quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik had wel grote rollen. op basisschool omdat ik lievelingetje was van de directeur (ik mocht altijd naar de supermarkt dubbelzoute dropjes voor hem kopen tijdens schooltijd) kreeg ik de hoofdrol en dat was ook nog eens een dubbelrol. ik speelde leraar en mannelijke drugsdealer incl. snor
ik was goed in teksten onthouden maar geen idee wat drugs was hoor.. dus ik zei het maar op, inclusief de 'haha' letterlijk als ik moest lachen
![]()
op de middelbare school konden we ons opgeven voor het toneelstuk: Asterix & Cleopatra.
Raad eens wie ik werd.... Asterixdus zat ik op het podium everzwijn te eten en mensen in elkaar aan het slaan whaha
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:23 schreef TAV74 het volgende:
Oh, en had ik al eens gezegd dat ik een ziekelijk geheugen voor detail heb? Mijn liedtekst, in december 1985) was:
"kijk je ziet zijn grijze haren
vrolijk dansen in de wind
en hij roept "ik kom er aan hoor
wees niet bang, ik vergeet geen kind"
En als mensen op hun kamer, ergens misletoe aan doen
zegt ie ik wil dat je lief bent
geef elkaar maar snel een zoen"
![]()
Leuke is je wilde niets verklappen dus riepen we maandelang, geen idee!! waar het over gaatquote:Groep 8 moet een programma voor het afscheidsfeest verzinnen. Maar ze hebben GEEN IDEE wat ze zullen doen. De dames Gina, Lolo en Brigitta willen de kinderen wel helpen en bieden aan een spoedcursus toneel te geven op hun eigen theaterzoldertje. Er wordt hard gewerkt aan goocheltrucs, vlooiendressuur en toneelspel totdat... wethouder Kleurloo verschijnt.
quote:Hij! Hij mag dit jaar de ezel zijn
Ik mag de ezel zijn!
Hij! Hij mag dit jaar de ezel zijn
Ik mag de ezel zijn
Joh, toen ik 't hoorde ging ik uit m'n dak
Hij mag met Marjolein
Ik mag met Marjolein
Hij mag lekker met Marjolein
Samen in een pak
Niet "van je flap", maar "en filp, en flap, en flipperderflipperdeflap" tochquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:
ik weet wel nog dat ik in de eerste klas een konijntje was, inclusief bruin gympakje, oren en een dons staartje![]()
'de konijntjes gingen dansen in t grote groene bos,de konijntjes gingen slapen op t zachte groene mos... van je flap, van je flap, van je flapperdeflapperdeflap'... (en dat laatste moest dan met een hand je oren laten 'flapperen' )
Dát vergeet ik dan weer niet
Eenmaal een Bunny, altijd een Bunny.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:
ik weet wel nog dat ik in de eerste klas een konijntje was, inclusief bruin gympakje, oren en een dons staartje![]()
'de konijntjes gingen dansen in t grote groene bios,de konijntjes gingen slapen op t zachte groene mos... van je flap, van je flap, van je flapperdeflapperdeflap'...
Dát vergeet ik dan weer niet
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Eenmaal een Bunny, altijd een Bunny.
[ afbeelding ]
nee zo herinner ik t mij niet (misschien dichterlijke vrijheid van mijn juf?)quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet "van je flap", maar "en filp, en flap, en flipperderflipperdeflap" toch![]()
t was iets beschaafderquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Eenmaal een Bunny, altijd een Bunny.
[ afbeelding ]
hahha leuk verhaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Wij hadden geen musical, wij deden "In de Hoofdrol" en hadden onze lievelings leraar als onverwachte gast
Die man wist helemaal van niks (denk ik, maar zijn vrouw zat wel in het complot).
Op de middelbare school hadden we wel een musical met Evert Hartman (de kinderboekenschrijver) als regisseur. Was erg leukDaar speelde ik een oud vrouwtje dat infiltreert op een middelbare school omdat de bejaarden het onderwijs wilden overnemen
Oh ja, daar had ik 2 solo zangstukken inEn ik kán helemaal niet zingen!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee zo herinner ik t mij niet (misschien dichterlijke vrijheid van mijn juf?)
trouwens, de mr is ook konijntje geweest op zijn school(nee niet eens dezelfde school)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |