Ik had er laatst 3, of 4quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:49 schreef DeLuna het volgende:
Echt niet. Twee lapo's op een dag. The fuck.
Ik heb met 'r gepraat.quote:
Iemand zoeken voor een trio denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zeg, wat deed jij nou in het bi topic?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
hij gaat ook naar nagellak meets laat die bOyquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je bent dus niet vies van een beetje vrouwenvlees?
Niet die vent in die clip maar dat ene meisje dusquote:
Bohquote:
Hopelijk.quote:
Nah, Lamon zal niet weggaan.quote:
Ik weet nog steeds niet wie ik nou wel aardig moet vinden en wie niet. Lamon is de enige (en jij ook) die normaal kunnen doen volgensmij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nah, Lamon zal niet weggaan.
Er is alleen weer een hele discussie rondom zijn figuur opgelaaid.
Nah, er zijn er wel meer die normaal kunnen doen. En Lamon en ik kunnen ook wel annoying zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie ik nou wel aardig moet vinden en wie niet. Lamon is de enige (en jij ook) die normaal kunnen doen volgensmij.
Lamon. en normaal doen? Een smerig mannetje is het.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie ik nou wel aardig moet vinden en wie niet. Lamon is de enige (en jij ook) die normaal kunnen doen volgensmij.
die zichzelf een slachtofferrol aanmeet om aandacht te genererenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Lamon. is een debiel de eerste klas.
Ah, dat werkt zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nah, er zijn er wel meer die normaal kunnen doen. En Lamon en ik kunnen ook wel annoying zijn.
Indeed, en het lukt hem ook nog, want altijd als Lamon. bezig is, krijgen degene die erop reageren gezeik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:15 schreef RoBro het volgende:
[..]
die zichzelf een slachtofferrol aanmeet om aandacht te genereren
pm lamonquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eigenlijk een bezoekje brengen aan R&P.
Ik stuur wel een PM.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vertel eens. Misschien heb ik er een verklaring voor.
Praten met de SC'ers hier en in KLB doet veel meer wonderen dan een R&P topic openenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eigenlijk een bezoekje brengen aan R&P.
Dat is dus ook mijn probleem.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:05 schreef Japsnars het volgende:
En uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
In mijn geval dan.
Naja, jij had het over communicatie tussen vrouwen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:05 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem.![]()
En DeLuna, ik ben bijna klaar met typen!
QFTquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Praten met de SC'ers hier en in KLB doet veel meer wonderen dan een R&P topic openen
Ik heb ook moeite met 1 specifiek meisje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, jij had het over communicatie tussen vrouwen.
Ik had wat moeite met de communicatie met 1 specifiek leuk meisje
Ahja, daar heb/had ik ook wel last van. Maar dan alleen als ik ze leuk vind anders lukt het nou weer net wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite met 1 specifiek meisje.
Maar als er één of meerdere vrouwen naast me gaan staan loop ik gelijk dicht.
Verstuurd.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Verstuurd.
Ik heb het niet nagelezen, anders ga ik weer twijfelen of ik het had moeten versturen ja of de nee.
Ik mag zo meteen ook weer de weg onveilig maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik mag zo meteen ook weer de weg onveilig maken.Ik met mijn eigen bakkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Naar Opheusden en terug
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Verstuurd.
Ik heb het niet nagelezen, anders ga ik weer twijfelen of ik het had moeten versturen ja of de nee.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik mag zo meteen ook weer de weg onveilig maken.drink een paar bier rij je beter mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ik dan moet blazen is de rijinstructeur zijn rijbewijs kwijt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
drink een paar bier rij je beter mang
klaag je hem aan omdat hij indirect jouw leven in gevaar heeft gebrachtquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:19 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En als ik dan moet blazen is de rijinstructeur zijn rijbewijs kwijt.
Dat is wel heel erg slecht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
klaag je hem aan omdat hij indirect jouw leven in gevaar heeft gebracht
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:18 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om het door te lezen.
Wat moet je daar dan doen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik met mijn eigen bakkie.. Naar Opheusden en terug
Gelukt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:18 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om het door te lezen.
Je raakt in 1 dag een heel jaar van je leven kwijt? Hoe doe je dat dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef Onorgineel het volgende:
Morgen weer een dag dichter bij de dood
Jarenlange trainingquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je raakt in 1 dag een heel jaar van je leven kwijt? Hoe doe je dat dan.
quote:
quote:
Ahquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe nee, maar het ging in de KLB SC over swarma en ik wilde even zijn echte naam weten.
nee, ik ga voor de iphone 4quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Wss iPod touch kopen.Iemand nog een Nano?
quote:
uit m'n hoofd 8 maar weet niet zeker ik spreek die gast morgen pasquote:
Nee, dat wordt vaker verkocht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan zouden ze water en brood ook duurder maken joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |