Hoeven we in ieder geval niet over bruggen bouwen en meer van die lege termen te bezigenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik ga bijna hopen op een VVD-CDA-PVV meerderheidscoalitie.
en mijn blijdschap neemt toequote:Op donderdag 10 juni 2010 01:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verschil loopt op.
De wijzigingen in de TT's...jij bent een held~!quote:
Voor 3en zitten we toch wel op 90%?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:27 schreef Wii-Style het volgende:
Hoe lang moet ik nog wachten
Ik heb slaap
Denk het wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor 3en zitten we toch wel op 90%?
Er is geen coalitie over links. De PvdA zal sowieso de VVD erbij moeten nemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:30 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Ik zou het rete-stoer vinden als Mark Rutte de schouders ophaalt voor een hertellen en de PVDA laat klooien om die geanimeerde coalitie van links erdoor te drukken... wat niet gaat lukken.
En dan de VVD met de CDA en PVV met de prijs er vandoor gaat.
Ik vind de PVV wel een dubieuze factor hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:30 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Ik zou het rete-stoer vinden als Mark Rutte de schouders ophaalt voor een hertellen en de PVDA laat klooien om die geanimeerde coalitie van links erdoor te drukken... wat niet gaat lukken.
En dan de VVD met de CDA en PVV met de prijs er vandoor gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |