Ik moet nu lachen omdat een vriend van mij ooit een kut grap maakte over zijn "frikandel" die geluid maakte.quote:
Zulks een slechte been tot romp verhouding.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet of Ynuhh hier nog is maar jullie mogen haar ook zien![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hoe ze moet eten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja die benen zien er echt nog veels te lang uit voor der.
Ze snapte ook niet hoe ze nou moest liggen..![]()
Jij en lachen, meer hoef ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet nu lachen omdat een vriend van mij ooit een kut grap maakte over zijn "frikandel" die geluid maakte.
Mijn lul maakt geen geluid?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet nu lachen omdat een vriend van mij ooit een kut grap maakte over zijn "frikandel" die geluid maakte.
Uit deze opmerking kan ik opmaken dat je gekwetst bent. Vraag mij niet hoe het kan, maar zo zit de mens in elkaar.quote:
Die scherpe knieën.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zulks een slechte been tot romp verhouding.
Ik moet nu denken aan mijn moeder die zei dat ik geen vlees at, maar dat ik er liever op rijd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, dit is de 100e x dat ik die grappige opmerking zie/hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Uit deze opmerking kan ik opmaken dat je gekwetst bent. Vraag mij niet hoe het kan, maar zo zit de mens in elkaar.
DAT WAS ECHT MEESTERLIJKquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan mijn moeder die zei dat ik geen vlees at, maar dat ik er liever op rijd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan mijn moeder die zei dat ik geen vlees at, maar dat ik er liever op rijd.
Al een chick aan het regelen?quote:
Je weet het zelf ook wel hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, dit is de 100e x dat ik die grappige opmerking zie/hoor.
Nadat je moeder die grap maakte, eerst 10 seconden elkaar heel vreemd aankijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.Ik associeer mijn paard niet met vlees, dus dat klinkt erg vreemd.
Je wilt gewoon dat Mozy over seks begint. Ik weet hoe de mens in elkaar zit, zo dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.Ik associeer mijn paard niet met vlees, dus dat klinkt erg vreemd.
Ah oke. Vanmiddag weer zo'n meisje dat volgens mij echt zo makkelijk te regelen is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nah, heb momenteel ook geen oogje op iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |