Jawel, en het liefst 4 jaar lang..quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Verhagen
Als hij Balkenende maar niet opvolgt
Om die PVV uitslag? Ik kan er niet wakker van liggen, Ik kan me er wel aan ergeren dat, als de PVV in Venlo een grote winst haalt, tout journalistiek Nederland hier weer staat te dringen om te vermelden dat 95% van Venlo op stadsgenoot Geert heeft gestemd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vandaag schaam ik mij dat ik Limburgse roots heb.
Alsof het CDA nooit eerder enorm verloren heeft én weer teruggekomen is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Doei J.P
Goed omdat te zien dat de christelijke politiek afsterft.
NOS heeft de teloorgang van het CDA ff in een grafiek gezetquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef ThePianoMan het volgende:
Kijkt iedereen RTL nu?
Tja, hij is gekozen, maar je moet ook weten wanneer het tijd is om te vertrekken idd. Hij heeft ook zelf aangegeven dat hij niet in de Kamer ging zitten volgensmij. Logische keus dus idd van JPquote:
Roermond en onderbanken ook naar de PVV, naast Kerkrade Vaals Eijsden en nog een paar. Alleen Margrathen was tot nu toe geen PVV.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vandaag schaam ik mij dat ik Limburgse roots heb.
Beide streams staan aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef ThePianoMan het volgende:
Kijkt iedereen RTL nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |