Patat is voor belgen, ongelovigequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:27 schreef Bomil het volgende:
Limburg. brrr.
Daar zeggen ze friet in plaats van patat. terechte klacht
HAHAH CAPS LOCK GEFOPT, AL DIE KKMONGOLUquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef Bomil het volgende:
[..]
limburg zit ook in belgie hAHAHAH GEFOPT!!!!!1
NEE IK GEBRUIK SHIFTquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:29 schreef Seam het volgende:
[..]
HAHAH CAPS LOCK GEFOPT, AL DIE KKMONGOLU
Misschien anders alleen het passief en actief stemrecht ontzeggen aan die Limbo's en mogen ze wel blijven behoren aan Nederland.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:29 schreef Boxxy het volgende:
flikker toch op - Limburg is tof.
Ik woon er.
Heb jij ook PVV gestemd?quote:
Gelukkig, dan ben je liev.quote:
Neequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:35 schreef ASroma het volgende:
waren de Limburgers ook niet een keer troosteloos op de laatste plek geëindigd met de BNN nationale IQ-test.... achter de blondjes nog...
Want die is representatiefquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:35 schreef ASroma het volgende:
waren de Limburgers ook niet een keer troosteloos op de laatste plek geëindigd met de BNN nationale IQ-test.... achter de blondjes nog...
heel vak vol, vriend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Want die is representatief___!!!!!!!!!!!!!222
ZOOOO zelfs bijna 50 man!!!!!!quote:
Ik heb liever de Noordelijke provincies, daar is men tenminste een beetje progressief en tolerant.quote:
Je post een foto van een typisch westers polderlandschap en dat moet dan Limburg voorstellen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof dit ertoe doet.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:47 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik heb liever de Noordelijke provincies, daar is men tenminste een beetje progressief en tolerant.
Fryslân en Groningen!![]()
En Amsterdam natuurlijk!![]()
Dat reactionaire volkje in Brabant en Limburg mogen ze afvoeren naar Servië.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Alleen de reactionaire Limburgers en Brabanders, dus zij die PVV of VVD stemmen.quote:
Ik wilde al zeggen. Ik ben enige vrouw op Fok die vuig praat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:57 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Alleen de reactionaire Limburgers en Brabanders, dus zij die PVV of VVD stemmen.
Alle anderen mogen blijven.![]()
[ afbeelding ]
De grote schoonmaak dus!![]()
Ach ja, de rooien komen weer uit Amsterdam en het noorden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef Kwalberto het volgende:
Tragisch idd, door die simpele zielen daar beneden zit heel Nederland met de PVV.
Dicht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga hier niet weer alle reacties posten. Neem gewoon even dit topic door voor de reacties: LIMBURGERS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |