Dan zit er maar 1 ding op, meer spelenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wil een Baja Tele kopen, maar mag het niet van mijzelf omdat ik de laatste tijd niet genoeg speel.
afhankelijk of de versterker in kwestie een power out heeft, anders lukt dat niet ( of speaker out, net hoe ze het beestje genoemd hebben...)quote:Op maandag 14 juni 2010 00:14 schreef Lespaulspelert het volgende:
Goeiendag, ik zag net
(ff doorspoelen)
Daarin zie ik dat die linker vent speelt met een fender junior champ (ofzo, iig een kleine versterker) aangesloten op een buikkast? (dus zegmaar een speakerkast) en die rechter speelt op een kleine vox aangesloten op zo een grote kast? Mijn vraag, als ik een buikkast heb en ik koop maar een kleine versterker (dus geen top) heb ik dan genoeg versterker om fatsoenlijk hard geluid uit die kast te krijgen?
ik vind dat de gain amps vaak wel ok zijn, maar wanneer je een amp wilt gebruiken die in het echt heel dynnamisch klinkt/speelt, je dit heel erg mist. ook feedback van de amp zit er vaak niet bij.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het geluid zit echt wel snor![]()
Ik zie er ook wel een nadeel aan hoor, je kan er zoveel aan modificeren dat je te veel tijd verknoeid daaraan.
Maar dat kan je ook met echte opnames van buizenversterkers met speakers/ mic's etc
En je versterker zal ook niet ineens veel harder kunnen.quote:Op maandag 14 juni 2010 06:13 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
afhankelijk of de versterker in kwestie een power out heeft, anders lukt dat niet ( of speaker out, net hoe ze het beestje genoemd hebben...)
Dat ligt aan jou definitie van fatsoenlijk hard geluidquote:Op maandag 14 juni 2010 00:14 schreef Lespaulspelert het volgende:
Goeiendag, ik zag net
(ff doorspoelen)
Daarin zie ik dat die linker vent speelt met een fender junior champ (ofzo, iig een kleine versterker) aangesloten op een buikkast? (dus zegmaar een speakerkast) en die rechter speelt op een kleine vox aangesloten op zo een grote kast? Mijn vraag, als ik een buikkast heb en ik koop maar een kleine versterker (dus geen top) heb ik dan genoeg versterker om fatsoenlijk hard geluid uit die kast te krijgen?
Ik vind Guitar Rig 4 toch beter klinken dan Revalver eigenlijk... (en ook wat makkelijker werken)quote:Op zondag 13 juni 2010 22:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Guitar rig is leuk.
Revalver ( van Peavey ) is net even een stukje beter![]()
VST RSTA of gewoon standalonequote:Op maandag 14 juni 2010 08:09 schreef Aresdreams het volgende:
guitar rig 4 is een soort van vst plug in?
Of AU. Alhoewel VST uiteraard het enige relevante formaat isquote:
is bij mijn werk ookquote:Op maandag 14 juni 2010 06:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
...vroeg... uur eerder beginnen en dan in de baas zijn tijd voetbal kijken, dat dan weer wel
http://925.nl/archief/201(...)kantoorbenodigdhedenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:33 schreef Metalfreak het volgende:
Op mijn werk kregen we ook de gelegenheid om gezamelijk voetbal te kijken, alleen ben ik niet op de zaak en zit ik gewoon bij een klant... Ben dus afhankelijk van livestreams die waarschijnlijk niet gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |