True truequote:
Ga je wo volgend jaar doen ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
True true
Maar volgend jaar kan ik eindelijk zeggen dat ik serieus studeer
dan studeer je dus toch nog nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:29 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
HBO vind ik wel goed genoeg
MBO is voor mongolen
Dan ben je nog geen student vriend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:29 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
MBO is voor mongolen
Gezien je vraag denk ik niet dat jij het HBO niveau succesvol zal afsluitenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:29 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
MBO is voor mongolen
Vroeger kon je dat inderdaad nog zeggenquote:
TS is een iqloze mongoolquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Vroeger kon je dat inderdaad nog zeggen
Maar tegenwoordig kan iedereen wel omgaan met een computer
Waardoor dit voor vele kantoorbanen niet meer nodig is ( administratie, verkoop, helpdesk etc)
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, want er zullen altijd mensen blijven die echt niets kunnen
&blijven er banen waar je te veel moet denken voor een iqloze mongool
Ook zonder cursus Nederlands kun je prima werk verrichten achter de lopende band.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef DaggerOne het volgende:
TS moet trouwens ook maar eens een cursus Nederlands gaan volgen.
Haha, mijn Nederlands is inderdaad niet al te best.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef DaggerOne het volgende:
TS moet trouwens ook maar eens een cursus Nederlands gaan volgen.
Mijn werk zou makkelijk door een schoonmaker gedaan kunnen worden jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:38 schreef Wesleyz het volgende:
Of mensen voelen zich beledigd omdat ik hen erop wijs dat het werk wat ze verrichten ook door arbeiders gedaan kan worden ?
Lol, ik weet bijna wel zeker dat ik WO ook wel aan zou kunnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Mijn werk zou makkelijk door een schoonmaker gedaan kunnen worden ja
Echte studenten(=wo)zijn niet vervangbaar door mongolen die ooit mbo gedaan.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:42 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Lol, ik weet bijna wel zeker dat ik WO ook wel aan zou kunnen.
Maar dan had ik vroeger niet zo lui moeten zijn.
Natuurlijk dat ik daardoor nu gepakt word op mijn Nederlands, maar ik weet wel beter.
Overigens zou ik er dan wel wat voor moeten doen, zo rieël wil ik dan ook nog wel zijn.
Heb zelf 2 jaar op VWO gezetenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef Seam het volgende:
[..]Dat zeggen ze allemaal, totdat ze een keer een eindexamen VWO voorgelegd krijgen en zeggen dat ze het niet begrijpen
En denk jij trouwens dat vwo'ers niet lui zijn__!!
Rieël ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:42 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Lol, ik weet bijna wel zeker dat ik WO ook wel aan zou kunnen.
Maar dan had ik vroeger niet zo lui moeten zijn.
Natuurlijk dat ik daardoor nu gepakt word op mijn Nederlands, maar ik weet wel beter.
Overigens zou ik er dan wel wat voor moeten doen, zo rieël wil ik dan ook nog wel zijn.
En toch mbo gedaanquote:
Dat is inderdaad wel wat te hoog gegrepen lijkt me, maar ik heb het over 'simpele' kantoor takenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef Skazminko het volgende:
Ik wil een taak als statistische analyse en data-reconfiguratie nog wel eens gedaan zien worden door een "productie medewerker" omdat de "productie medewerker" ook wel met een computer om kan gaan.
quote:
Begrijp je waar het probleem zitquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:49 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Achteraf misschien geen slimme oplossing, maar het leek me wel makkelijk om op MBO verder te gaan
Dat was meer een antwoord waar ik op zat te wachten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:49 schreef capricia het volgende:
Ik zal het TS even uitleggen.![]()
Kijk het zit zo: Mensen die op hun 16e gaan werken, krijgen meer jaren lang salaris dan mensen die studeren. Want die beginnen immers later met werken.
Vandaar het verschil in salaris.
Ja lekker zo'n 700 euro in de maandquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:50 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Dat was meer een antwoord waar ik op zat te wachten.
Maar waarom zou je kiezen om op je 16e te gaan werken, als je met een bijbaantje + stufi ook een redelijke vetpot kunt hebben.
Zieke vetpot inderdaadquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:53 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Voor iemand van 16 die nog thuis woont niet slecht
Wat eigenlijk, achteraf gezien natuurlijk, eigenlijk helemaal niet zo gek veel is.quote:
Blijf maar zitten danquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:29 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
MBO is voor mongolen
min collegeld en boekenquote:
Ohja kut dat vergeet ik altijd omdat mijn ouders dat betalen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
min collegeld en boeken
is ook weer 2000 (?) per jaar eraf
Dan is het wel makkelijk studeren jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Ohja kut dat vergeet ik altijd omdat mijn ouders dat betalen.
Ik zeg ook niet dat ik het moeilijk hebquote:
Alleen heeft dat geen enkel invloed op het verdiende salarisquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:49 schreef capricia het volgende:
Ik zal het TS even uitleggen.![]()
Kijk het zit zo: Mensen die op hun 16e gaan werken, krijgen meer jaren lang salaris dan mensen die studeren. Want die beginnen immers later met werken.
Vandaar het verschil in salaris.
Ja, zo kom ik er ook wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Ohja kut dat vergeet ik altijd omdat mijn ouders dat betalen.
Lol, omdat ik ruimdenkend ben ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:15 schreef Kwalberto het volgende:
TS als je je dat serieus afvraagt kun je dat HBO ook maar beter vergeten
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef Daeron het volgende:
[..]
Nee, omdat ik uit je reacties opmaak dat je nog stommer dan het achtereind van een rund bent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |