dat wil ik ook wel us wetenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef bioloogje het volgende:
Ik heb denk ik wat gemist... Waar komen die dino's vandaan?
zijn een soort tegenhangers van de acties van de poppetjes/stickers die je krijgt bij de supermarkten gok ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef bioloogje het volgende:
Ik heb denk ik wat gemist... Waar komen die dino's vandaan?
of Danny moet weer eens een nieuwe server bij elkaar schooien en je meot zwaar dokken om zo;n plaatje te krijgen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
zijn een soort tegenhangers van de acties van de poppetjes/stickers die je krijgt bij de supermarkten gok ik
Hoe kom jij er nu weer aan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef amvrosios het volgende:
[..]
of Danny moet weer eens een nieuwe server bij elkaar schooien en je meot zwaar dokken om zo;n plaatje te krijgen?
ouwe ruk skin gebruiken,wist niet eens dat je die terug kon krijgen.....quote:
of misschien fokkers uit de oertijd die een plaatje krijgen, omdat ze zo lang al op fok aanwezig zijn.. zou ook nog kunnen, ik ben namelijk af en toe aanwezig hier, en heb er geenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef amvrosios het volgende:
[..]
of Danny moet weer eens een nieuwe server bij elkaar schooien en je meot zwaar dokken om zo;n plaatje te krijgen?
www.archive.org , hopelijk kun je het terugvindenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hoi welke saurus ik heb nog helemaal niks gezien over dino's vandaag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |