quote:
Oink oink.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
BAM! Groningen geeft PvdA 16.000 extra tov de VVD
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haarlemmermeer is VVD. En das net zo groot
Haarlem is van oudsher een rood bolwerk.
quote:
Ik had meer verwacht, m'n vader had ongeveer gelijk. Hij gokte 10%.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:22 schreef Terreros85 het volgende:
Gelukkig PVV maar 10% op Urk.
Mijn dorp
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik lul hier voor de grap mee.![]()
was mijn eerste keer.![]()
![]()
Ja, ben benieuwd.quote:
Weinig verrassend.quote:
Zeker wel, het springt de hele tijd op en neer, meeste grote linkse bolwerken zijn al geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef wolferl het volgende:
Dit haalt de VVD niet meer in.
Wij studenten stemmen meer D66 en GroenLinks heb ik het gevoel hoor. Blame de stadjers hier, ik stem D66.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef Jurgen21 het volgende:
Groningen: PvdA ± 16.000. Vieze studentensteden
Ik vind het een enge vent. Die heeft de islam ook iets te hoog op de agenda staan. Met z'n geneuzel over islamonderwijs.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk. Goed politicus.
Het gaat er niet om of het grote of kleine 'PvdA'-steden zijn, dat is al verrekend in de tussenstand. Het gaat er om wat de PvdA wint of verliest. Elke keer als ze minder dan 1 procent verliezen, is het verhoudingsgewijs goed. En dan hebben ze ook nog de lijstverbinding met GroenLinks die een extra zetel kan opleveren!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:21 schreef Silver_Shark het volgende:
Deventer is ook nog een aardig grote pvda stad..
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:24 schreef capricia het volgende:
Alleen NL 1 zend nog uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |