Blijft t wel awesomequote:
Wat een allochtonenplek zeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef livalo het volgende:
NIJMEGEN BEKEND OP DE SITE!
[ afbeelding ]
Wat een faaldorpquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef livalo het volgende:
NIJMEGEN BEKEND OP DE SITE!
[ afbeelding ]
Ik hou van Nijmegenquote:
Linkse rakkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik hou van Nijmegen.
Groenlinks. PvdA
. SP
.
Hij gaat FOK!forum noemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:04 schreef mstr het volgende:
Ik loop paar seconde achter, want kijk NED1 via internet.
Student noemen we dat hier.quote:
Hahaha, geniaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:07 schreef Heroinjunk het volgende:
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP!
Waarschijnlijk tot heel laat.quote:
Ik telde tot 8374893.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze hebben nu pas 42% geteld, dus tel maar uit.
Ja weet niet wanneer ze begonnen zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze hebben nu pas 42% geteld, dus tel maar uit.
Is al langsgeweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef livalo het volgende:
Wat raar dat Nijmegen wel al op internet staat, maar nog niet op TV is geweest, het is wel een erg belangrijke gemeente lijkt me.
Ze lopen achter op TV. Daar kwam Hilversum en Zwolle ook later.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef livalo het volgende:
Wat raar dat Nijmegen wel al op internet staat, maar nog niet op TV is geweest, het is wel een erg belangrijke gemeente lijkt me.
Wat kan Nijmegen de rest van Nederland nou boeien?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef livalo het volgende:
Was Nijmegen toch net?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ehm, zover ik weet alleen Arnhem.
Ik Jos van Ossquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik altijd aan denken bij Oss.
Nee, Arnhem geloof ik. En Zwolle. Maar Putten niet nee en Ermelo ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Was Nijmegen toch net?.. Niet dat ik heel erg oplet.
Is Putten wel op tv langsgekomen?
Alleen Arnhem hoor.quote:
Het is een erg linkse gemeente, dus het kan nog een hoop betekenen voor de nek-aan-nek race tussen de VVD en PvdA.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat kan Nijmegen de rest van Nederland nou boeien?
Als ik kijk naar wat de gemeenten in Utrecht hebben gestemd, is dat nogal pro-VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Het is een erg linkse gemeente, dus het kan nog een hoop betekenen voor de nek-aan-nek race tussen de VVD en PvdA.
En daarom is Utrecht ook belangrijk, zelfs al boeit Utrecht me zelf totaal niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ik kijk naar wat de gemeenten in Utrecht hebben gestemd, is dat nogal pro-VVD.
En van Utrecht is nog maar weinig bekend gemaakt (provincie).
Trage verbinding he?quote:
Ja, maar PvdA heeft het enorm slecht gedaan daarquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik hou van Nijmegen.
Groenlinks. PvdA
. SP
.
Vind je? 25% heeft daar PvdA gestemd?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar PvdA heeft het enorm slecht gedaan daar
Ja, maar gelijk geblevenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:17 schreef livalo het volgende:
[..]
Vind je? 25% heeft daar PvdA gestemd?
Nijmegen is altijd al super groen geweest, daar viel niet veel groener aan te worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar gelijk geblevenIn de meeste steden zijn ze gestegen
Begrijp me niet verkeerd, 25% is prima
quote:
Vandaaaag is groooooooeeeen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Nijmegen is altijd al super groen geweest, daar viel niet veel groener aan te worden.
Het ging nu vooral om de persoon ja naar mijn ideequote:Op donderdag 10 juni 2010 01:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik ook, nu we Harry Potter toch niet meer als MP kunnen krijgen.
Of moet je dan rood zeggen?quote:
Hmm, okequote:Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Veel klasgenoten gingen GL of SP stemmen bij mij.
Nah, doe maar nietquote:
Echt? Iedereen die ik ken D66, op wat VVD naquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Veel klasgenoten gingen GL of SP stemmen bij mij.
Sociale opleiding hè.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt? Iedereen die ik ken D66, op wat VVD na
Partij van de Allochtonen hè.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:22 schreef Heroinjunk het volgende:
PvdA heeft ook bijna alleen maar buitenlanders op de lijst staan.
Bij ons ook. Bijna allemaal GroenLinks of PvdA. Tja, dat krijg je met een lerarenopleiding.quote:
Ik haaaaat sociale dingenquote:
Bij ons niemand PvdA.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Bij ons ook. Bijna allemaal GroenLinks of PvdA. Tja, dat krijg je met een lerarenopleiding.
Daar wil je ook niet wonen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo, Waalwijk gaat voor de rijken partij.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik haaaaat sociale dingenIk drink liever alleen bier achter m'n Apple
Ja. Maar ze verliezen nu veel omdat ze pas 8 weken een nieuwe partijleider hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:25 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij was 4 jaar terug de SP toch de sterkst gestegen partij?
Tijd om te wapenen en de straat op te gaan om het linkse tuig aan de kant te vegen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:25 schreef RoBro het volgende:
utrecht is een links studentenbolwerk levensgevaarlijk net als mijn dorp trouwens ik voel me er niet meer thuis
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Damn, wat duurt Helmond lang, hebben er Marokkanen het stembureau overvallen omdat er zoveel op de PVV is gestemd?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Damn, wat duurt Helmond lang, hebben er Marokkanen het stembureau overvallen omdat er zoveel op de PVV is gestemd?
als we de uitkeringen dermate aanpakken zullen deze hippies die overigens ook niet meer kunnen kraken vast emigrerenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tijd om te wapenen en de straat op te gaan om het linkse tuig aan de kant te vegen.
Mijn klasgenoten stemmen er ook op heur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
als we de uitkeringen dermate aanpakken zullen deze hippies die overigens ook niet meer kunnen kraken vast emigreren
Als ze maar van de AOW afblijvenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
als we de uitkeringen dermate aanpakken zullen deze hippies die overigens ook niet meer kunnen kraken vast emigreren
D66 heeft een mooie overwinning ten opzichte van 4 jaar geleden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:28 schreef RoBro het volgende:
[..]
om vervolgens nog niet mee te doen jajajajajajaja
er zijn ook nederlanders die op de pvda stemmen idioten blijf je toch altijd houdenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn klasgenoten stemmen er ook op heur.
De oude garde die nog steeds denkt dat PvdA voor de arbeiders is en VVD voor de rijken.. Zo denkt mijn pa iigquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
er zijn ook nederlanders die op de pvda stemmen idioten blijf je toch altijd houden
Ach, gedeeltelijk is het over de VVD wel waar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De oude garde die nog steeds denkt dat PvdA voor de arbeiders is en VVD voor de rijken.. Zo denkt mijn pa iig
Grapjas.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tijd om te wapenen en de straat op te gaan om het linkse tuig aan de kant te vegen.
Ja, die zijn nog aan het tellen, onder het bier drinken in de kroeg!quote:
mijn ma ook ja maarja ben al blij dat mn ouders niet panisch worden als ik op de vvd stem zoals bij renesite thuis in wat voor een krakershol die jongeman woont weet ik niet maar het kan niet anders dan dat daar met hamer en sikkel wordt gedineerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De oude garde die nog steeds denkt dat PvdA voor de arbeiders is en VVD voor de rijken.. Zo denkt mijn pa iig
Dat ontken ik niet maar je blijft altijd een soort van gezonde balans houden naar mijn idee. Als de VVD wint betekend niet gelijk dat Jan Modaal het slecht gaat krijgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, gedeeltelijk is het over de VVD wel waar.
Nee, dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet maar je blijft altijd een soort van gezonde balans houden naar mijn idee. Als de VVD wint betekend niet gelijk dat Jan Modaal het slecht gaat krijgen.
Mijn vader liep wel te bitchen toen ik aan de VVD zat te denkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
mijn ma ook ja maarja ben al blij dat mn ouders niet panisch worden als ik op de vvd stem zoals bij renesite thuis in wat voor een krakershol die jongeman woont weet ik niet maar het kan niet anders dan dat daar met hamer en sikkel wordt gedineerd
Dat wel natuurlijk, mijn moeder liet mijn pa wel weten dat hij zijn smoel moest houdenquote:
vvd is een degelijke partij maar toen ik net rutten zag speechen kreeg ik het idee dat de winnaar van de lokale roeivereniging aan het woord wasquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn vader liep wel te bitchen toen ik aan de VVD zat te denken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn vader liep wel te bitchen toen ik aan de VVD zat te denken
Bang dat ik een elitaire rechtse zakenman word ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waar bemoeien ze zich mee. Net als die moeder van Renesite.
Links levert sowieso goed in daar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:37 schreef Heroinjunk het volgende:
In Brabant levert CDA echt erg veel in.
Ja, op zich wel ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Links levert sowieso goed in daar.
Hoop ik sowieso, het geld om de staatskas aan te vullen moet toch ergens vandaan komen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind Koenders zo'n debiel.Ik hoop echt dat ontwikkelingshulp veel gaat inleveren.
Sowieso zonde van het geld die post.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind Koenders zo'n debiel.Ik hoop echt dat ontwikkelingshulp veel gaat inleveren.
Mwah, vind best wel dat ze die post mogen houden, maar er moet gewoon minder geld heen. Kijk eens naar Nederland, doe wat aan de zorg en aan het onderwijs. Je kan Afrika enzo wel helpen, maar waarom altijd wij? Nederland is altijd haantje de voorste als er wat gebeurd.quote:
Maar nog steeds gelijk.quote:
Ook zo'n revogemeente als hier?quote:
Gelderland is vrij reformatorisch geloof ikquote:
wilders heeft per direct de steun aan de publieke omroep opgezegd jajajajajajaquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef MarkM het volgende:
Dit is de default documentroot
Als je hier bent uitgekomen zijn er twee mogelijkheden:
Iemand heeft ergens een foutje gemaakt
of, je weet precies wat je aan het doen bent
We gaan maar uit van het laatste.
Blijft nog gelijkquote:
Maar niet noemenswaardig.. 1800 stemmen ofzo hoorde ik? Dat is zeg maar het aantal VVD kiezers in Putten ofzoquote:
Ja, maar 5000 stemmen in Pijnacker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar niet noemenswaardig.. 1800 stemmen ofzo hoorde ik? Dat is zeg maar het aantal VVD kiezers in Putten ofzo
En flink ingelopen dat moet ik wel toegevenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar 5000 stemmen in Pijnacker.
Partij van de Antillianen toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:57 schreef RoBro het volgende:
volgens mij weten ze in groningen nog niet waar de pvda voor staat
in die vochtige gekraakte krottenwoningen kan je geen maatpat neerhangen neequote:Op donderdag 10 juni 2010 02:05 schreef Sjoegerd het volgende:
Kzie wel dat PvdA meer casual is dan de VVD
Kvind je opmerkingen vanavond wel weer fantastischquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
in die vochtige gekraakte krottenwoningen kan je geen maatpat neerhangen nee
Trustenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo, mijn gemeente is binnen. Nu pitten.
Gelukkig woon ik daarom ook in een fatsoenlijk huis.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
in die vochtige gekraakte krottenwoningen kan je geen maatpat neerhangen nee
evenals die andere twee procent die op de pvda stemtquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:09 schreef livalo het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik daarom ook in een fatsoenlijk huis.
2 procent.. Hmm.. Misschien moet je wat aan je ogen en oren gaan doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
evenals die andere twee procent die op de pvda stemt
Ze doen het wel goed.quote:
Ik ben nog láng wakker. Vind het echt super interessant.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik blijf kijken tot de volgende tussenstand denk ik
Tja ik wil niet al te laat uit mijn bed komen. Kans dat ik om 9 uur al door de garage gebeld word iigquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:21 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben nog láng wakker. Vind het echt super interessant.
Ik heb om kwart voor 9 lesquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ik wil niet al te laat uit mijn bed komen. Kans dat ik om 9 uur al door de garage gebeld word iig
Ouchquote:
Tot half 5quote:
Nog meer ouchquote:
Doe maar. Iedereen hier is gaan slapen, de nep-die-hards.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nog meer ouch.. Zal ik je hier nog maar even mental support geven dan?
Tja volgens mijn ritme zou ik nu nog niet slapen dussuhquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:29 schreef livalo het volgende:
[..]
Doe maar. Iedereen hier is gaan slapen, de nep-die-hards.
Echt waar? Ben je gestopt met je opleiding ofzo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja volgens mijn ritme zou ik nu nog niet slapen dussuh..
Jupquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Echt waar? Ben je gestopt met je opleiding ofzo?
Dat wist ik helemaal niet! Maar wat ga je nu dan doen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jup.. Paar weken terug al, ga één van mijn grootste interesses achterna
Om simpel te zijn ga ik voor automonteur lerenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet! Maar wat ga je nu dan doen?
Ach, als dat je toch ligt en dat je leuk lijkt? Ik zie het probleem dan niet zo!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Om simpel te zijn ga ik voor automonteur leren
Of het me ligt weet ik niet maar vind het wel gruwelijk interessantquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:39 schreef livalo het volgende:
[..]
Ach, als dat je toch ligt en dat je leuk lijkt? Ik zie het probleem dan niet zo!
De stem van de PvdA is naar de Partij van de Dieren gegaan. Wil iemand me neerschietenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Of het me ligt weet ik niet maar vind het wel gruwelijk interessant
Oh crap bij de PvdD hebben ze zich vermenigvuldigd
We hebben geen vrijheid van wapenbezitquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:40 schreef livalo het volgende:
[..]
De stem van de PvdA is naar de Partij van de Dieren gegaan. Wil iemand me neerschieten?
Ik denk dat ik maar eens richting Amerika ga vliegen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We hebben geen vrijheid van wapenbezit
Ik wil richting Scandinaviëquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:44 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens richting Amerika ga vliegen.
Is er in India een maffia? Dan ga ik daar eerst 2 maanden naartoe en laat ik me daarna in met foute maffiapraktijken.quote:
Je hebt overal wel louche groeperingenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Is er in India een maffia? Dan ga ik daar eerst 2 maanden naartoe en laat ik me daarna in met foute maffiapraktijken.
De Nederlandse onderwereld is er natuurlijk ook nog. Top!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je hebt overal wel louche groeperingen
Genoeg tuig jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:49 schreef livalo het volgende:
[..]
De Nederlandse onderwereld is er natuurlijk ook nog. Top!
Vrouwen zijn daar niet welkom, word in gehandeld. Uithuwelijken, vrouwen als slaven etc.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Is er in India een maffia? Dan ga ik daar eerst 2 maanden naartoe en laat ik me daarna in met foute maffiapraktijken.
Laat ik me daar gewoon mee in, en ga ik undercoverquote:
Maar ik ben een superstoere vrouw.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar niet welkom, word in gehandeld. Uithuwelijken, vrouwen als slaven etc.
Chick waar ik mee flirt is half hindoe en haar moeder weet die shit wel.
Je word alsnog verkracht en verkocht, maar dan is het langer en pijnlijker om die stoerheid uit je te breken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:51 schreef livalo het volgende:
[..]
Laat ik me daar gewoon mee in, en ga ik undercover.
[..]
Maar ik ben een superstoere vrouw.![]()
.
Totdat je er eentje tegenkomt die perfect bij je past.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Vrouwen.. Ik heb er even gewoon geen zin in
Ik ben nu ontzettend verliefd en haat hetquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Vrouwen.. Ik heb er even gewoon geen zin in
Dan maar hopen dat ik aan een rijke man wordt gekoppeld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je word alsnog verkracht en verkocht, maar dan is het langer en pijnlijker om die stoerheid uit je te breken.
Zie ik nog even niet gebeuren.. Iig niet met hoe ik nu benquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Totdat je er eentje tegenkomt die perfect bij je past.
Neuken!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben nu ontzettend verliefd en haat hetmaar ze blijft vrijdag slapen.
Achjoh, wat kan jou het schelen. Vrijgezel zijn is ook heerlijk, al durf ik nu rustig te zeggen dat ik niet zou weten wat ik zonder m'n vriend zou moeten, behalve depressief wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zie ik nog even niet gebeuren.. Iig niet met hoe ik nu ben
[..]
Neuken!
In india? Veel succesquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ik aan een rijke man wordt gekoppeld.
Ik mis het wel erg om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:56 schreef livalo het volgende:
[..]
Achjoh, wat kan jou het schelen. Vrijgezel zijn is ook heerlijk, al durf ik nu rustig te zeggen dat ik niet zou weten wat ik zonder m'n vriend zou moeten, behalve depressief worden.
Begrijp ik wel, je mist het nooit totdat je het een keer hebt meegemaakt. Maar opzich, al mijn vrienden snappen nog steeds niet wat ik nu met een vriend doe, aangezien ik student ben en op kamers zit. Die genieten nu zo van hun vrijheid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik mis het wel erg om eerlijk te zijn.
Ik kan het wel begrijpen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, je mist het nooit totdat je het een keer hebt meegemaakt. Maar opzich, al mijn vrienden snappen nog steeds niet wat ik nu met een vriend doe, aangezien ik student ben en op kamers zit. Die genieten nu zo van hun vrijheid.
Je bent.. Whut? Ze zijn beide homo en zijn nu samen en negeren je?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen hoor. Maar het is nu bij mij erger sinds ik mijn twee beste vrienden aan elkaar ben kwijtgeraakt
Mijn beste vriend ging ervandoor met mijn ex terwijl ik nog verliefd op haar was, dat was pas kut.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen hoor. Maar het is nu bij mij erger sinds ik mijn twee beste vrienden aan elkaar ben kwijtgeraakt
Achja, een vriendin van me ziet het zoals jouw vrienden. Die wilt gewoon even genieten van zoveel mogelijk pikken voordat ze settled, sommige mensen ontmoeten gewoon iemand waar ze bij willen zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, je mist het nooit totdat je het een keer hebt meegemaakt. Maar opzich, al mijn vrienden snappen nog steeds niet wat ik nu met een vriend doe, aangezien ik student ben en op kamers zit. Die genieten nu zo van hun vrijheid.
Nee de ene is een vrouwke en de ander een manneke.. En ze negeren me niet maar echt initiatief om iets te gaan doen tonen ze ook niet. Ja met die twee samen maar daar erger ik me dood aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:04 schreef livalo het volgende:
[..]
Je bent.. Whut? Ze zijn beide homo en zijn nu samen en negeren je?
Ah, kijk, dat verklaart het alweer een beetje. Maar, je hebt Heimie toch nog?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee de ene is een vrouwke en de ander een manneke.. En ze negeren me niet maar echt initiatief om iets te gaan doen tonen ze ook niet. Ja met die twee samen maar daar erger ik me dood aan.. Of als ik handig ben als chauffeur ergens voor
Is toch anders dan hoe ik met die twee wasquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat verklaart het alweer een beetje. Maar, je hebt Heimie toch nog?.
Zowat een jaar... Toen ik ongeveer met mijn ex kreeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:09 schreef livalo het volgende:
Maar even serieus, zoiets is wel echt klote. Hoelang hebben ze nu iets?
Met dat meisje van FOK! toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zowat een jaar... Toen ik ongeveer met mijn ex kreeg.
Meisje van FOK! jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Met dat meisje van FOK! toch?. Maar is het langzaamaan minder geworden of heb je al een jaar veel minder contact?
Ach, er zijn meerdere vrienden net zoals dat er meerdere meiden zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meisje van FOK! ja.. Het is langzamerhand veel minder geworden.. Vooral laatste maanden is die vriendin vaak te moe om wat te doen omdat ze fulltime aan het werk is.. Maar kan ze wel de energie vinden om nog naar hem te gaan in Amsterdam. Zeg dan gewoon eerlijk dat je niet wat met mij wilt doen denk ik dan
Klopt, heb nu intensiever contact met een stel andere vriendenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ach, er zijn meerdere vrienden net zoals dat er meerdere meiden zijn.
Tja, daar zou je als goede vriendin wel een tussenoplossing in moeten vinden ja, vind het altijd slecht als vrienden opeens wegvallen omdat mensen een vriend of vriendin hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meisje van FOK! ja.. Het is langzamerhand veel minder geworden.. Vooral laatste maanden is die vriendin vaak te moe om wat te doen omdat ze fulltime aan het werk is.. Maar kan ze wel de energie vinden om nog naar hem te gaan in Amsterdam. Zeg dan gewoon eerlijk dat je niet wat met mij wilt doen denk ik dan
Maar met de ene heb je een betere klik dan met de andere.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ach, er zijn meerdere vrienden net zoals dat er meerdere meiden zijn.
Juist vind ik ook. En deed ik eens moeite voor haar om mee te gaan naar Leiden waar ze voor een kamer moest kijken en ik daar 2 uur op haar heb gewacht. Was ze ongelooflijk stil enzo na de tijd. Is er voor mij ook geen lol aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:16 schreef livalo het volgende:
[..]
Tja, daar zou je als goede vriendin wel een tussenoplossing in moeten vinden ja, vind het altijd slecht als vrienden opeens wegvallen omdat mensen een vriend of vriendin hebben.
True, maar je moet je bedenken dat relaties vaak verwateren. Denk er maar bij na, hoeveel vrienden uit hun jeugd hebben je ouders nog?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:16 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar met de ene heb je een betere klik dan met de andere.
Altijd jammer als het zo moet lopen, maar jammer genoeg kun je er zelf nooit wat aan doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juist vind ik ook. En deed ik eens moeite voor haar om mee te gaan naar Leiden waar ze voor een kamer moest kijken en ik daar 2 uur op haar heb gewacht. Was ze ongelooflijk stil enzo na de tijd. Is er voor mij ook geen lol aan.
Mijn ouders hebben vooral veel vrienden van hun studententijd behouden. Maar true, mensen gaan ver uit elkaar wonen en studeren en dergelijke en krijgen hele andere interesses. Opzich logisch, maar wel heel jammer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
True, maar je moet je bedenken dat relaties vaak verwateren. Denk er maar bij na, hoeveel vrienden uit hun jeugd hebben je ouders nog?
Mensen groeien uit elkaar, ik merk het ook steeds meer.
Ik doe ook niet eens meer de moeite om iets af te spreken. Ze zoekt het maar uitquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Altijd jammer als het zo moet lopen, maar jammer genoeg kun je er zelf nooit wat aan doen.
Denk dat ik juist van de middelbare school tijd veel over ga houden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:20 schreef livalo het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben vooral veel vrienden van hun studententijd behouden. Maar true, mensen gaan ver uit elkaar wonen en studeren en dergelijke en krijgen hele andere interesses. Opzich logisch, maar wel heel jammer.
Nee, ik ook echt van m'n studententijd. Ik ben in korte tijd zo ontzettend veranderd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat ik juist van de middelbare school tijd veel over ga houden.
Ik vooral van de basisschool. Merk dat mijn vrienden van iraanse en surinaamse afkomst toch heel erg close blijven, ook met mij. De nederlanders verwateren heel erg...quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat ik juist van de middelbare school tijd veel over ga houden.
Ik zal niet veel veranderen.. Hooguit wat zelfverzekerder wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, ik ook echt van m'n studententijd. Ik ben in korte tijd zo ontzettend veranderd.
Je weet nooit of je zal veranderen,quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zal niet veel veranderen.. Hooguit wat zelfverzekerder worden
Tja alternatievelingen blijven vaak ook wel vaste groepjes, vooral hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik vooral van de basisschool. Merk dat mijn vrienden van iraanse en surinaamse afkomst toch heel erg close blijven, ook met mij. De nederlanders verwateren heel erg...
I dunno, het is iets wat opvalt. Allochtonen hebben vaak ook veel meer met familie enzo.
Moet er wel iets heel raars gebeuren denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je weet nooit of je zal veranderen,
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet er wel iets heel raars gebeuren denk ik.
Ik rond het maar af op 20quote:
Ik ben van mijn 18e tot mijn 20e (wat ik nu ben) ontzettend veranderd. In denkwijze, zelfvertrouwen(wat nu downright arrogant is soms) maar ook hoe ik me gedraag. Vroeger probeerde ik altijd mezelf aan te passen aan de vrienden die ik had (ging een tijdje niet meer om met mijn basisschool matne, dat kwam later weer terug) maar toen ik fok dat zei, kreeg ik ruzie met al mijn nederlandse vrienden. Daarom ga ik bijna alleen maar met negers en iraniers omquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik rond het maar af op 20.. Heb nooit echt grote veranderingen meegemaakt naar mijn idee. Ja ben zelfverzekerder geworden na wat dingen, maar dat is ook weer teruggezakt.
Same here, iedereen denkt en doet anders, maar we lachen erom en hebben er lol mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Tja het mooie van deze vrienden is dat het echt een samenraapsel van allerlei intelligentie en interesses is. Het maakt ze ook echt niet uit of je nou op de universiteit zit of MBO doet. Met een aantal zijn we nu een muzikaal project aan het doen wat ook gruwelijk mooi is
Wel handig dat er altijd wel iemand is die er iets van snaptquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Same here, iedereen denkt en doet anders, maar we lachen erom en hebben er lol mee.
livalo geeft je kusjes op MSN? Ik wil ook kusjes van haarquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel handig dat er altijd wel iemand is die er iets van snapt.. Of gewoon slap meelullen
Oh heb een nieuw msn contact die heel erg veel kusjes doet![]()
Nee zij nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
livalo geeft je kusjes op MSN? Ik wil ook kusjes van haar
sinds wanneer drinken marokkanen bier?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:45 schreef Schieganger het volgende:
Ook mooie herrinering, keertje was ik met drie maten uit. Maar als ik met drie maten uitga, komen die daar standaard nog vijftien tot twintig mensen tegen. Toen liep er een marokaan tegen mij aan die zijn bier uit zijn klauwen liet vallen, en boos naar mij liep.... totdat er opeens twintig boze negers naast en achter me stonden![]()
"Wat ben jij van plan?"
"...niks."
"Goed zo."
Alsof die niet liegen. In de ijssalon met hun mamma vragen ze braaf of er alcohol in het ijs zit, maar als ze uitgaan, zullen ze ook heus wel zuipen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sinds wanneer drinken marokkanen bier?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alsof die niet liegen. In de ijssalon met hun mamma vragen ze braaf of er alcohol in het ijs zit, maar als ze uitgaan, zullen ze ook heus wel zuipen.
Waarom geen bier? Misschien word je dan minder snel dronken, kun je meer meisjes lasdtigvallenquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
HAHA
jamaar dan vaker gelijk sterke drank. mixdrankjes lijkt mij
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom geen bier? Misschien word je dan minder snel dronken, kun je meer meisjes lasdtigvallen
Als je de silverlay out gebruikt ben je een fossielquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:00 schreef Hyman het volgende:
Waar de fuck is dat fossiel achter je naam voor?
Een klasgenoot van mij heeft daar perongelijk op gestemdquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij heeft daar perongelijk op gestemd
Nee, ze wou SP stemmen maar ze kende de namen nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat doe je niet per ongeluk.......
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij heeft daar perongelijk op gestemd
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:14 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee, ze wou SP stemmen maar ze kende de namen niet
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:14 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee, ze wou SP stemmen maar ze kende de namen niet
Zulk soort mensen zijn te dom om te mogen stemmenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
................
wat ben je dan een dom schaap.... alsof je de namen moet kennen om op de SP te stemmen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zulk soort mensen zijn te dom om te mogen stemmen
#care kan ik vast wel aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:20 schreef Onorgineel het volgende:
Ze zit naast me, hopen dat ze niet meeleest
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef Renesite het volgende:
Rutte mag het nu wel goed waarmaken als je het mij vraagt!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:41 schreef RenRen- het volgende:
S Baalt dat hij met een werkgroep met gothic zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |