quote:
Ik weet dat ze al verkocht zijn, maar kan je even uitleggen wat je hiermee bedoelt. Ik heb het 12 keer gelezen, maar ik snap het niet en its driving me nuts, want ik neem aan dat er logica in zit...quote:Het gaat om de periode van 19 juli t/m 9 augustus of van 7 juli t/m 28 juli aangezien wij zelf van 18 juli t/m 28 juli weggaan.
De kaartjes zijn 22 dagen geldig, en we mogen zelf uitkiezen wanneer ze ingaan. Wij gaan maar 10 dagen op vakantie dus het maakt voor ons niet uit wanneer ze ingaan als het maar die 10 dagen overlapt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:51 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik weet dat ze al verkocht zijn, maar kan je even uitleggen wat je hiermee bedoelt. Ik heb het 12 keer gelezen, maar ik snap het niet en its driving me nuts, want ik neem aan dat er logica in zit...
Aha!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:04 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
De kaartjes zijn 22 dagen geldig, en we mogen zelf uitkiezen wanneer ze ingaan. Wij gaan maar 10 dagen op vakantie dus het maakt voor ons niet uit wanneer ze ingaan als het maar die 10 dagen overlapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |