Het gaat te ver als je mensen persoonlijk gaat aanvallen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar wanneer is het een verhtte discussie en wanneer gaat t te ver WAAA?
[..]
Waarom niet politie bellen? Wordt je buurman in elkaar geschopt door zijn vrouw buiten op straat, ga jij... Ja, wat doe je dan zeg?![]()
En ik ben aan het schrijven, maar weet niet hoe ik verder moet
Probeer Lenny Kravtiz met Again eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Altijd, ben de SC eens aan het uitproberen.
Pearl Jam - Alive op de achtergrond, overigens.
Ik heb 'm gezien en vond 'm echt heel erg overgewaardeerd. Maar ik heb wel vaker rare meningen tov films heb ik het idee.quote:
Hee, ben het met je eens, maar sommige mensen zine andere dingen als een persoonlijke aanval dan anderenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het gaat te ver als je mensen persoonlijk gaat aanvallen.
Zal hem zometeen eens opzetten, thanks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Probeer Lenny Kravtiz met Again eens.
Inderdaad, maar interesses en voorkeuren afkraken mag wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het gaat te ver als je mensen persoonlijk gaat aanvallen.
Als er stoom uit je oren komt, is het niet langer enkel verhit meer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar wanneer is het een verhtte discussie en wanneer gaat t te ver WAAA?
Wat schrijf je?quote:En ik ben aan het schrijven, maar weet niet hoe ik verder moet
maatschappij rug toe keren, roer in eigen hand, stappen durven nemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Into The Wild, ik vond het echt een hele mooie film! je moet hem wel helemaal kijken!
Ja, ik ook. Alleen gaat het te snel voor me.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Altijd, ben de SC eens aan het uitproberen.
Met Pearl Jam - Alive op de achtergrond, overigens.
Inderdaad. Misschien is het slim, om als je mensen aanhaalt die zich ook in de SC bevinden, no offence ofzo erbij te zetten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ben het met je eens, maar sommige mensen zine andere dingen als een persoonlijke aanval dan anderen
Alles prima hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
sup DANG
Is het weer rustig hier? Mongolvrij alles?
Zo lang wij normaal doen is er niks aan de hand. Dat hebben we dan ook in eigen hand.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
sup DANG
Dat dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
het is echt kaolo benauwd buiten egt zo van wat
Hier en daar nog een paar verdwaalde muskusratten, maar voor de rest is alles onder controle. Over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
sup DANG
Ja, echt, hè.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
het is echt kaolo benauwd buiten egt zo van wat
Aha ok. We mogen wel via FB of alleen woordvoerder?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo lang wij normaal doen is er niks aan de hand. Dat hebben we dan ook in eigen hand.
Doen anderen niet normaal, zeg je er wat van via TR/FB.
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
sup DANG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |