quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik snap überhaupt niet dat iemand blauwe/groene slips draagt, ik draag overdag zelden iets anders dan zwart (of een enkele keer wit).
En witte zomerbroeken moeten ze ook verbieden, laat staan witte vormloze dunne broeken met teveel inhoud
Jup donkerrood dan welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Onder een witte broek schijn je het best een rode slip te kunnen dragen
En ik draag alle kleuren gewoon btw
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Maar net werd ik sjiek genoemd, dus nu heb ik even een identiteitscrisis
Dat waait toch lekker door, die ultradunne broekquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Zo'n ultradunne zomerbroek en dan een XXL slip eronder die je er lekker doorheen ziet
Das ook echt het enige dat ik op straat denk "oh nee hè"quote:
Ja maar trek er dan iets onder aan wat niet de aandacht trekt. Alhoewel het ook wel de aandacht trekt als ze er zo'n minuscuul stringetje onder aan hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat waait toch lekker door, die ultradunne broek
Ja die zag ik al aankomenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
Alhoewel het ook wel de aandacht trekt als ze er zo'n minuscuul stringetje onder aan hebben![]()
Neehoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar trek er dan iets onder aan wat niet de aandacht trekt. Alhoewel het ook wel de aandacht trekt als ze er zo'n minuscuul stringetje onder aan hebbenVolgens mij zie je het er toch wel door, wát je ook aan doet
Nee ik heb een hekel aan dat soort dingen. Evenals van die idiote driekwartsbroeken bij mannen of korte broeken. Ik loop vrijwel altijd in spijkerbroekquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
LL heb jij niet zo'n hippe metro dunne waaiende trendy witte zomerbroek?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik heb een hekel aan dat soort dingen. Evenals van die idiote driekwartsbroeken bij mannen of korte broeken. Ik loop vrijwel altijd in spijkerbroek
Hihi mijn Mr doet dat wel hoor maar dan op dagen dat hij nergens heen hoeft.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Vooral die driekwartsbroeken, dat was een paar jaar terug zo'n hype. En dan heb je nog van die hippies die naar kantoor kopen op hun slippers en driekwartsbroek. Lekker representatief
Of een minuscuul stringetje eronder zodat de broek an sich lekker in de bipsebapsnaad verdwijnt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Je ziet het iedere zomer weer, en ik vraag me echt af of die vrouwen dan geen spiegel hebben of niet nadenken. Zo'n ultradunne zomerbroek en dan een XXL slip eronder die je er lekker doorheen ziet
Meneer I. heeft linnen broeken voor de zomer, vind ik idd ook leuker dan een 3kwart.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Vooral die driekwartsbroeken, dat was een paar jaar terug zo'n hype. En dan heb je nog van die hippies die naar kantoor komen op hun slippers en driekwartsbroek. Lekker representatief
Thuis zit ook wel in mn korte broek op het balkonnetje hoor, maar ik ga er eigenlijk nooit mee de straat op (behalve op vakantie ofzo).quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. heeft linnen broeken voor de zomer, vind ik idd ook leuker dan een 3kwart.
Maar bij huis loopt ie gewoon in de korte broek heur, anders krijgt ie nooit bruine beentjes
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Vooral die driekwartsbroeken, dat was een paar jaar terug zo'n hype. En dan heb je nog van die hippies die naar kantoor komen op hun slippers en driekwartsbroek. Lekker representatief
Guus? Meeuwis?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of een minuscuul stringetje eronder zodat de broek an sich lekker in de bipsebapsnaad verdwijnt.
Ik heb het vorige week bij Guus nog gezien
Ik heb net een Beessie gehaaldquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Die linnen broeken zijn ook wel leuk, maar het staat bij mij niet zo vind ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |