Laki was me reeds voor.quote:
Doe mee dan met zijn acties te zetten irl.quote:
Dreiging tot sluiten, alles.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Een oplossing?
Er is de laatste tijd niks gebeurt, sommige users die door de rest van fok zijn uitgekotst gaan ons zwart maken, en nu worden er oplossingen bedacht?
Begrijp ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik liet t nooit doen eigenlijk...
Maar nu vind ik t wel lekker
Ergens wil ik niet weten wat de oplossing is die zij gaan bedenken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Een oplossing?
Er is de laatste tijd niks gebeurt, sommige users die door de rest van fok zijn uitgekotst gaan ons zwart maken, en nu worden er oplossingen bedacht?
Baffen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
houden jullie ook lekker van kontgaatje likken?
Dan richten we MLN SC op, alles.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens wil ik niet weten wat de oplossing is die zij gaan bedenken.
ja zeg ma wanneer dan :p gewoon chill dan toch met biri in bus ma moete we niet na achterbuurt gaan amaal skere chicks daar (meestal bruine :p) dus beter gewoon centrumquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe mee dan met zijn acties te zetten irl.
NG heeft zich al laten opnaaien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:29 schreef Allure_ het volgende:
Mensen rustig, ze zitten ons op te fokken. Beter reageren we niet, dan gaan ze vanzelf wel weg.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
houden jullie ook lekker van kontgaatje likken?
haha gwoon keertje in trinna ofzo :p soms zie k daar kk spange chimi's mar ze zyn arrogant of ze luistere muziek ofzo n dan denk k je kan tog betr nar my luistere dan nar muziek ofnie? :pquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ja zeg ma wanneer dan :p gewoon chill dan toch met biri in bus ma moete we niet na achterbuurt gaan amaal skere chicks daar (meestal bruine :p) dus beter gewoon centrum
NG reageert gewoon op z'n NG'squote:
Volgens mij is dat al eerder gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan richten we MLN SC op, alles.
Wat ben jij toch verstandig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:29 schreef Allure_ het volgende:
Mensen rustig, ze zitten ons op te fokken. Beter reageren we niet, dan gaan ze vanzelf wel weg.
Gilde SC ook, daardoor kreeg ik toen een permban.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al eerder gedaan
ja ik vind dat wel triest altijd :p ma samen gaat het wel betr dan zijn ze niet arrogant ofzow ma ik zeg dan ook altijd van dat ze arrogant zijn met knipoogjequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
haha gwoon keertje in trinna ofzo :p soms zie k daar kk spange chimi's mar ze zyn arrogant of ze luistere muziek ofzo n dan denk k je kan tog betr nar my luistere dan nar muziek ofnie? :p
RT PLSquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:29 schreef Allure_ het volgende:
Iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NG reageert gewoon op z'n NG's. Lekker straight to the point dat mensen hun bakkes moeten houden
.
Wij zijn het maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat niet te persoonlijk WAAA
NGquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd![]()
Beetje stoer doen enzo, weet van geen kanker, en alsnog denken wat te mogen zeggen. Dat is alsof je niet gestemd hebt, maar wel gaat janken hoe slecht het wel niet is
Ow wacht, ik reageer zelf ookquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gilde SC ook, daardoor kreeg ik toen een permban.
Dat laatste lieg je.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
Sky, dat meld ik zodat Bragi weet waar ik uithang en dat ik hem mis.
Mensen die het dan op sarcasme gooienquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef Lakitu het volgende:
Sarcasme, altijd lastig.
Luurtjequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wij zijn het maar.
[..]
NG.
[..]
Ow wacht, ik reageer zelf ook.
Gelukkig gaat iedereen stuk om jou.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
sky en laki die denken dat ze grappig zijn maar dat eigenlijk helemaal niet zijn
allure heeft HARDOP om mij gelahcen anders :p gedist en ik weet niet warom je denkt te haten maar heb kk hekel daaraanquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
sky en laki die denken dat ze grappig zijn maar dat eigenlijk helemaal niet zijn
Waar de FUCK heb je het over gast? Ik praat over de FB.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die het dan op sarcasme gooienNa 2 keer is dat hele sarcasme er al wel af hoor.
Jij nam Laki's post ook letterlijk in eerste instantie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die het dan op sarcasme gooienNa 2 keer is dat hele sarcasme er al wel af hoor.
Ja, serieus die was grappigquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
allure heeft HARDOP om mij gelahcen anders :p gedist en ik weet niet warom je denkt te haten maar heb kk hekel daaraanhaters kunnen gewoon op kriusje boven klikken
Formateur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef Allure_ het volgende:
Ik stel voor dat we Bragi als negotiator opstellen. Hij regelt het wel.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef Allure_ het volgende:
Ik stel voor dat we Bragi als negotiator opstellen. Hij regelt het wel.
quote:
waarom steel jij c_n's ui danquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:36 schreef WillFerrell het volgende:
NG staat hier weer compleet buiten, want het gaat straks weer over een persoon waar hij het heel goed mee kan vinden. =S =S
Ik had het hierover, knulletje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar de FUCK heb je het over gast? Ik praat over de FB.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
haha gwoon keertje in trinna ofzo :p soms zie k daar kk spange chimi's mar ze zyn arrogant of ze luistere muziek ofzo n dan denk k je kan tog betr nar my luistere dan nar muziek ofnie? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |