Je doet je sig geen eer aanquote:
Hihi dan zeg je dat vind ik viesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, omdat ik dat vies vind is het niet positief?
Woah Ing!quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja schatquote:
oohquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou voel ik me echt jarig! Bert en Ernie![]()
Meneer I. is ziek, dus het belooft een gezellig dagje te worden![]()
Zometeen eerst naar mams koffiedrinken en douchen, want daar had ik vannacht geen tijd meer voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een vetzakquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
Gefeliciteerd Jarige Ing![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag
Ja, superstrakquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oohsterkte,fijne dag en is het wel mooi geworden?
Wat heb je hier dan te koop van?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, superstrak![]()
Vannacht om 00.00 uur was het eindelijk klaar en hebben we nog ff wat gedronken achter het huis.
En paps komt vanmiddag alsnog om de afvoeren te plaatsen, zodat we morgen kunnen beginnen met het plaatsen van de voorzetwand![]()
Verkeerde topic, ik ren ff naar K&W
Ik doelde meer op het eigen topic voor de badkamertquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je hier dan te koop van?![]()
Maar klinkt goed! Druk dagje dus. En vanavond alsnog de visite of dat maar verzet na de lange nacht en zieke Mr. Ing?
Ja het was ook een garpje hehehihihahah. Zo van 'We zitten in V&A, en je hebt het over allerlei dingen, wat is er te koop!!11!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het eigen topic voor de badkamert![]()
Nee, alles gaat door volgens plan, hopelijk voelt ie zich straks weer wat beter.
Ik laat hem wel lekker slapen nu
Ohquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het was ook een garpje hehehihihahah. Zo van 'We zitten in V&A, en je hebt het over allerlei dingen, wat is er te koop!!11!!!![]()
'
Niemand snapt me![]()
![]()
![]()
*kras kras*
Wat heb jij te koop Ll?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je hier dan te koop van?![]()
Maar klinkt goed! Druk dagje dus. En vanavond alsnog de visite of dat maar verzet na de lange nacht en zieke Mr. Ing?
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ga me es ff opfrissen en naar moeders.
Mag ik het hele verhaal "nou, voor 31 jaar terug lag ik er nu heel anders bij" weer aanhoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |