abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82627478
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:51 schreef zquing het volgende:

[..]

Als je 1 rotte appel hebt en de rest van de fruitmand gaat vervolgens staan kotsen over de rotte appel, ja dan gooi ik de hele fruitmand weg
En de rotte appel leg je dus in een nieuwe fruitmand? Dat is feitelijk wat je dus doet door Lamon maar z'n gang te laten gaan. Zoals ik al zei verpest hij wel meer topics.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:57:12 #152
122997 zquing
Drama Junk
pi_82627515
Laat ik 't nog een keer duidelijk maken, mods gaan niet over banbeleid, wel over topicbeleid
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_82627516
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:55 schreef zquing het volgende:

[..]

nee, want hij heeft evenveel recht om op fok te zijn als al die andere en om in de SC te posten als al die andere
Maar ondertussen wel iedereen willen bannen die in de SC post, ongeacht of ze zich gedragen of niet, goed bezig
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:58:43 #154
122997 zquing
Drama Junk
pi_82627586
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:56 schreef wise het volgende:

[..]

ik kan begrijpen, dat als er een 4 tal user een normale forum-conversatie hebben, en er een 5de bijkomt die constant zit te kutten, dat je deze persoon moeilijk kan ignoren.
neem een abbo en zet 'm in de foe lijst
pi_82627587
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:56 schreef zquing het volgende:

[..]

Jullie zijn 't probleem omdat jullie erop ingaan. Begrijp dat dat we mogelijk niets aan lamon kunnen doen
Ok maar ik ben iemand die nooit op Lamon reageert en velen met mij. Maar omdat Lamon dus TR's en PM's stuurt naar jullie is er een probleem?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_82627592
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef zquing het volgende:
Laat ik 't nog een keer duidelijk maken, mods gaan niet over banbeleid, wel over topicbeleid
Mods hebben dus geen invloed op bans?
Roken is lekker
pi_82627605
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:55 schreef zquing het volgende:

[..]

nee, want hij heeft evenveel recht om op fok te zijn als al die andere en om in de SC te posten als al die andere
Ja, maar als hij degene is die het elke keer verziekt dan lijkt het mij toch dat je hem een keer aanspreekt op zijn gedrag in plaats van ons. Hij kan hier alles flikken, maar als wij lopen te trollen en uitdagen hebben wel gelijk een ban.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82627625
hoe oud zijn jullie eigelijk, dat jullie iemand niet kunnen negeren echt triest hoor, maar het zal wel aan mij liggen
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Hij is het hele probleem. Als hij niet post, is het gewoon rustig in de SC en zijn er geen problemen.
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:56 schreef wise het volgende:

[..]

ik kan begrijpen, dat als er een 4 tal user een normale forum-conversatie hebben, en er een 5de bijkomt die constant zit te kutten, dat je deze persoon moeilijk kan ignoren.
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:55 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Waarom zouden we moeten negeren. Hij is het probleem toch. Als hij niet post kunnen wij niet eens reageren.
echt de omgekeerde wereld dit
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:59:19 #159
122997 zquing
Drama Junk
pi_82627628
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:58 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Mods hebben dus geen invloed op bans?
als ik vind dat iemand weg moet en een FA niet dan niet nee he
pi_82627660
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Maar ondertussen wel iedereen willen bannen die in de SC post, ongeacht of ze zich gedragen of niet, goed bezig
Dit. En dat alleen omdat je reageert op iemand die iets uitlokt. Logica. Hier missen ze het.

Maar goed, het is wel duidelijk. Hoe je het ook went of keert, het is en blijft onze schuld. Niet de persoon die het veroorzaakt, maar de mensen die de dupe van hem zijn.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:00:19 #161
122997 zquing
Drama Junk
pi_82627696
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:58 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ok maar ik ben iemand die nooit op Lamon reageert en velen met mij. Maar omdat Lamon dus TR's en PM's stuurt naar jullie is er een probleem?
jup, geef hem gewoon geen reden om die TR's te plaatsen
pi_82627764
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:59 schreef swarmahoer het volgende:
hoe oud zijn jullie eigelijk, dat jullie iemand niet kunnen negeren echt triest hoor, maar het zal wel aan mij liggen
[..]

[..]

[..]

We kunnen wel afspreken hem te negeren, maar er is altijd wel iemand die op hem reageert. Het heeft gewoon geen nut hem te negeren. En ik zou hem ook niet kunnen negeren als hij tegen mij gaat lopen trollen, kankeren en uitdagen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82627767
quote:
[..]

[..]

[..]

Leven jullie misschien in een andere wereld? Misschien is dat het wel. Weet niet hoor. Kijk eens naar jezelf.

Nog 1 keer in Jip en Janneke: Iemand lokt wat uit, een ander reageert, de persoon die het uitlokt gaat lopen huilen, de gene die reageert heeft het gedaan. Dat vind ik de omgekeerde wereld en velen met mij.

Over negeren gesproken: Waarom negeren jullie zijn TR's niet eens?
pi_82627788
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:00 schreef zquing het volgende:

[..]

jup, geef hem gewoon geen reden om die TR's te plaatsen
Sorry hoor maar ik heb er geen last van. Jullie kunnen die TR's toch ook negeren en hem adviseren om daar niet meer te komen.
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:02:16 #165
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_82627796
quote:
[..]

[..]

[..]

Ik zeg niet dat ik dat kan. Ik kan het wel degelijk. Maar als je er op een logische manier naar kijkt, dus vind ik het meer dan logisch dat je er op moet reageren.

Ik vergelijk het met een topic over OUD, waarin 4 ouders over hun lieve kinderen aan het praten zijn, en er een 5de bijkomt die constant typt hoe lelijke die kinderen wel niet zijn en dat kinderen hebben kut is ect.

I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_82627825
Maargoed, prima, laten we allemaal NOOIT MEER ook maar met 1 woord of smiley reageren op Lamon. En elke zeurende uitlokkende aandachtshoerige post van hem TR'en. Ik vind het best.
pi_82627833
quote:
[..]

[..]

[..]

Hij negeert het toch net zo goed niet als iemand een keer een sneer terug geeft? Of die zogenaamde 'zwartmakerij' .
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:03:16 #168
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82627845
Ik sta achter Lamon . Ik vind het niet leuk dat jullie zo tegen hem doen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82627861
Die gast is in de 30. Hoe moeilijk is het om je niets aan te trekken van wat mensen over je zeggen (op het internet) . Dat werd mij tenminste wel vroeger verteld.
pi_82627876
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:02 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Sorry hoor maar ik heb er geen last van. Jullie kunnen die TR's toch ook negeren en hem adviseren om daar niet meer te komen.
Nee zo werkt dat niet. Wij moeten ons maar aanpassen.
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:02 schreef L0t.. het volgende:
Maargoed, prima, laten we allemaal NOOIT MEER ook maar met 1 woord of smiley reageren op Lamon. En elke zeurende uitlokkende aandachtshoerige post van hem TR'en. Ik vind het best.
Tja, en dan reageert iemand van buiten de SC erop en dan zijn we alsnog de sjaak.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:04:36 #171
122997 zquing
Drama Junk
pi_82627911
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:59 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dit. En dat alleen omdat je reageert op iemand die iets uitlokt. Logica. Hier missen ze het.

Maar goed, het is wel duidelijk. Hoe je het ook went of keert, het is en blijft onze schuld. Niet de persoon die het veroorzaakt, maar de mensen die de dupe van hem zijn.
Je snapt 't niet he:')

Als een bepaalde user niet uit de SC wil blijven en daar trolt, jullie reageren en hij/zij gaat huilen dan moeten wij ingrijpen. Mocht die bepaalde user niet geband worden(om de een of andere reden waar ik geen invloed op heb) en jullie blijven niet aardig doen dan moeten wij reageren

Hier hebben wij(als mods) geen zin in. Makkelijkste manier om dat voor ons op te lossen is gewoon de hele SC opdoeken, maar dat is niet zo leuk voor de users. Dus ik doe hier mn best om ervoor te zorgen dat de SC kan blijven bestaan, maar dan moeten jullie ook meewerken en bij voorkeur een bepaalde user gewoon te negeren
pi_82627921
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:03 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee zo werkt dat niet. Wij moeten ons maar aanpassen.
[..]

Tja, en dan reageert iemand van buiten de SC erop en dan zijn we alsnog de sjaak.
Dat kan, maar wij kunnen dat iig doen. Prima, voor mij bestaat er geen Lamon. meer.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:05:54 #173
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82627983
Jullie zeuren echt veel . Ik begrijp de mods.

Lamon --> Protected status bij FA's, kan doen en laten wat hij wil. Wij --> niet.

Als wij op hem reageren moeten mods actie ondernemen --> niet hun schuld.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82627989
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:04 schreef zquing het volgende:

[..]

Je snapt 't niet he:')

Als een bepaalde user niet uit de SC wil blijven en daar trolt, jullie reageren en hij/zij gaat huilen dan moeten wij ingrijpen.
Hoezo? Een wegrennende dief die je terugpakt geef je toch ook geen medelijden.
pi_82628019
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef Skylark. het volgende:
Jullie zeuren echt veel . Ik begrijp de mods.

Lamon --> Protected status bij FA's, kan doen en laten wat hij wil. Wij --> niet.

Als wij op hem reageren moeten mods actie ondernemen --> niet hun schuld.
Haha ja ik ga vanaf nu niet meer serieus reageren. Laat dat Bragi enzo maar doen. Ik join je Sky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')