abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82634690
Traditioneel zullen er in de weken voor de Tour en tijdens de Tour weer allerlei smeuïge dopingverhalen bovenkomen. Renners zullen worden betrapt en uitgesloten.

Hier is je kans te voorspellen wie!

Tussen nu en zaterdag 19 juni 12:00 uur heb je de kans 5 renners te nomineren die tussen dat moment en de start van de Tour (vertrek van de eerste renner) zullen worden uitgesloten van deelname, zichzelf terugtrekken of door hun ploeg op non-actief worden gezet, vanwege een vermeend dopinggerelateerde overtreding.

Nomineer vervolgens 5 ANDERE renners die tijdens de Tour vanwege een dopinggerelateerde overtreding aan de schandpaal zullen worden genageld (hierbij horen ook dopinggevallen van tijdens de Tour die naderhand pas bekend worden).

Puntentelling: 5 punten voor elke goede renner, 3 punten voor elke renner die wel goed is maar niet in het juiste rijtje staat. 1 punt krijg je voor elke renner die bij een ploeg hoort waarvan een renner betrapt is (indien hele ploegen de Tour verlaten na het positieve geval van één van de renner is dat voor al die overige renners 2 punten p.p. waard). Voormalig Tourwinnaars zijn 3 maal hun eigen punten waard. Voormalig geletruidragers uit de Tour, Giro- en Vueltawinnaars 2 maal hun eigen punten.

LET OP: Halverwege de Tour na afloop van etappe 10 op 14 juli mag tussen het einde van die etappe en het begin van de volgende etappe één renner uit je tijdens-de-Tour-betrapt-ploeg gewisseld worden.

Dus ik hoop dat jullie 2 lijstjes van elk 5 renners kunnen inleveren, een voor-de-Tour-lijstje en een tijdens-de-Tour-lijstje.

Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_82637522
Voor de tour
Vinokourov
Brajkovic
Paolo Tiralongo

Tijdens de tour
Sagan
Bradley Wiggins
Vincenzo Nibali

De rest ga ik even overdenken
pi_82637804
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:09 schreef oxylus11 het volgende:
Voor de tour
Vinokourov
Brajkovic
Paolo Tiralongo
John Gadret

Tijdens de tour
Sagan
Bradley Wiggins
Vincenzo Nibali

De rest ga ik even overdenken
pi_83153876
Misschien kan dit topic naar TdF verplaatst worden. Tevens vraag ik een modje of hij de onderstaande regels in de OP zou kunnen zetten.

Verder vanwege de matige respons verander ik hierbij de regels:

Tussen nu en zaterdag 3 juli 12:00 uur heb je de kans een ploeg van 9 hardwerkende renners te nomineren die tussen dat moment en het eind van de Tour zullen worden uitgesloten van deelname, zichzelf terugtrekken of door hun ploeg op non-actief worden gezet, vanwege een vermeend dopinggerelateerde overtreding.

Puntentelling: 5 punten voor elke goede renner, 1 punt krijg je voor elke renner die bij een ploeg hoort waarvan een andere renner betrapt is maar die zelf niet de Tour verlaat (voorbeeld Boogerd van Rabobank 2007). (Indien hele ploegen de Tour verlaten na het positieve geval van één van de renner is dat voor al die overige renners 2 punten p.p. waard, voorbeeld Cobo van Saunier Duval 2008).

Puntenvermenigvuldigers: Voormalig Tourwinnaars zijn 3 maal hun eigen punten waard (v.b. Armstrong). Voormalig geletruidragers uit de Tour, Giro- en Vueltawinnaars 2 maal hun eigen punten (bijv. Menchov). Renners die op dat moment de gele, groene of bolletjestrui dragen zijn 4 maal hun eigen punten waard! (Let op: je kunt vermenigvuldigers ook combineren, maar niet die van 3 en 2 maal, alleen die van 4 en 3 of 3 en 2 maal).

LET OP: Halverwege de Tour na afloop van etappe 10 op 14 juli mag tussen het einde van die etappe en het begin van de volgende etappe één renner uit je doping-ploeg gewisseld worden.
pi_83188046
Voor de Tour:
CIOLEK, Gerald
MILLAR, David

Tijdens de Tour:
WEGMANN, Fabian
GERDEMANN, Linus

Na de Tour:
COBO ACEBO, Juan Jose
SOLER, Juan Mauricio
CUNEGO, Damiano
BURGHARDT, Marcus
Haters gonna hate.
pi_83190442
VOOR:
Schleck (2x)
Armstrong
Menchov
Kreuziger

TIJDENS:
Wiggins
Vande Velde
Rogers
Santaromita
Egoi Martinez
pi_83190527
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:28 schreef CyclingGirl het volgende:
Tijdens de Tour:
GERDEMANN, Linus
Dat zou wel heel hilarisch zijn.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)4-op-24-volgen.dhtml
pi_83194204
Is het een leuk idee om bonuspunten te geven als je het excuus van de betreffende renner weet te verzinnen ? Die zijn ook wel vermakelijk
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_83194239
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:29 schreef HolyGhost het volgende:

[..]

Jah daarom hihihi
Haters gonna hate.
pi_83194325
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is het leuk idee om bonuspunten te geven als je het excuus van de betreffende renner weet te verzinnen ? Die zijn ook wel vermakelijk
Denk dat die excuses meestal na een B-proef komen en dat is nogal laat voor onze competitie denk ik...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 juni 2010 @ 13:43:28 #11
862 Arcee
Look closer
pi_83240763
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:29 schreef HolyGhost het volgende:

"Gerdemann wil zo aantonen dat een renner wel degelijk in staat is om de Ronde van Frankrijk uit te rijden zonder verboden middelen"
Wat zegt het vervolgens dat hij geen rol van betekenis zal spelen?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 27 juni 2010 @ 01:27:24 #12
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_83346662
Het AFLD mag niet controleren tijdens de Tour, dus er wordt niemand betrapt ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 27 juni 2010 @ 11:20:15 #13
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_83351647
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:43 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wat zegt het vervolgens dat hij geen rol van betekenis zal spelen?
Dat hij een overschatte B-renner is
pi_83354593
Inderdaad, hij heeft het over uitrijden, niet over top 10 eindigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')