Wanneer gaan we battlen op Pokémon online.quote:
Ik ben nog nooit een man tegengekomen die het echt niks vond, alleen jongetjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, jullie denken bijna allemaal zo of wie niet?
Want dan moet ik het toch ook maar eens gaan vragen ey jongejonge.
Mag ik jou een keer beffen, Crack_?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, jullie denken bijna allemaal zo of wie niet?
Want dan moet ik het toch ook maar eens gaan vragen ey jongejonge.
Jawel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je geil genoeg bent maakt dat ook geen zak meer uit.
Ja, jongeuh, zeg dat maar eens 15 keer snel achter elkaar.quote:
Ik ben te druk met Pokémon Fire Red en het WK. Eind juli ergens?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wanneer gaan we battlen op Pokémon online.
Ik zag een soort gele klomp boter voor me in de vorm van een pikachu.quote:
Wat denk je waarom die allemaal hun snor laten staan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een man tegengekomen die het echt niks vond, alleen jongetjes
Wat ze van beffen vinden, ik heb dat serieus nog noooit gehoord van iemand irl.quote:
Geen idee.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben te druk met Pokémon Fire Red en het WK. Eind juli ergens?
Jij kan het weten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:09 schreef Allure_ het volgende:
wat is dit
Echte mannen geven gewoon pussy.
Ik vind het altijd wel lekker om te doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat ze van beffen vinden, ik heb dat serieus nog noooit gehoord van iemand irl.
Ik ben nog nooit gebeft door iemand met een snor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat denk je waarom die allemaal hun snor laten staan?
Andersom schatjequote:
Geen genot voor de mannelijke speler.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is er mis met beffen dan?
serieus, wat is er vies aan?
Twee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lekker om te doen.
Eens met Allure_quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:09 schreef Allure_ het volgende:
wat is dit
Echte mannen geven gewoon pussy.
Oh als jij het zegt zal het wel kloppen dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
Mannen die niet willen beffen zijn gewoon homo. Lijkt me toch een makkelijke theorie?
Omdat ze het mooi vinden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat denk je waarom die allemaal hun snor laten staan?
Drie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
Mannen die niet willen beffen zijn gewoon homo. Lijkt me toch een makkelijke theorie?
Té jong.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Andersom schatje
Jij bent te jong dan
Beffen is wel aight als je dr een relatie mee hebt, maar je gaat bij een onenightstand toch niet beffen gek?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
Jammer.quote:
Je kan niet genieten van het genot van een ander?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen genot voor de mannelijke speler.
Er is een verschil tussen niet willen en niet geweldig vinden, kuifje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
Oké, hier kan ik in komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Beffen is wel aight als je dr een relatie mee hebt, maar je gaat bij een onenightstand toch niet beffen gek?
Jaloezie waarop?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik post dat altijd uit jaloezie, je weet toch.
Gaan we nu uitzonderingen lopen maken. Met de rode zee ga ik ook niet lopen beffen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Beffen is wel aight als je dr een relatie mee hebt, maar je gaat bij een onenightstand toch niet beffen gek?
Mensen met onenightstands.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om haar te zien genieten, maar ik geniet niet van andermans genot.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan niet genieten van het genot van een ander?
whaha lol weet je waar ik in kan komen? :pquote:
Als je iets niet geweldig vindt, doe je het liever niet, dus je wilt het liever niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen niet willen en niet geweldig vinden, kuifje.
NEE VERTEL MIJ HAHAquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
whaha lol weet je waar ik in kan komen? :p
Incoming Bragi grap in 3..2..1..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |