Mijn dorp komt nog. Ik vrees met grote vreze.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: waarom in mijn stad?
Dat wel 42% is nu omgedraaidquote:
is dat meer waard dan de exitpolls?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef Igen het volgende:
Schatting met bijna ongeveer 15% geteld:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet, hij zal in heel zijn narcisme de kiezers de schuld geven. "Ze begrepen me niet"quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef Politiek het volgende:
[..]
Potje huilen in een bak van ellende.
PvdA de grootste?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef Igen het volgende:
Schatting met bijna ongeveer 15% geteld:
[ afbeelding ]
Minimaal dus. PvdA is natuurlijk wel in het voordeel dat Amsterdam al binnen is, traditioneel al een PvdA stad en Cohen is nog een extra bonus in die stad (objectief naar de uitslag in Amsterdam kijkende).quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef Boldface het volgende:
20 procent van de stemmen geteld. Voorsproing PvdA op de VVD is 55.000 stemmen.
Om dat in gemeentes waar veel Moslims wonen, de PVV bij voorbaat al niet zo groot kan worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef 0013379 het volgende:
[b]Hoe kan de PVV de grootste partij worden in Niemandsland waar ze nog nooit een moslim in het echt hebben gezien?[/b}
Het is opzich ironisch dat het enige debat waar hij graag kwam opdagen, niet door de andere partijen bezocht werd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef Jojoke het volgende:
Heeft de NOS dit debat wekenlang voorbereid, komt alleen Wilders
Verhagenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef marcodej het volgende:
Verhagen trouwens duidelijk geemotioneerd.
Rotjeknor moet ook nog.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef DeLuna het volgende:
PvdA daalt in zetels nu. Nog 39.
Tsja, helaas zien veel mensen het niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef ThePianoMan het volgende:
Gadveredamme, is dit nou het Nederland waarin in leef? Wat is er gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |