De reis die hier staat is denk ik zo rond de 3200 euro pp wanneer je met 2 personen bent.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef FJD het volgende:
Ik bied 60,-!
Nee maar serieus, wat zou dat kosten excl rondtrekken China dus vanuit Bejing terug?
Kan je toch van Alfa bier overstappen naar Best Bierquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Na heel kort even prijzen zoeken, heb ik al gevonden dat ik voor 50 euor naar St Peterburg kan. En voor 350 euro vanuit Hong Kong weer naar huis. Dat scheelt alweer 230 euro
Als je het niet erg vind, kies ik toch voor een keukenkastjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan je toch van Alfa bier overstappen naar Best Bier
Ik doe alleen aan poules mee die ik leuk vindquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:19 schreef ursel het volgende:
Zo, de eerste 10 punten in de WK pool zijn binnen..
Zijn er nog meer BoFFers die mee gaan doen of blijven we maar met z'n 5-en?
[edit]
6, sickert had een verkeerde uitslag en daarom 0 punten
[/edit]
Kleredingenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kunnen die kut toeters niet uit. Damn ik heb 30sec gekeken en ben het nu al zat!
Ik ben het hele wk al zatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kunnen die kut toeters niet uit. Damn ik heb 30sec gekeken en ben het nu al zat!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weet je..... alle vrouwen zijn kuthoeren!!!!!!!!
Als dit de Belgische visie op talent is dan begrijp ik wel waarom ze nergens komenquote:Zo denkt niet iedereen erover. En dat is nog een eufemisme, zegt François Colin. De Vlaming, een wandelende Belgische voetbalencyclopedie, is al decennia het voetbalgeweten van de Belgische journalistiek en verslaat het WK voor De Standaard.....
....
Er zijn weinig landen die zich in dat opzicht kunnen meten met Oranje.'' Dat betwijfelt Colin. ,,Robben en Sneijder zijn echt niet voor niets weggestuurd door Real Madrid. Die zijn daar gewoon niet goed genoeg bevonden.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |