Dat computert niet fijnquote:
Maar ik zit zo fijnquote:
Je staat zeker weer goed in de peilingen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
De singles zijn bezig met verkiezingen van de mooiste, de leukste, de leukste nieuwe, de irritantste, de rellerigste, de meets ontopiczijnde etc.
Zou dat net zo'n rel worden als hier destijds dat big homo brother huis?
Oh man wat was dat leuk
Moeten we hier ook maar doen dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
De singles zijn bezig met verkiezingen van de mooiste, de leukste, de leukste nieuwe, de irritantste, de rellerigste, de meets ontopiczijnde etc.
Oh dan moet ik eerst nog wat fans gaan makenquote:
weet je nog de rel van cdp z'n homo tournement ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:08 schreef Dragonwizard het volgende:
big homo brother huis?
waxxer had toch gewonnen of niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je nog de rel van cdp z'n homo tournement ?
Weeknie, want het is gister begonnen en ik heb gisteravond helemaal niet meer in singles gezeten. Zag alleen vandaag 2x mijn nama bij Meest Opvallende Userquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je staat zeker weer goed in de peilingen?
Ik lik niet in het singles-topic hoorquote:
ja die ja, en dat bepaalde mensen daar nogal de vuile was gingen buiten hangen, en dat anderen weer ontzettende langen tenen bleken te hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
waxxer had toch gewonnen of niet?
Ik zeg, we doen het weer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die ja, en dat bepaalde mensen daar nogal de vuile was gingen buiten hangen, en dat anderen weer ontzettende langen tenen bleken te hebben
daar zijn toen nogal wat oude rekeningen vereffend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |