Dat bedoel ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:28 schreef DaverzNL het volgende:
Haarlemmermeer 13.000+ voor VVD tov PvdA
de koningin wijst die normaal toch aan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:28 schreef zquing het volgende:
welke partij levert de formateur als je gelijke zetels hebt, de partij met de meeste stemmen?
quote:
had ze eigenlijk op 15 gehooptquote:
ze heeft er zelfs nog de ChristenUnie mee lopen dissen. Ha ik ben pot en ik wil gewoon kunnen trouwen nanananananna zoiets.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wist ik echt niet. Ze bekend is die griet ook niet
Ze krijgen zo sowieso nog 1 van mij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wel een beetje spijtig van de PP, die komen nergens zo te zien. Ik had ze toch wat meer stemmen gegund, hoewel niet de mijne.
Al scheelt het niets, officieus hoort de grootste partij te leveren en initiatief te nemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:28 schreef zquing het volgende:
welke partij levert de formateur als je gelijke zetels hebt, de partij met de meeste stemmen?
Die zijn al lang geweest man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef EchoAlpha het volgende:
PvdA krijgt nu de stemmen uit de grote steden
Ik dacht dat ze die al hadden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef EchoAlpha het volgende:
PvdA krijgt nu de stemmen uit de grote steden
verzin je eigen coalitie eens?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:30 schreef Schadenfreude het volgende:
VVD+CDA+PVV 76 zetels. Ellendig. Daar moeten er twee af
Dat is inderdaad waar, zou de koningin dan eindelijk echt gebruik gaan maken van haar machtquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef electronique het volgende:
[..]
de koningin wijst die normaal toch aan?
Maar inderdaad, ben ook wel benieuwd
Met zo'n beschamend lage opkomst kan dat zowaar nog zin gaan hebbenquote:
quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:30 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar, zou de koningin dan eindelijk echt gebruik gaan maken van haar macht
Paars+. Zie sigquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verzin je eigen coalitie eens?
mietjeeequote:Op donderdag 10 juni 2010 01:30 schreef DeLuna hetB volgende:
Half 2. Slapen. Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |