Wat is je probleem precies? Lukt de routering niet? Weet je niet hoe het aan gaat? Zoek je een bepaald geluid en kun je dat niet vinden? Wat precies?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef Ayca het volgende:
Iemand die guitar rig 4 simpel kan uitleggen
Ja, ik snap dat er een speakeruitgang op moet zitten, maar waarom is er dan verschil in watt, geeft dat geluidssterkte aan en kwaliteit, een combinatie of niks? En is 12 watt genoeg om een kast (die normaal een limiet van 120 watt heeft) gewoon normaal zoals dat geluid bedoelt is te laten klinken?quote:Op maandag 14 juni 2010 07:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou definitie van fatsoenlijk hard geluid![]()
Maar met een watt of 12 kan je al een puist herrie uit een speakerkast halen![]()
* Met mijn Marshall lead 12 gaat het idd geval voldoende hard om de buren goed te pesten**
** Niet dat ik dat doe hoor ik ben heel lief![]()
En top of combo maakt niet zoveel uit als er maar een speakerr uitgang op zit![]()
Wij hebben met z'n allen gekeken en daarna weer aan het werk gegaanquote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef The_Dean het volgende:
Hoorde twee keer gejuig door de straat gaan waar ik schoffelde, dus neem aan dat we 2-0 gewonnen hebben
Verder horen jullie gewoon te werken, stelletje ambtenaars!!
Wij ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wij hebben met z'n allen gekeken en daarna weer aan het werk gegaan.
Ja, dat is minstens zo irritant als die hoerentoeterquote:Op maandag 14 juni 2010 18:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wij ook.![]()
Ik heb me er weer over verbaasd hoeveel mensen denken dat ze verstand van voetbal hebben en dan continue dingen roepen die helemaal nergens op slaan of er steeds gigantisch naast zitten.
Toen ik het programma net had heb ik de hele rechterkant (met effecten) leeg gemaakt. Toen links op 'Components' geklikt en wat leuke effecten toegevoegd. Met tapedeck kun je muziek afspelen en (erover) opnemen.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef Ayca het volgende:
Iemand die guitar rig 4 simpel kan uitleggen
dus dat jaquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Morgen spelen .. en wat deed ik net![]()
In mijn wijsvinger snijden van mijn linkerhand
Waarmee? Want met een sneetje kan ik nog best gitaarspelen. Maar goed, Chuck Norris is ook bang voor mij.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Morgen spelen .. en wat deed ik net![]()
In mijn wijsvinger snijden van mijn linkerhand
Marktplaats.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn er eignelijk nog handige sites om muzikanten te vinden, naast muzikantenbank/gitaarnet ?
Fok. Ben ik ook op gevondenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn er eignelijk nog handige sites om muzikanten te vinden, naast muzikantenbank/gitaarnet ?
genakt schijnt een zeer gedecideerde muzieksmaak te hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Die zit niet echt in mijn stijl voor zover ik weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |