quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier: http://www.nu.nl/verkiezingen/uitslag/
Nope.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:34 schreef henrydg het volgende:
Kan de PVDA nog de grootste worden ( ivm nog 9 gemeente niet geteld ) /
Wel aardig van je dat jouw naam een VVD kleurtje heeft trouwens.quote:
Ik zat ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:36 schreef fratsman het volgende:
Limburg heeft bijna geen allochtonen.Kom hier in de grotere steden eens kijken, fossiel!
Gelukkig zijn we aan die ramp ontkomen.quote:
Gefeliciteerd met de grote zetel winst.quote:
quote:
doorgetrokken of ook maar even de ogen dicht gedaan?quote:
Doorgetrokken. Ik ga zo maar eens slapen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
doorgetrokken of ook maar even de ogen dicht gedaan?
Propsquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doorgetrokken. Ik ga zo maar eens slapen.
En het was zeker de moeite waard.quote:
ja zeker, ik kieperde helaas in slaap. Nu maar eens kijken wat er vandaag gaat gebeuren.quote:
Ik wacht op de reactie van Cohen. Die is echt als een dief in de nacht foetsie gegaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ja zeker, ik kieperde helaas in slaap. Nu maar eens kijken wat er vandaag gaat gebeuren.
En ligt nu te overpeinzen what to do..quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wacht op de reactie van Cohen. Die is echt als een dief in de nacht foetsie gegaan.
Met een teddybeer in zijn armen en een duim in zijn mond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ligt nu te overpeinzen what to do..
Die moest zich scherenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wacht op de reactie van Cohen. Die is echt als een dief in de nacht foetsie gegaan.
Dat zal zijn excuus wel zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |