Fok. Ben ik ook op gevondenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn er eignelijk nog handige sites om muzikanten te vinden, naast muzikantenbank/gitaarnet ?
genakt schijnt een zeer gedecideerde muzieksmaak te hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Die zit niet echt in mijn stijl voor zover ik weet
Dat.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef brother52 het volgende:
Ik zoek eigenlijk wel een bandje voor erbij. Iets waar een beetje toekomst in zit.
Punkrockquote:
Hell yeahquote:
Ik had laatst een geniaal idee om een tweemansformatie op te richten, bestaande uit een gitarist en een DJ.quote:
Waxdollsquote:Op maandag 14 juni 2010 22:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik had laatst een geniaal idee om een tweemansformatie op te richten, bestaande uit een gitarist en een DJ.
Ik zit dan eerder te denken aan iets als Fantômas.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik had laatst een geniaal idee om een tweemansformatie op te richten, bestaande uit een gitarist en een DJ.
Wauw dat is gaaf! Alleen over de zang ben ik wat minder te spreken. Maar heel erg bedankt voor die naam!quote:
heb ze laatst gezien, was echt een feestje!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wauw dat is gaaf! Alleen over de zang ben ik wat minder te spreken. Maar heel erg bedankt voor die naam!
Ik doe zoiets ook altijdquote:Op maandag 14 juni 2010 18:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wij ook.![]()
Ik heb me er weer over verbaasd hoeveel mensen denken dat ze verstand van voetbal hebben en dan continue dingen roepen die helemaal nergens op slaan of er steeds gigantisch naast zitten.
Als je death metal, indie of urban wilt maken wel ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef Cynic het volgende:
Daar in het westen zou het toch heel makkelijk moeten zijn om muzikanten te vinden. Althans, dat stel ik me altijd zo voor.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:33 schreef Litpho het volgende:
Voor eventuele geïntereseerden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:33 schreef Litpho het volgende:
Voor eventuele geïntereseerden:
[ afbeelding ]
Cool dingetje, ik heb ooit een blauw/groene gehad met OBL elementen, als ik mij niet vergis!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:32 schreef Braddie het volgende:
Epiphone Coronet staat bij mij thuis te glinsteren!.
Vrij unieke gitaar, zeker in deze staat.
Op het element zat zelfs nog de beschermfolie!
Hij is metallic rood!!
[ link | afbeelding ]
Wat is zo'n plectrumhouder dan ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:24 schreef blckbb het volgende:
Via Ebay net een snarenwinder en een metalen gitaarslide besteld...
Ik had al eerder 3 nieuwe pick ups besteld en een plectrumhouder voor op de gitaar![]()
-ja ik heb/had geld over-
drumcorpsquote:Op maandag 14 juni 2010 22:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |