Dat gevoel kreeg ik ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zijn gestopt toen ze doorkregen dat de PvdA niet de grootste gaat worden.
Breda is sinds de gemeenteraadsverkiezingen bijna een VVD Bastion geworden. Nu zat ik wel in een nieuwbouwwijk met 2 verdieners, maar het zou me niets verbazen als er uit Breda een nogal grote VVD overwinning komt.quote:
Niemand gaat met de PVV regeren. CDA zeker niet gezien hun positie nu.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef Merkie het volgende:
Leuk allemaal voor de PvdA, maar PVV+CDA+VVD lijkt mij de enige oplossing. De verschillen tussen de PvdA en VVD zijn dusdanig groot dat ze niet samen in 1 coalitie kunnen. Een meerderheidskabinet zonder VVD bestaat niet, maar wel zonder de PvdA.
Vind je het niet ironisch. De mensen die het meeste allochtonen om zich heen hebben, stemmen het meest linksquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef Merkie het volgende:
Leuk allemaal voor de PvdA, maar PVV+CDA+VVD lijkt mij de enige oplossing. De verschillen tussen de PvdA en VVD zijn dusdanig groot dat ze niet samen in 1 coalitie kunnen. Een meerderheidskabinet zonder VVD bestaat niet, maar wel zonder de PvdA.
http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:48 schreef Kwaliteit het volgende:
9000?
hoe komen jullie aan die getallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |