quote:
Doet ik nu!! Maar had een vollequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zeg RENEE
anders dan ga je naar de laatste college op de hanze daar...
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zeg RENEE
anders dan ga je naar de laatste college op de hanze daar...
Goth's zijn engquote:
quote:
Moet je m legenquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA... je hebt me aangestoken.
Omgquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja reneeee doet dat,,, tijdens z'n laatste college.
daarom is het vast ook z'n laatste
Voel je niks vanquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neehoor, maar goth in kwestie is een kuthoer.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
MISSCHIEN MOET JE EENS GAAN ZITTEN.
Fuck duizelig
Ja, helpt niets.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo mooi dat![]()
heb je ook drinken bij je dan?helpt ook enzo
Neequote:
quote:
Naalden?! Waar?! *sprint dr vandoor uit angst*quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef RenRen- het volgende:
Ohja, moet nog bloedprikken. Ik mag de nageltopics niet openen
Enne?quote:
Jeuwquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef RenRen- het volgende:
Ohja, moet nog bloedprikken. Ik mag de nageltopics niet openen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ze leed pijn, omdat ik een te grote leuter had.
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je nu een pleister op je hand dan?
Bang voor naalden? Aggos watjequote:Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Naalden?! Waar?! *sprint dr vandoor uit angst*
tweede Fok! smaatje die over me droomt, Noortje had ook al eerder over meg edroomd (en vertelde geen details!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:42 schreef RenRen- het volgende:
En Schieganger, wtf deed je in mijn droom en waarom deed je me dissen
Ik was al eerderquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:49 schreef Schieganger het volgende:
[..]
tweede Fok! smaatje die over me droomt, Noortje had ook al eerder over meg edroomd (en vertelde geen details!)
Echt als de dood jah. 3 jaar geleden had ik aantal spuiten nodig wegens vakantie naar China. Bij de huisarts zat ik van gekkigheid met t tijdschrift ondersteboven zonder dat ik had door hadquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bang voor naalden? Aggos watje![]()
Ja, ik denk dat er iets mis is met mijn weerstand.
Ik ben populair.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik was al eerderIk had al een keer over je gedroomd en wou ook geen details vertellen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Echt als de dood jah. 3 jaar geleden had ik aantal spuiten nodig wegens vakantie naar China. Bij de huisarts zat ik van gekkigheid met t tijdschrift ondersteboven zonder dat ik had door had![]()
Geen id, ook nooit slechte ervaringen mee gehad ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw. Hoe komt dat dan
Ik vind bloedprikken wel leuk. Verdovingen vind ik alleen niet leuk, ik geil niet zo op pijn.
Ik zeihoi, en jij zei HM.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:15 schreef Schieganger het volgende:
maar Irenka wat deed ik dan in je droom?
quote:
En hard!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef RoBro het volgende:
[..]
24 zetels einz maurice de hond heeft gefaald
Tisser Sjoegie?quote:
Ik had eerder naar bed moeten gaan.. Voel me brakjes nuquote:
Kon je niet uitslapen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had eerder naar bed moeten gaan.. Voel me brakjes nu
quote:
Even 1 minuut flutterwacken en je bent weer het heertje!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had eerder naar bed moeten gaan.. Voel me brakjes nu
Truequote:Op donderdag 10 juni 2010 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij heeft het nog nooit goed gehad....
Jawel, maar werd nogal vaak wakker.. 2 keer de telefoon die af ging en een keer mijn wekker.. En dan nog ander geneuzel tussendoorquote:
Iddquote:
quote:
quote:
En dan hebben altijd nog 3 van de 12 zwarte pieten geen mening of 'weet niet'quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en toch altijd met z'n kutbek op tv met z'n MOOORIES DE HONT VOORSPELT DAT SINTERKLAAS OP 5 DECEMBER LANGS DE HUIZEN GAAT. Dit blijkt uit een poll van mooories de hont onder 12 zwarte pieten.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Gelukkig is het 'positief' van m'n oma kreeg ik net te horen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan hebben altijd nog 3 van de 12 zwarte pieten geen mening of 'weet niet'
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |