Hij is ook niet voor jou. Hij is voor de wijmakenanitabelangelijkwebsite.nl...duh!quote:
WOOOOOEEEW zie ik hier wat moois opbloeien? WOOHOOOO zoenen, zoenen, maak me GEEEEK!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:18 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
lof joe want jij ben altijd aardig ook op joetjoeb xjes en knuffffssss
Uhuh, ja inderdaad. Dit is denk niet echt. Er zijn teveel spelfouten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:18 schreef Twizu het volgende:
[..]
Oké, dit ligt er nét een beetje teveel bovenop.
Kan iemand haar IP traceren en kijken wat haar Fok! username isquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:19 schreef anitaweethet het volgende:
de fok direktie kan aan mn mail sien dak echt ben hoor dus duh
but still.. het blijft hilarischquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:21 schreef michelleee. het volgende:
[..]
Uhuh, ja inderdaad. Dit is denk niet echt. Er zijn teveel spelfouten.
xxxje, zie je PM.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:18 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
lof joe want jij ben altijd aardig ook op joetjoeb xjes en knuffffssss
Heel soms zij ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:25 schreef Smight het volgende:
Maar alleen haar manager/advocaat/melkboer/postbode/putjesschepper/dierenarts/kontenkrabber kijkt toch alleen op Fok?
Zij ook hoor, maar haar manager regelt alles voor der, ze keek een tijdje niet omdat ze de kaart niet wilde zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:25 schreef Smight het volgende:
Maar alleen haar manager/advocaat/melkboer/postbode/putjesschepper/dierenarts/kontenkrabber kijkt toch alleen op Fok?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:19 schreef anitaweethet het volgende:
de fok direktie kan aan mn mail sien dak echt ben hoor dus duh
Jep er is nog steeds genoeg visquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Stop eens met happen. Tien deeltjes van deze bagger is wel genoeg hoor.
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Stop eens met happen. Tien deeltjes van deze bagger is wel genoeg hoor.
En zij is nog serieus ookquote:
ja alleen een Trex is geen graseterquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:41 schreef Graseter het volgende:
Jim, heb ik nu een dino achter mijn naam?
Ben bang van niet nee. Misschien moet je jezelf nu vleeseter noemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:43 schreef Markster het volgende:
[..]
ja alleen een Trex is geen graseter
Dat was toch al bekend, of niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
OMG HET IS EEN KLOON van PORSCHE!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |