quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, de medewerkers zijn niet altijd even intelligent.
Mijn Action lijkt op bepaalde tijdstippen net het centrale plein van een Turks dorp. Tig gehoofddoekte Turkse vrouwen die met elkaar het laatste nieuws bespreken terwijl hun koters rondrennen door de winkel.
Bij onze Action hebben ze alleen Sun of Dreftquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:26 schreef stef040 het volgende:
[..]
Nee, niet die van dreft.
Dat andere merk goedkopere, werkt gewoon helemaal niet.
Ik had ze er wel gekocht, was een set van 3 voor zoals altijd bijna gratis.. weet niet of het nog in het assortiment zit!quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:58 schreef maok het volgende:
Ik ga meestal naar een dorpje hier in de buurt (ik woon aan de rand van de stad), zo'n verademing, mensen leggen daar spullen nog netjes op hun plek terug als ze toch besluiten het niet te kopen en personeel dat nog behulpzaam is.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:57 schreef B.ertha het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik zou van mijn leven nooit een pan kopen bij de actionDan liever een paar maanden krom liggen voor een fatsoenlijke, want ik weet hoe groot het verschil is. Alle andere (keuken)zooi, prima, maar mijn messen en pannen moeten goed zijn.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Mixende_match het volgende:
Ik ga ook straks ffies, voor mijn schoonmoeder (Dus NIET voor mezelf) haha
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:46 schreef Isegrim het volgende:
Het probleem is dat het daar altijd druk is.
Ik ben zojuist bij de Action geweest en heb ff voor je gekeken, maar ik heb geen abraham of sarahspullen gezien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:13 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik weet dat er ook feestartikelen zijn bij action, maar zijn er ook artikelen speciaal voor abraham of sarah? heb nog nooit echt gekeken bij de spulletjes, vandaar de vraag..
bedankt dat je even voor me gekeken hebt, liefquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben zojuist bij de Action geweest en heb ff voor je gekeken, maar ik heb geen abraham of sarahspullen gezien.
Gekocht:
- vaatwastabletten
- keukenreiniger
- vochtige schoonmaakdoekjes
- legging
- notitieboekje + knutselspulletjes
- sanex deo
Kijk eens bij de Xenos. Daar hebben ze wel van die Abraham/Sarah spullen en opblaasbare cijfers!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:13 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik weet dat er ook feestartikelen zijn bij action, maar zijn er ook artikelen speciaal voor abraham of sarah? heb nog nooit echt gekeken bij de spulletjes, vandaar de vraag..
Die strandstoeltjes?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:58 schreef joepie91 het volgende:
Voor degene die op zoek was naar die stoelen bij de Action: een aantal Aldi's hebben nu een restpartij ervan liggen, dus als je snel bent...
ben ik al geweest voordat ik deze vraag stelde, ze hadden niet genoeg wat ik wilde hebben :p toch bedankt voor de tipquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Cyan het volgende:
[..]
Kijk eens bij de Xenos. Daar hebben ze wel van die Abraham/Sarah spullen en opblaasbare cijfers!
die soepstengels zijn echt lekker inderdaadquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:34 schreef Mixende_match het volgende:
ik had ook nog voor je gekeken...alleen vergeten te posten haha.
ik moest even snoepjes halen voor schoonmoeders... verder heb ik gekocht:
reviseble zwembroek;
scrubhandschoen;
2 axe deo's;
en zo'n geurspray van ambi pur;
en die overheerlijke soepstengels
jaa die dove is lekker & goedkoooooop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |