Vast niet maar ik heb in totaal 1 filmpje gezien daar in deed ze datquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, dat was precies het enige wat er verdacht aan was!
Ja maar je moet gewoon meespelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er hier serieus mensen die van af het begin niet door hadden dat het nep was ?
Kom op zeg ze heet zelf Anita en roept in 1 van die filmpjes Sjonnie ! Sjonnie !
Sjonnie en Anita weetje wel
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:05 schreef ToT het volgende:
1 tip @ Anita: als je zogenaamd moet huilen, gebruik dan wel ff wat oogdruppels!Lijkt wat echter!
Degenen met een IQ van boven de 80 waarschijnlijk wel ja!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Natuurlijk het was al verdacht vanaf het eerste filmpje.Discoshit.
Maar wtf zullen die fans mee hebben gespeeld?
Je bent een beetje te laatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:54 schreef ToT het volgende:
Ze zegt dat ze binnenkort jarig is he? Als ze idd een kloon van een Fok!ker is, kunnen we misschien achter d'r adres komen en dan kunnen we een inzamelactie houden voor een verjaardagscadeau voor haar!
Ik zat aan een verfbrander te denken; wat onder die laag verf zit moet er toch echt wel beter uitzien dan wat je zo op youtube op je netvlies krijgt, toch?
Al jarig geweest?quote:
Je wist trouwens dat ze jarig is geweest want je hent het filmpje van de kaart gezienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Al jarig geweest?
Ja ik kom doordeweeks niet meer online, dus ik loop een beetje achter!
Maar dan alsnog een verlaat verjaardagscadeau!
Met een half oog gekeken in het begin, tot ze met het kaartje op de proppen kwam!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je wist trouwens dat ze jarig is geweest want je hent het filmpje van de kaart gezien
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:30 schreef ToT het volgende:
En over een paar weken inderdaad in een tv-programma: "Youtubers en Fok!kers trappen massaal in het nieuwe typetje van (...). Kijk vanavond om te zien hoe harteloos onze samenleving geworden is en hoe gemeen een oprecht lijkend persoon die voor de aantrekkelijkheids-gehandicapten onder ons opkomt, de grond in getrapt wordt!"
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:30 schreef ToT het volgende:
En over een paar weken inderdaad in een tv-programma: "Youtubers en Fok!kers trappen massaal in het nieuwe typetje van (...). Kijk vanavond om te zien hoe harteloos onze samenleving geworden is en hoe gemeen een oprecht lijkend persoon die voor de aantrekkelijkheids-gehandicapten onder ons opkomt, de grond in getrapt wordt!"
Wordt ik bij naam genoemd?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:30 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wordt ik bij naam genoemd?![]()
Maja die dike zeug die et na deed heeft pas echt gefaald
Ja dat vroeg ik me dus af.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Die dikke zeug respecteert mijn hyves, waar is het mis gegaan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wordt ik bij naam genoemd?![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:41 schreef danielutrecht het volgende:
WTF nog een blooper? Ze is dus echt nep???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |