quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ken je dit?
(Nu is Kilicdaroglu leider van die partij, btw)
Hij had mijn edit niet gelezenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar verbeterde je haar o.i.d.?
Ja, ze postte een foto van de vorige lijsttrekker. Dat is nu dus iemand anders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar verbeterde je haar o.i.d.?
FOK! is geen democratie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hé, zonder toestemming van de OP-poster!
De turkse modjes hebben er een dictatuur van gemaakt! Tijd om danny in te schakelen!quote:
Dat zijn de niet baggerlayout usersquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom hebben sommige FOK!kers (niet in deze topic) trouwens een dino naast hun username? Zijn dat de oldbies van FOK! ofzo?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ze postte een foto van de vorige lijsttrekker. Dat is nu dus iemand anders.
Helaas.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Jammer dat je stopt trouwens, Sinan. Ik ga het ook niet heel lang meer volhouden, denk ik. Ik ben ook een beetje FOK!-moe. Plus ik mod/post sowieso minder de laatste tijd vanwege tentamens en dergelijke.
Niks slapen...Doorwerken jijquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca je geeft me goede hoop. Ik was dus om half 11 begonnen met het hoofdstuk. Ben nu bij 67 en ga slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |