Dat dus..Minimaal 4 jaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:25 schreef RvLaak het volgende:
[..], dan 1 of ander charisma-loos figuur, zodat we nog 4 jaar zonder het CDA in de regering kunnen leven
Toch niet verbazend? laagste zetel aantal ooit in de peilingen en als het niet het grootste verlies in zetels is, komt het er procentueel wel op neer denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:26 schreef Cassius het volgende:
NOS zendt de necrologie van het CDA ook?
Van Heerlen weet ik het niet zo zeker. Dat was vroeger toch een SP bolwerk, tzou me niets verbazen als die allemaal naar de PVV zijn overgestapt (hoop het natuurlijk niet)quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heerlen en Maastricht waarschijnlijk ook niet. Maar Landgraaf is een 2e Kerkrade. Mijn ouders kennen louter mensen die op Blondie hebben gestemd.
Ja, triest he.quote:
Als het even kan het polygoon journaal om het uur, voor iedereen die het ooit heeft gemist......quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:26 schreef Cassius het volgende:
NOS zendt de necrologie van het CDA ook?
QFTquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
Nieman en Wester moeten een talkshow krijgen.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:28 schreef horned_reaper het volgende:
In Roermond is de PVV nu ook ruim de grootste partij met bijna 27% van de stemmen!
uiteraard, en het eindigt met Fuck the Drugsquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:28 schreef Friek_ het volgende:
God, de VOC-mentaliteit komt weer voorbij.
25%quote:
In Sasha's mond. Die ligt daaronder toch al Nieman te pijpen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef ThePianoMan het volgende:
ff vraagje, wat nou als Frits of Rick moet poepen?
Dan stel ik je gerust: ken 2 Landgraafse SP-stemmers. Het is dat ik in Breda op de SP heb gestemd, anders 'gewoon' in Landgraaf en waren het er 3 :-)quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heerlen en Maastricht waarschijnlijk ook niet. Maar Landgraaf is een 2e Kerkrade. Mijn ouders kennen louter mensen die op Blondie hebben gestemd.
Roermond is ook een grote bende van buitenlanders. Met alle respect, maar hier is het echt een puinzooi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:28 schreef horned_reaper het volgende:
In Roermond is de PVV nu ook ruim de grootste partij met bijna 27% van de stemmen!
Christelijkedemocraten Appéle toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:26 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik mag wedden dat je niet eens weet waar het CDA voor staat
Zij liggen echt ver voor op Teletekst?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
25%
van de stemmen is geteld
Zegt de verkiezingensite.nl
Denk dat die accuraat is, en de anderen het later doorkrijgen of zo.
Loopt alweer mooi in.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef eriksd het volgende:
VVD ligt momenteel overigens 24.000 stemmen achter.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Sasha's mond. Die ligt daaronder toch al Nieman te pijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |