Dat kan ik beamen... en het commentaar is ook warmer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:37 schreef Dayshine het volgende:
Mensen ga naar Sporza, het is daar minder irritant
Preciesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen... en het commentaar is ook warmer.
quote:
Het origineel niet, deze wel. Voor de gelegenheidquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:12 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik ken dat plaatje ergens van, kan dat?Heb jij het origineel gemaakt?
Jij vindt het prachtig natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:16 schreef BettyWeter het volgende:
Moet je voor de gein eens:
http://www.eurovisionsports.tv/fifaworldcup/
en
tegelijk open zetten en dan blind proberen te raden wanneer het bijen filmpje afgelopen is![]()
Irritante kuttoeters
Oh... 1-0 voor ZA.
Wel heel duidelijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:15 schreef Beavis het volgende:
[..]
Geweldig.....trouwens, je kent mij wel. Ik ben Oldbie of had je dat al door?
Dat ga ik eens proberen dan. Mocht dat nog niet genoeg zijn, gaat het geluid uit tijdens de NL-wedstrijden en laat ik de overige wedstrijden wel schieten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:37 schreef Dayshine het volgende:
Mensen ga naar Sporza, het is daar minder irritant
Het blijft bij Sporza irritant, je krijgt het niet helemaal weg. En inderdaad, wat een domper zeg.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:35 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
Dat ga ik eens proberen dan. Mocht dat nog niet genoeg zijn, gaat het geluid uit tijdens de NL-wedstrijden en laat ik de overige wedstrijden wel schieten.
*verheugt zich op EK2012
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik die aanzet achter de bank heb ik dolby surround toeters
Valt mee hoor. Niet omdat het Nederlanders irriteert. Kom zeg, ik woon inmiddels al 22 jaar in Nederland (na 15 jaar Zuid Afrika).quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel heel duidelijk.
En nee, het is gewoon een kutgeluid. Jij vindt het alleen mooi omdat het Nederlanders irriteert.
Echt? Heb de wedstrijd op Sporza gekeken. Hoop dat ze mijn wijze raad opgevolgd hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:44 schreef Repeat het volgende:
Het lijkt toch alsof je filter ingeschakeld is.
Precies, dit kan gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:47 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb ook een mail van gelijke strekking naar de NOS gestuurd. Meer mensen zouden dat moeten doen. Hoe meer, hoe beter en hoe eerder de kans aanwezig is dat ze echt maatregelen gaan nemen...
quote:
quote:Beste NOS,
Vandaag heeft de eerste wedstrijd op het WK plaatsgevonden en het penetrante geluid van de vuvuzela's stoorde mij enorm.
Na rondvragen in mijn omgeving geeft bijna iedereen aan dat ze dat een zeer irritant, monotoon geluid vinden.
Daarom zal ik vast niet de enige zijn die met de volgende vraag komt: is het wellicht (technisch) mogelijk om een geluidsfilter voor de vuvuzela in de uitzendingen in te bouwen?
Ik gok dat de NOS daar heel voetbalminnend Nederland een zeer groot plezier mee zou doen.
Met vriendelijke groet,
Dood of doof?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef tochweerhenk het volgende:
misschien zijn ze zelf allemaal al dood, komt het daardoor
publieksreacties@nos.nlquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:51 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dat email adres van NOS dan.
Spam tot ze die kut vuvuzela's weghalenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |