Ik zie toch liever het voetbal :p dan laat ik dat ene dagje werk wel lopen..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:28 schreef Mathijz het volgende:
Mag ook naar meerkerk en Almere. Met de radio aan is best, andere wedstrijden zie ik toch wel :)
1 |
Weet ook van niks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:48 schreef Maharbal het volgende:
Bijeenkomst bij Arval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga waarschijnlijk niet.
Maar volgens mij is het bedoel voor nieuwe medewerkers aangezien er staat dat er maar max. 30 plaatsen zijn.
[ Bericht 35% gewijzigd door Obama op 11-06-2010 23:44:12 ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef Mallet het volgende:
Ik zou ook niet gaan eerlijk gezegd. Kijkje achter de schermen vind ik altijd wel leuk, maar wedstrijdje schouwen.. Nee.
Volgens 9292 is die halte nu inderdaad wel in gebruik, maar welke richting moet ik dan op lopen? Ik kan hem niet vinden op Goegel Maps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:02 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik moet trouwens naar ALD maandag. Daar was iets speciaals aan herinnerde ik me. Ik vond dit terug in Studentchauffeur #5:Klopt, je moet dus op de weg naast de Mac zijn, richting de mac lopen als je van ALD komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens 9292 is die halte nu inderdaad wel in gebruik, maar welke richting moet ik dan op lopen? Ik kan hem niet vinden op Goegel Maps.
Voor de brug zie je dan het welbekende bushokje.
Let je wel op dat je goed op het knopje moet drukken, als het goed is begint er dan een lichtje te flikkeren.
Echt waar dit vind ik de meest irritante locatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij bent duidelijk nog nooit in Oosterhout geweest![]()
Ik snap de bedoeling wel, op de snelweg zit voor de afrit een stoplicht. Maar wanneer de bus nou daar moet stoppen begrijp ik niet helemaal, bij groen of bij rood.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:13 schreef Mallet het volgende:
Houten is chill.
Die bushalte in Meerkerk is gewoon vaag. Laatst heb ik daar met 2 andere hikers gewoon vet lang moeten wachten omdat de bussen niet van de snelweg afreden voor ons. Uiteindelijk kwam er een bus van onder het viaduct die wel stopte. Die knop werkt dus ook niet helemaal 100%.
Afgezien van het feit dat dat niet mag (sommige chauffeurs doen daar moeilijk over).quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:45 schreef Obama het volgende:
Er gaan 2 bussen naar utrecht die best regelmatig rijden volgens mij, dus misschien een happy meal in bus
Ja precies, dat kan je maar beter niet proberen.. Of je moet het in je tas stoppen en achterin gaan zittenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat dat niet mag (sommige chauffeurs doen daar moeilijk over).
Dan haal ik wel een extra euroknaller voor die buschauffeur. Misschien knijpt ie dan een oogje dicht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat dat niet mag (sommige chauffeurs doen daar moeilijk over).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |