Het blijven ook mongolen aldaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef Teteteterek het volgende:
we loev u geertje wie doe
De hemel zij dank, al is het maar voor deze prachtige avond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef Tware het volgende:
[..]
Al die mongolen die strategisch stemmen
Wat had jij dan verwacht?quote:
Geef die zetel dan maar aan Rita.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef capricia het volgende:
Stel dat er 1 restzetel te verdelen is. Dan krijgt de combi GL / PvdA die. Want die zijn samen groter dan de VVD.
Dat is te minimaal voor zo'n coalitie, gaat niet gebeuren (ook niet met SGP).quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef Miller_M het volgende:
Hoop zo erg dat we met de CDA+VVD+PVV die 76 zetels houden...
Ik ook manquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:15 schreef eriksd het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat de PvdA nog ruim zou winnen
Ik hoop dat paars de 83 behoudtquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef Miller_M het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef capricia het volgende:
Stel dat er 1 restzetel te verdelen is. Dan krijgt de combi GL / PvdA die. Want die zijn samen groter dan de VVD.
ik vind het premier-ding belangrijker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef Miller_M het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heeft Wilders Henk & Ingrid wel uitgenodigd?
quote:
Maar VVD heeft vrijwel nooit op winst gestaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:15 schreef TheArt het volgende:
Nu zal het verschil dankzij Utrecht, Den Haag (een heel klein beetje) en Assen weer groter worden en daarna zal het weer naar elkaar toe gaan.
Omdat je er zelf een achter je naam hebt staan.quote:
Ik ook!quote:
De stad waar vrijwel al mijn familie woont.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:16 schreef De_Hertog het volgende:
Ergens jammer dat de PVV uit de regering gehouden lijkt te worden. Beter komen ze erin en spatten ze na een dag of 80 uit elkaar zoals bij de LPF, zijn we daar ook weer vanaf.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |