Blijft t wel awesomequote:
Wat een allochtonenplek zeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef livalo het volgende:
NIJMEGEN BEKEND OP DE SITE!
[ afbeelding ]
Wat een faaldorpquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef livalo het volgende:
NIJMEGEN BEKEND OP DE SITE!
[ afbeelding ]
Ik hou van Nijmegenquote:
Linkse rakkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik hou van Nijmegen.
Groenlinks. PvdA
. SP
.
Hij gaat FOK!forum noemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:04 schreef mstr het volgende:
Ik loop paar seconde achter, want kijk NED1 via internet.
Student noemen we dat hier.quote:
Hahaha, geniaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:07 schreef Heroinjunk het volgende:
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP!
Waarschijnlijk tot heel laat.quote:
Ik telde tot 8374893.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze hebben nu pas 42% geteld, dus tel maar uit.
Ja weet niet wanneer ze begonnen zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze hebben nu pas 42% geteld, dus tel maar uit.
Is al langsgeweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef livalo het volgende:
Wat raar dat Nijmegen wel al op internet staat, maar nog niet op TV is geweest, het is wel een erg belangrijke gemeente lijkt me.
Ze lopen achter op TV. Daar kwam Hilversum en Zwolle ook later.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef livalo het volgende:
Wat raar dat Nijmegen wel al op internet staat, maar nog niet op TV is geweest, het is wel een erg belangrijke gemeente lijkt me.
Wat kan Nijmegen de rest van Nederland nou boeien?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef livalo het volgende:
Was Nijmegen toch net?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ehm, zover ik weet alleen Arnhem.
Ik Jos van Ossquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik altijd aan denken bij Oss.
Nee, Arnhem geloof ik. En Zwolle. Maar Putten niet nee en Ermelo ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Was Nijmegen toch net?.. Niet dat ik heel erg oplet.
Is Putten wel op tv langsgekomen?
Alleen Arnhem hoor.quote:
Het is een erg linkse gemeente, dus het kan nog een hoop betekenen voor de nek-aan-nek race tussen de VVD en PvdA.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat kan Nijmegen de rest van Nederland nou boeien?
Als ik kijk naar wat de gemeenten in Utrecht hebben gestemd, is dat nogal pro-VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Het is een erg linkse gemeente, dus het kan nog een hoop betekenen voor de nek-aan-nek race tussen de VVD en PvdA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |