Denk dat we er vooral zelf last van hebben omdat we de risee van europa worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:04 schreef amaranta het volgende:
Wat ik me dus afvraag.
Stel, Wilders krijgt al die idioterie erdoor.
In hoeverre raakt het dan de rest van de buitelanders in Nederland
Fransen, Italianen, Belgen, Spanjaarden, Duitsers, Engelsen, Ieren, Amerikanen, etc....
Joh, als ik moet emigreren, dan doe ik dat gewoon hoor...quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet, zolang dat werkende, productieve, niet bontkraagdragende mensen is.
Alleen de spanjaarden, daar wil ie vanaf!
Lekker naar Spanje waar het altijd lekker weer is enzo..quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Joh, als ik moet emigreren, dan doe ik dat gewoon hoor...
Je kinderen mogen dan wel hier blijvenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Joh, als ik moet emigreren, dan doe ik dat gewoon hoor...
Ja, en ja ze spreekt spaans en ja ik ken die dora/quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kinderen mogen dan wel hier blijven
Spreekt Eva al Spaans? Je hebt Dora trouwens ook als Amerikaanse met Spaanse tikjes
volgens mij regent daar nu ook al een week.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lekker naar Spanje waar het altijd lekker weer is enzo..
Boeien, Barcelonaquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
volgens mij regent daar nu ook al een week.
all your kids are belong to usquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en ja ze spreekt spaans en ja ik ken die dora/
Maar die praat raar spaans
heeft ze een dvd van:)
Mijn kinderen hebben vooralsnog de dubbele nationaliteit, daar heb ik niks voor hoeven doen, was bij geboorte direct.
Is ie dood?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:25 schreef amaranta het volgende:
Zo,de aanhouder wint.
Ze hebben ook Chineesquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en ja ze spreekt spaans en ja ik ken die dora/
Maar die praat raar spaans
heeft ze een dvd van:)
Mijn kinderen hebben vooralsnog de dubbele nationaliteit, daar heb ik niks voor hoeven doen, was bij geboorte direct.
Hij is in ieder geval buiten,als zijn vriendjes hem nog reanimeren, dan overleeft hij het wel.quote:
Weet niet ik. Zal tegen die tijd toch wel veranderd zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze hebben ook Chinees![]()
Moeten ze dan gaan kiezen als ze 18 zijn?
Sowieso maakt het binnen Europa niet heel veel uit, behalve als je de Engelse hebt volgens mij...quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet niet ik. Zal tegen die tijd toch wel veranderd zijn.
Volgens mij hoeven ze niet te kiezen. Ze kunnen bijvoorbeeld kiezen voro de NLse en bij de Spaanse ambassande aangeven dat ze de Spaanse ook willen behouden.
Een vriendin van mij heeft e op die manier allebei gehouden. Ze had de NLse aangevraagd, en bij de Spaanse dus anagegeven ook de Spaanse te willen behouden. En nu heeft ze ze alletwee.
Denk dat het voor Eva en Fabian niks uitmaakt.
Ik heb zo'n vermoeden dat je niet wintquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:43 schreef Inu het volgende:
Zo, WK ding ingevuld. Duitsland gaat winnen bij mijEn de finale is tussen Engeland en Duitsland
Ik heb ook NL als winnaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je niet wint
Of ja. ik hoop het eigenlijk meer dan ik het vermoed
Zouden ze het kunnen halen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je niet wint
Of ja. ik hoop het eigenlijk meer dan ik het vermoed
Nee, FUFR is een aanhanger van de Manschaft. Ik heul niet mee met het oranje volk, over tokkies gesprokenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:59 schreef Levitation het volgende:
FUFR is een flauwe partypooper.
Duitse tokkies zijn duidelijk betere tokkies dan hollandse tokkies.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, FUFR is een aanhanger van de Manschaft. Ik heul niet mee met het oranje volk, over tokkies gesproken
psies en hebben bratwurst!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Duitse tokkies zijn duidelijk betere tokkies dan hollandse tokkies.
Frikandellen zijn lekkerder dan bratwurst!quote:
ach eet barrasquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Frikandellen zijn lekkerder dan bratwurst!
quote:
Ik eet vaker frikandellen (bijna wekelijks) dan barras (zelden).quote:
heb ik ook al een paar jaar niet meer gehad, toch es zelf maken..quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik eet vaker frikandellen (bijna wekelijks) dan barras (zelden).
Handig zo'n recept met als ingredient "barramix" geen idee waar je dat vandaan zou moeten halen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:52 schreef FUFR het volgende:
Ingrediënten voor 4 personen
Olie om te frituren, zelfrijzend bakmeel, zout, knoflook, djinten, massala, 1 pak barramix, evt. surinaamse peper, zonnebloemolie (voor de chutney), bakpoeder, 1 pak diepvriesspinazie (deelblokjes), 2 vleestomaten, 1/2 rood pepertje, handvol peterselie, 1/2 groen pepertje, 1 limoen.
Voorbereiding
Meng een half pak baramix in een kom met 1/2 liter lauw water. Voeg een half pak diepvriesspinazie toe (200-250 gram). Meng alles goed. Voeg een pond zelfrijzend bakmeel toe, wat water (100 ml.) en kneed hiervan deeg. Laat dit een half uur rijzen.
Bereidingswijze
Verhit de olie. Pak met natte handen stukjes deeg (ca. 2 eetlepels groot) druk die plat, maak in het midden een gat en frituur ze aan beide zijden goudbruin. Laat de baras uitlekken op keukenpapier.
Serveertips
Serveer ze met een chutney. Die maak je als volgt:
Snijd twee vleestomaten heel fijn. Voeg toe, 1/2 rood en 1/2 groen pepertje, 1 fijngehakt knoflookteentje, wat peterselie, zout, sap van 1/2 limoen en 1 eetlepel zonnebloemolie.
oh vertel Levi even waar, die kan die barrasmix nergens vinden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:58 schreef -moppie- het volgende:
Die kwam ik laatst ook al ergens tegen!
Weet niet meer waarquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh vertel Levi even waar, die kan die barrasmix nergens vinden.
Het was me nog nooit opgevallen dat er spinazi in zit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:07 schreef FUFR het volgende:
vergelijk het maar met een soort oliebol met spinazi's
Lijkt me dus super smerig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:07 schreef FUFR het volgende:
vergelijk het maar met een soort oliebol met spinazi's
Het smaakt naar geen van beiden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lijkt me dus super smerig.
Ik hou niet van oliebollen en ook niet van spinazie.
en toch is dat een van de bestanddelen..quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het was me nog nooit opgevallen dat er spinazi in zit.
geitenkaas kan, mozzarella heb ik nog niet gefrituurd...quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef amaranta het volgende:
Ik wil gefrituurde mozzarella eten.
Maar ja, je hebt geen olie/vet meer in je pan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef amaranta het volgende:
Ik wil gefrituurde mozzarella eten.
je kunt daar van de vloer etenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar ja, je hebt geen olie/vet meer in je pan.
Jawel, er zit nog wel wat in. Gelukkig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar ja, je hebt geen olie/vet meer in je pan.
Nicolas Liebart en Carmen Pfaff hebben dat laatst ook gedaan, zag er lekker uit. Maar volgens Jean Marie smaakte het nergens naar. Dat kan kloppen, Mozzarella smaakt indd nergens naar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
geitenkaas kan, mozzarella heb ik nog niet gefrituurd...
moet je r es peper en zout op doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nicolas Liebart en Carmen Pfaff hebben dat laatst ook gedaan, zag er lekker uit. Maar volgens Jean Marie smaakte het nergens naar. Dat kan kloppen, Mozzarella smaakt indd nergens naar.
En nu ga ik behang kopen bij de praxis
Je kunt ze ook gewoon kopen in de supermarkt om te frituren. Best lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nicolas Liebart en Carmen Pfaff hebben dat laatst ook gedaan, zag er lekker uit. Maar volgens Jean Marie smaakte het nergens naar. Dat kan kloppen, Mozzarella smaakt indd nergens naar.
Dat zei Jean Marie ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je r es peper en zout op doen.
(mozzarela, niet op behang)
Wat ga je behangen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou de AH ze ook hebben? En dan 'gewoon' in het vriesvak?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon kopen in de supermarkt om te frituren. Best lekker
Wat een onnozele drol is die G.W. toch. Laat nu al zijn "breekpunt" vallen. Wat een eppo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:57 schreef r8ality het volgende:
Geertje, Geertje.
Beetje jammer dat heel Noord-Nederland weer op de Partij van de Allochtonen heeft gestemd.
Tijd voor PVV-VVD-CDA (zonder balkie).
Wat heeft ze gedaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een willekeurige muur waar ik Eva achter kan plakken.
Nog nooit gezien, misschien bij de XL.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou de AH ze ook hebben? En dan 'gewoon' in het vriesvak?
Behalve dan dat ze op de wipstoel heeft gezeken ipv op potje, en al de hele morgen de koelkast leeg aan het roven is?quote:
Ja....quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze op de wipstoel heeft gezeken ipv op potje, en al de hele morgen de koelkast leeg aan het roven is?
kindjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze op de wipstoel heeft gezeken ipv op potje, en al de hele morgen de koelkast leeg aan het roven is?
Volgens mij liggen ze bij de specialiteiten van de kaas... Of is dat bakcamembert?...quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou de AH ze ook hebben? En dan 'gewoon' in het vriesvak?
Men neme 1 buffelquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij liggen ze bij de specialiteiten van de kaas... Of is dat bakcamembert?...
Meestal zijn het mozzerella-stickjes die je in de frituur doet: http://en.wikipedia.org/wiki/Mozzarella_sticks. Of zelf makenhttp://www.jannekes.nl/in(...)zarellabolletjes.htm
Ze houdt haar broer wakker, gooit dinngen door de brievenbus naar buiten. Zeikt overal. Maakt haar speelgoed kwijjt en dat van haar broer. Wil alleen maar Dora en Diego kijken.quote:
Een van de weinige goeie punten van wilders. Ik ben ook voor inkomens afhankelijke kinderbijslag, slaat nergens op dat je met 3 keer modaal nog altijd overheidssubsidie krijgt op het baren van kroost.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als het aan Wilders ligt, krijg je mar voor 2 kinderen kinderbijslag.
DAT DUSquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een van de weinige goeie punten van wilders. Ik ben ook voor inkomens afhankelijke kinderbijslag, slaat nergens op dat je met 3 keer modaal nog altijd overheidssubsidie krijgt op het baren van kroost.
verstaat ze je wel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze houdt haar broer wakker, gooit dinngen door de brievenbus naar buiten. Zeikt overal. Maakt haar speelgoed kwijjt en dat van haar broer. Wil alleen maar Dora en Diego kijken.
En luistertniet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
HALLO je moet de AUPAIR ergens van betalen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een van de weinige goeie punten van wilders. Ik ben ook voor inkomens afhankelijke kinderbijslag, slaat nergens op dat je met 3 keer modaal nog altijd overheidssubsidie krijgt op het baren van kroost.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
verstaat ze je wel?Ze verstaat me wel ja, maar of ze ook begrijpt wat ik bedoel weet ikniet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik tegen haar zeg dat ze iets niet mag, dan negeert ze me gewoon straal.
das de leeftijd hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze verstaat me wel ja, maar of ze ook begrijpt wat ik bedoel weet ikniet.
Dan begrijpt ze je prima!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze verstaat me wel ja, maar of ze ook begrijpt wat ik bedoel weet ikniet.
Ik weet het, want als ik vraag of ze een koekje wil dan reageert ze meteen.quote:
Alsof je met 3x modaal een aupair hebt en gaat kuuroorden in Frankrijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
HALLO je moet de AUPAIR ergens van betalen.
Anders kunnen ze niet gaan kuuroorden in Frankrijk!
Tuurlijk wel. Je moet altijd doen voorkomen dat je rijker bent dan wat je daadwerkelijk bent.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alsof je met 3x modaal een aupair hebt en gaat kuuroorden in Frankrijk.
Dan worden we in heel de wereld uitgelachen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:48 schreef amaranta het volgende:
ZOu Wilders ook alle spreekwoorden en gezegden willen veranderen waar andere landen in voorkomen?
Ach, tis goed. Hij gaat maar mooi regeren.
En dan eindig je vanzelf met John Williams op de bank bij je thuis.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je moet altijd doen voorkomen dat je rijker bent dan wat je daadwerkelijk bent.
Achja, er zijn wel meer wegen naar romerzuidlimburg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan worden we in heel de wereld uitgelachen.Kijk: die 'ollanders, die zijn niet veel slimmer dan italianen of oostenrijkers.
Riethoven niet? Tjonge, zou toch zweren dat dat in een dag moet lukken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Achja, er zijn wel meer wegen naar romerzuidlimburg.
En Gorinchem en Riethoven zijn ook niet in een dag gebouwd hoor.
Ja maar alle kinderen dragen birckenstock en bjornborg en vingino...quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan eindig je vanzelf met John Williams op de bank bij je thuis.![]()
*boehoe, we gaan failliet, snap er niets van, we doen helemaal geen gekke dingen, behalve die 5 vakanties per jaar naar de maladiven, maar da's toch normaal? Boehoe.
1,5quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Riethoven niet? Tjonge, zou toch zweren dat dat in een dag moet lukken.
Vind dat je wel een punt hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:07 schreef amaranta het volgende:
Vooropgestel dat ik wss raar ben enzo.
Maar maandag wordt er de gelegenheid geboden om voetbal te kijken op school.
Maar er zijn ook kinderen die niet willen kijken.Nu wil de directeur dat we voor die kinderen zinvolle, alternatieve opdrachten bedenken.
Ik vind dat onzin, waarom mogen die kinderen niet gewoon gaan kleuren heel de middag, of een spel spelen.
Dat is namelijk even zinvol, als onder schooltijd naar een voetbalwedstrijd kijken.
Maar nee, als je niet kijkt, wordt je dus schijnbaar gestraft, want dan moet je iets zinvols gaan doen.
Of zit ik er soms naast?
doorgaan mnet lesprogramma hoeft niet, maar hij wil voor die kinderen wel een zinvolle opdracht met toegevoegde waarde enzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vind dat je wel een punt hebt.
Maar als je gewoon doorgaat met de lesstof, dan krijg je toch weer verschil tussen de kids?
Is binnen de lijntjes kleuren niet zinvol dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
doorgaan mnet lesprogramma hoeft niet, maar hij wil voor die kinderen wel een zinvolle opdracht met toegevoegde waarde enzo
10 jaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:16 schreef -moppie- het volgende:
is gewoon een rare regel Amaranta. Hoe oud zijn 'jouw' kinderen eigenlijk?
Alsof een kind op de basisschool perse voetbal wil kijken, zo 'verwen' je ze alleen maar.
denk het nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is binnen de lijntjes kleuren niet zinvol dan?
Misschien moet je het gewoon kunnen verantwoorden?
Samen kleuren = ter stimulatie van groepsvorming... of weet ik welke richtlijnen je moet hanteren.
En iets met een thema? Over helden ofzo? Sluit nog een beetje aan op voetbal... laat je ze iets schrijven of knutselen over hun held.quote:
Mijn baas, doet graag omslachting, want je kan het ook onderling met je parallelgroep regelen, in de ene groep tv kijken, in de andere groep tekenen en knutselen,.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
En iets met een thema? Over helden ofzo? Sluit nog een beetje aan op voetbal... laat je ze iets schrijven of knutselen over hun held.
quote]quote:Dat willen we als volgt gaan doen:
We inventariseren welke kinderen naar de voetbalwedstrijd willen kijken en welke niet. Deze peiling gebeurt in alle groepen op dinsdag 8 juni (eind van de middagschooltijd).
Elke leerkracht regelt deze inventarisatie zelf en maakt twee lijstjes van zijn/haar groep met de namen van de kinderen: een lijst met degenen die wel naar het voetbal kijken en een andere lijst met degenen die niet naar voetbal kijken. Regel is: je kunt niet wisselen; óf je gaat voetbal kijken óf je gaat iets anders doen. Er wordt niet ‘geswitcht’.
Op dinsdag 8 juni na schooltijd geeft elke leerkracht aan P. door hoeveel kinderen van zijn/haar naar het voetbal willen en kijken en hoeveel niet, alsook de namenlijsten van deze indeling. Maak voor jezelf een kopie.
Voor de kinderen die geen interesse in voetbal hebben wordt een alternatieve activiteit geboden. Verzoek aan leerkrachten om suggesties voor dit alternatieve programma door te geven: wat kunnen we deze kinderen laten doen, zodat er toch sprake is van een zinvolle invulling van de schooltijd ? Suggesties via mail aan M. doorgeven, uiterlijk op vrijdag 4 juni. Uiterlijk op dinsdag 8 juni krijgen jullie ’s ochtends van M. bericht welke alternatieve activiteiten er definitief zullen plaatsvinden, zodat jullie dat kunnen meenemen bij de inventarisatie en de keuze van de kinderen later op die dag.
Een dergelijke inventarisatie geldt voor leerkrachten: wie wil graag de wedstrijd zien en wie niet of maakt dat niet uit ? Graag doorgeven aan P., uiterlijk maandag 7 juni. Deze vraag geldt uiteraard alleen voor de teamleden die op deze dag werken; andere teamleden hoeven niet te reageren. De leerkrachten die niet naar de wedstrijd kijken gaan zich bezig houden met het alternatieve programma. Zijn er te weinig leerkrachten (1 leerkracht op ca. 30 kinderen), dan zullen er leerkrachten via loting worden aangewezen.
Ik hoef ook geen voetbal te kjken, en met mij zijn er meer kinderen die dat ook geen ruk kan boeien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:28 schreef -moppie- het volgende:
als die overige kinderen iets zinvols moeten gaan doen dan snap je natuurlijk wel dat iedereen voetbal gaat kijken toch.....
Met dat breekpunt veroordeelt ie zichzelf tot de oppositie. Dus eerder strategisch. Hij zegt ook al als ie eenmaal in de regering zit zich nog steeds sterk zal maken voor de AOW op 65. En voor veel kiezers zijn de andere partijstandpunten veel belangrijker...quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat een onnozele drol is die G.W. toch. Laat nu al zijn "breekpunt" vallen. Wat een eppo.
Formuleer dan geen breekpunten, hij wist vooraf dat het kansloos was. Kiezersbedrog dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Met dat breekpunt veroordeelt ie zichzelf tot de oppositie. Dus eerder strategisch. Hij zegt ook al als ie eenmaal in de regering zit zich nog steeds sterk zal maken voor de AOW op 65. En voor veel kiezers zijn de andere partijstandpunten veel belangrijker...
dat dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Met dat breekpunt veroordeelt ie zichzelf tot de oppositie. Dus eerder strategisch. Hij zegt ook al als ie eenmaal in de regering zit zich nog steeds sterk zal maken voor de AOW op 65. En voor veel kiezers zijn de andere partijstandpunten veel belangrijker...
onzin. het is geven en nemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Formuleer dan geen breekpunten, hij wist vooraf dat het kansloos was. Kiezersbedrog dus.
Gisteren viel me op dat jij heel veel op Mingele lijkt!quote:
3 denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:30 schreef bleiblei het volgende:
Hebben we serieus 2 PVV stemmers in dit topic?
ja. und?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:30 schreef bleiblei het volgende:
Hebben we serieus 2 PVV stemmers in dit topic?
Sam zit maandag ook foebel te kijken op school..quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:28 schreef -moppie- het volgende:
als die overige kinderen iets zinvols moeten gaan doen dan snap je natuurlijk wel dat iedereen voetbal gaat kijken toch.....
is leuk voor op de camping!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef FUFR het volgende:
ik ga mijn haar blonderen, net als de Grote Witte Leider!
Ik vind het achterlijk!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
Sam zit maandag ook foebel te kijken op school..
dan moeten die kinderen gewoon naar huis mogen, belachelijk als ze bv wel schoolse dingen moeten doen terwijl de rest foebel zit te kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn baas, doet graag omslachting, want je kan het ook onderling met je parallelgroep regelen, in de ene groep tv kijken, in de andere groep tekenen en knutselen,.
[..]
quote]
Ik zou mijn kind gewoon thuishouden, echt tegen mijn principes dit...quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan moeten die kinderen gewoon naar huis mogen, belachelijk als ze bv wel schoolse dingen moeten doen terwijl de rest foebel zit te kijken.
ik vind het trouwens NIET op school passen dit soort activiteiten, het is niet eens een finale (alsof ze dat zouden halen)
welk haar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef FUFR het volgende:
ik ga mijn haar blonderen, net als de Grote Witte Leider!
Ik vond het ook oneerlijk toen iedereen communie mocht gaan doen en ik (samen met nog wat kindjes) ook iets nuttigs moest doen op schoolquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan moeten die kinderen gewoon naar huis mogen, belachelijk als ze bv wel schoolse dingen moeten doen terwijl de rest foebel zit te kijken.
ik vind het trouwens NIET op school passen dit soort activiteiten, het is niet eens een finale (alsof ze dat zouden halen)
VVDquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nou ik en colt in ieder geval niet.
Moest jij van je ouders op zondag naar school dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vond het ook oneerlijk toen iedereen communie mocht gaan doen en ik (samen met nog wat kindjes) ook iets nuttigs moest doen op school
zondagsschool.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moest jij van je ouders op zondag naar school dan?
Nee, maar dan moest allemaal geoefend worden in de kerk bij ons... En ik kreeg ook niet zo'n schaduwportretquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moest jij van je ouders op zondag naar school dan?
ik heb haar hoorquote:
Welja zeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar dan moest allemaal geoefend worden in de kerk bij ons... En ik kreeg ook niet zo'n schaduwportret
Heb er in groep 7 tcoh eentje gekregen toen een vriendin van mijn moeder ze maakte voor de toenmalige communiekindjesquote:
dinoquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:33 schreef ArTiC het volgende:
Als je PVV stemt dien je je stemrecht kwijt te raken...ongeschikt.
ook als je de piratenpartij of welke andere one issue partij dan ook stemtquote:
Nee, D66quote:
en nee, hij verkoopt geen paardquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:57 schreef ArTiC het volgende:
1 voordeel: mocht de PVV in de coaltie meedoen, hebben we over een jaar weer verkiezingen![]()
Stel je voor Hero Brinkman als min. BZ die Obama een hengst verkoopt na 2 biertjes
Mensen die denken dat ze alles zo goed weten............ongeschiktquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, D66
Over het hele programma gezien is D66 het meest geschikt, ze zijn niet bang om maatregelen nemen in de economie terwijl je blijven waken voor het behoud van het sociale karakter van Nederland. Maarja...80% van Nederland is gevoelig voor populariteit en denkt alleen in extremen
Mensen die niet inhoudelijk kunnen reageren............................................enkel geschikt om bier te halenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze alles zo goed weten............ongeschikt
Zoals de PVV!quote:
heul lelijk idd...wel weer met kort haarquote:
Zie je, D66 stemmers evangeliserenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, D66
Over het hele programma gezien is D66 het meest geschikt, ze zijn niet bang om maatregelen nemen in de economie terwijl je blijven waken voor het behoud van het sociale karakter van Nederland. Maarja...80% van Nederland is gevoelig voor populariteit en denkt alleen in extremen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heul lelijk idd...wel weer met kort haar
vanmorgen mijn lange haar weg laten knippen
komt waarschijnlijk omdat hun boodschap niet blij is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Zie je, D66 stemmers evangeliserenZulke verhalen hoor ik nooit van VVD of PvdA stemmers
Nee, die stemmen op populariteit van de lijsttrekker namelijk en hebben vaak geen idee van de inhoud van het verkiezingsprogrammaquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Zie je, D66 stemmers evangeliserenZulke verhalen hoor ik nooit van VVD of PvdA stemmers
tot over mijn oren en in mijn ogenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Had je lang haar?
verrekte hippie
Roemer is ook wel leuk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, die stemmen op populariteit van de lijsttrekker namelijk en hebben vaak geen idee van de inhoud van het verkiezingsprogramma
Het Jan Marijnissen effect genoemd.
Ik dring je geen mening opquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef -moppie- het volgende:
Moeilijk om iedereen in zijn eigen waarde te laten zonder je eigen mening op te dringen.
Vooral als het hippies zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef -moppie- het volgende:
Moeilijk om iedereen in zijn eigen waarde te laten zonder je eigen mening op te dringen.
ik kijk meer naar zijn oren dan dat ik naar hem luister...hij stond toch bij ieder debat op repeatquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Roemer is ook wel leuk.Had zeker op 'm gestemd... als het programma meer in mijn straatje lag.
![]()
Welke keuze heb ik gemaakt dan volgens jou?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik dring je geen mening op
ik beledig je vanwege je keuze
om geen bier voor me te halenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Welke keuze heb ik gemaakt dan volgens jou?
Zou Stephany ook zo'n muts gehad hebben?quote:
Ben je gehandicapt ofzo?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef Levitation het volgende:
Overigens google-de ik voor bovenstaand plaatje op "Peruaanse muts" en door Joran heeft dat toch opeens een vreemde bijsmaak gekregen.
Zie mijn reactie boven die van bb.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zou Stephany ook zo'n muts gehad hebben?
gelukkig heb ik zelf bier gehaald...Hertog Jan Weizenerquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Daar heb ik zelfs niet over na hoeven denken.
wat is dat nou voor PVV opmerking?quote:
hihiquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zie mijn reactie boven die van bb.
nou ik wilde je achteraf nog stem advies geven, als je antwoord "ja" was had je namelijk beter SP of PvdA kunnen stemmen.quote:
we plaatsen gewoon een hek om Helmond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef ArTiC het volgende:
ik dacht dat je me wilde opsluiten in een kamp
zodat jullie er niet meer in kunnen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we plaatsen gewoon een hek om Helmond.
Ach, dan hou je gewoon wat minder geld over voor je linkse hobby's.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:22 schreef ArTiC het volgende:
ik ga maar eens een grote kartonnen doos zoeken...want mijn huur gaat binnenkort 57% omhoog
Zo mag jij het natuurlijk ook zien.quote:
en de jonge plantjes zijn gesnoeid...wat moeten Henk en Ingrid nu in de tuin zetten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Levitation het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat TON niet gaat regeren, dat 25% IB tarief staat me wel aan. Dan gaan de armen meer betalen en de rijken minder, soort omgekeerde Robin Hood.
ik verveel me ook...quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef Levitation het volgende:
Oja, voor wie het nog niet was opgevallen: ik verveel me te pletter.Zit te wachten tot na de files om naar de wereldstad Wognum af te reizen.
Uitgerookte marokkanen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en de jonge plantjes zijn gesnoeid...wat moeten Henk en Ingrid nu in de tuin zetten?
Neem het ervan nu het nog kan, over een paar maanden is het gedaan met de luxequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef -moppie- het volgende:
ik zit te bedenken wat we zullen gaan eten...
Als je wilt weten wat Geert er van vindt, zou ik eens in het partijprogramma van de Likoed kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef ArTiC het volgende:
Kom ik vandaag in de parkeergarage..staan er twee fors uitgevallen vrouwen met een kort pittig kapsel elkaar 'lekker gek' op de bek te nemen...dat Geert daar eens wat aan doet!
jaloersquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef ArTiC het volgende:
Kom ik vandaag in de parkeergarage..staan er twee fors uitgevallen vrouwen met een kort pittig kapsel elkaar 'lekker gek' op de bek te nemen...dat Geert daar eens wat aan doet!
Oh? Weet Colt daar van?quote:
Henk en Ingrid hebben geen tuin..ze wonen 3 hoog achter waar voorheen de familie Marrakech woonde...hun zuur verdiende geld gaat naar de villa van Frederick Jan van Ver tot Ginderquote:
Zo dik ben je nou ook weer nietquote:
Henk en Ingrid blij dat ze een dak boven het hoofd hebben en dat alle schotels van het flatgebouw zijn afgehaald zodat het uitzicht niet belemmert wordt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Henk en Ingrid hebben geen tuin..ze wonen 3 hoog achter waar voorheen de familie Marrakech woonde...hun zuur verdiende geld gaat naar de villa van Frederick Jan van Ver tot Ginder
ach...trek je daar niks van aan spekkiequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik mag daar niks over zeggen hier!
ik ben geen spekkiequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...trek je daar niks van aan spekkie
In de komende 30 jaar. Dus nog geen 2% per jaar en dat is niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:22 schreef ArTiC het volgende:
ik ga maar eens een grote kartonnen doos zoeken...want mijn huur gaat binnenkort 57% omhoog
ga een keer poepen!quote:
dat moeten ze opdoeken, net als de SP.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, D66
zie mijn vraag hoger in das topic. natuurlijk kan ik je bellen maar ik moet nog pizza's bakken en iemand op bed gooien...quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:59 schreef ColtZ40 het volgende:
,
Groot gelijk, al die scheefwonersquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neem het ervan nu het nog kan, over een paar maanden is het gedaan met de luxe
Ik denk dat de huur van Artic wel overeen komt met de helft van jullie hypotheeklast.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Groot gelijk, al die scheefwoners.
Wat doe je in sociale woningbouw met zo een ruim salaris?
Je hoort net als ons krom te liggen voor een hypotheek!
Ik heb er nog niet goed naar gekeken. Hij is wel een keer overgespoten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
zie mijn vraag hoger in das topic. natuurlijk kan ik je bellen maar ik moet nog pizza's bakken en iemand op bed gooien...
Dat zou goed kunnen idd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik denk dat de huur van Artic wel overeen komt met de helft van jullie hypotheeklast.
zo verberg je meesters, dwz bij schilderijenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet goed naar gekeken. Hij is wel een keer overgespoten.
effe wachten, eerst de hypoaftrek afschaffenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Groot gelijk, al die scheefwoners.
Wat doe je in sociale woningbouw met zo een ruim salaris?
Je hoort net als ons krom te liggen voor een hypotheek!
Jij bent ook een scheefwoner trouwens. Jij hoort thuis in een vrijstaande villa ergens in Acht of Blixembosch te wonen zodat jonge energieke startende stellen in jouw huis een start kunnen maken op de woningmarktquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
effe wachten, eerst de hypoaftrek afschaffen
Ik ga voor de 27,5Mquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef amaranta het volgende:
Ik wil gewoon dat ze morgen 100.000 euro op mijn bankrekeing storten omdat ik altijd naar iedereens slap gezever moet luisteren.
/carequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij bent ook een scheefwoner trouwens. Jij hoort thuis in een vrijstaande villa ergens in Acht of Blixembosch te wonen zodat jonge energieke startende stellen in jouw huis een start kunnen maken op de woningmarkt.
Overigens ben ik helemaal met je eens.
Ze moeten over de hele linie overdrachtsbelasting, HRA en sponsoring van de sociale huurmarkt afschaffen en de mensen die het echt nodig hebben, sponsoren met een beetje huursubsidie.
Dan tief je in 1 klap de al die wazige regelingen eruit, is het het eerlijkste voor iedereen. Dwz. alleen de echt financieel zwakkeren help je EN mensen zijn eerder bereid om verder te groeien naar een woning die qua inkomen beter bij ze past.
GODVERDEGODVER weer te laat!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef amaranta het volgende:
dan ga ik maar keuringsdienst van waarde kijken
Jullie zijn gewoon de reden dat de woningmarkt vastlooptquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
/care
kijk in de spiegel, dan zie je een scheve bewoner.
ik wil geen groot woonhok, zie daar het nut niet van in en bij het uitvallen van één inkomen hoef ik niet te zweten.
ik heb genoeg aan de woningmarkt gedaan, ik kocht op mn 18e al mn eerste huis.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon de reden dat de woningmarkt vastloopt.
Door mensen als ons loopt het geheel tenminste netjes door!.
is uit 2009quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kende em nog niet.
Maar hierna komt ook wel een tof programma. De Viagraman oid..
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb genoeg aan de woningmarkt gedaan, ik kocht op mn 18e al mn eerste huis.
jullie verbouwden een huis tot iets met een verbouwwaarde waar je nooit meer vanaf komt zonder verlies te lijden, nee dan loopt het lekker door. De hypotheek he..
dan ga maar lego spelenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt.
En daar laat ik het bij. Heb niet weer zin in zo een suffe troll discussie.
als wijquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon de reden dat de woningmarkt vastloopt.
Door mensen als ons loopt het geheel tenminste netjes door!.
Ghe, geinigquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan ga maar lego spelen
http://www.dumpert.nl/med(...)go_sniper_rifle.html
Had je mijn PM al gezien?quote:
Jepquote:
een paar van mijn vrienden hebben een hypo van een 15K of meer per maand.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:00 schreef r8ality het volgende:
Ik wil juist groter wonen dan mijn salaris.
Dat zijn dure huizenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
een paar van mijn vrienden hebben een hypo van een 15K of meer per maand.
Zal ik vragen of ze willen ruilen?
dat zijn huizen waarbij je naar de parking moet kijken om te weten of je wijf thuis is ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zijn dure huizen.
Of een belachelijk hoge hypotheek.
Is dat die gozer met dat smaakvolle feest een jaar of wat geleden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zijn huizen waarbij je naar de parking moet kijken om te weten of je wijf thuis is ja.
Heel vervelend dus.
nee, ik ken wel meer mensen met dit soort casa'squote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is dat die gozer met dat smaakvolle feest een jaar of wat geleden?![]()
je vrouw is altijjd thuis? de ketting heeft toch maar bereik tot de wijnkelderquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zijn huizen waarbij je naar de parking moet kijken om te weten of je wijf thuis is ja.
Heel vervelend dus.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
je vrouw is altijjd thuis? de ketting heeft toch maar bereik tot de wijnkelder
nee, die is veel weg hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
je vrouw is altijjd thuis? de ketting heeft toch maar bereik tot de wijnkelder
ik bedoelde niet per definitie jouw vrouwquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, die is veel weg hoor.
enkelbandje...
Okee, ik hapquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:21 schreef FUFR het volgende:
grappig dat de koffiemaker ook erectiepillen verkoopt..
(lilly)
Dat zei die heul niequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik bedoelde niet per definitie jouw vrouw
gewoon 'je vruow' in het algemeen, omdat jij zei; oprit om te kijken of je vrouw thuis is.
n daarop zei ik: 'je' vrouw heeft toch een ketting tot aan de wijnkelderquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
Heel vervelend dus.
Hmz, Lily was een van mn favo namen voor een eventueel dochtertje, maar om je kind nu naar Viagra te noemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Okee, ik hap.
Maar Lilly is dees: http://www.lilly.com/
En de Koffie is dees: http://www.illy.com/
goedemorgen paarse rakkerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:10 schreef ArTiC het volgende:
Geen Feb post sfgelopen nacht...
Goedemorgen
denk aan al die mensen die ook al in dat bed hebben gelegen, de germs, de huisstofmijt en vergeet de mufheidquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef Levitation het volgende:
Groetjes uit Hoorn. M'n hotelkamer ruikt muf.
meisjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:21 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen Fokkers
ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:24 schreef -moppie- het volgende:
Heb geen zin vandaag!
ja, ik word gewoon uit mijn schoonheidsslaapje gerukt smorgens..quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:24 schreef -moppie- het volgende:
Ach vanavond thuis vlees op tepan yaki plaat bakken.
Heeft Colt op z'n verjaardag gekregen en moet natuurlijk worden getest!
goed bezigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:27 schreef -moppie- het volgende:
Het was vanochtend overigens -9
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, ik word gewoon uit mijn schoonheidsslaapje gerukt smorgens..
Samen naar spongebob kijken
Waar is die 9 dan vanaf gegaan?...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:27 schreef -moppie- het volgende:
Het was vanochtend overigens -9
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lily is wel tofquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef bleiblei het volgende:
Lilly is geen Viagra, het is een Pharmaceutisch bedrijf (Eli Lilly om precies te zijn) dat naast een shitload aan allerlei soorten medicijnen, ook een potentie-opwekkend pilletje produceert.
Maar Lily is idd. geen toffe naam voor een dochter.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Waar is die 9 dan vanaf gegaan?...
[..]
Lily is wel tof
overal, heb weer een taille en mijn buik is bijna weg!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Waar is die 9 dan vanaf gegaan?...
[..]
Lily is wel tof
Nergens op uit! Het is goed zo....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:52 schreef amaranta het volgende:
Waar bent u op uit Mopsie? Straks blijft er niks over van je.
Lizzy vind ik niet zo heel erg mooi. Ook niet lelijk, maar neee.
Plus dat het kind van Wendy van Dijk zo heet. Hypenaam.
En bedankt he... ik had daar nog niet aan gedacht, nu dus wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef Inu het volgende:
Lizzy doet me ook teveel denken aan dat nichtje van Donald Duck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |