quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ken je dit?
(Nu is Kilicdaroglu leider van die partij, btw)
Hij had mijn edit niet gelezenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar verbeterde je haar o.i.d.?
Ja, ze postte een foto van de vorige lijsttrekker. Dat is nu dus iemand anders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar verbeterde je haar o.i.d.?
FOK! is geen democratie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hé, zonder toestemming van de OP-poster!
De turkse modjes hebben er een dictatuur van gemaakt! Tijd om danny in te schakelen!quote:
Dat zijn de niet baggerlayout usersquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom hebben sommige FOK!kers (niet in deze topic) trouwens een dino naast hun username? Zijn dat de oldbies van FOK! ofzo?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ze postte een foto van de vorige lijsttrekker. Dat is nu dus iemand anders.
Helaas.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Jammer dat je stopt trouwens, Sinan. Ik ga het ook niet heel lang meer volhouden, denk ik. Ik ben ook een beetje FOK!-moe. Plus ik mod/post sowieso minder de laatste tijd vanwege tentamens en dergelijke.
Niks slapen...Doorwerken jijquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca je geeft me goede hoop. Ik was dus om half 11 begonnen met het hoofdstuk. Ben nu bij 67 en ga slapen.
Achja, dat kan natuurlijk ook. Kijken hoe lang je het vol gaat houden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Helaas.![]()
Ik stop trouwens om een andere reden denk ik.Ik ben Fok-addict en vind het wel mooi geweest zo.
ik zou niet slapen hoor, je hebt al een rem uur gemist. gewoon hele nacht leren met koffie!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca je geeft me goede hoop. Ik was dus om half 11 begonnen met het hoofdstuk. Ben nu bij 67 en ga slapen.
Wie weet hahaha.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Emel is lief. In het echt is ze veeel liever, denk ik
.
Hard werken danquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als ik overga krijgen jullie allemaal een bloemetje
De PvdA krijgt ook de reststemmen van GL en ik gok dus dat de PvdA de grootste word met 1 zetel meerquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
maar Gratau is ook lief
want hij zendt mij antwoorden
Ik gok op Cohen...Grote steden komen nuquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef Rookert het volgende:
Spannend, Rutte of Cohen als premier... Ga nu wel slapen
Nutteloos inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:52 schreef Rookert het volgende:
Partij van de Dieren heeft een zetel van PvdA gejat
In mijn gemeente hier in Drenthe staat gaat de PVV gelijk op met D66 en GL met ongeveer 10%. Maar Drenthenaren komen dan ook niet veel in aanraking met 'de islamitische terreur'quote:
Ik ben sowieso een nepnederlander, ik ben maar 1,83. Mijn vader is teleurgesteld in mij.quote:
Ja, daar loopt Zeliha rond als een Islamitische Jehova Getuige. Geen wonder dat de verkiezingen zo zijn gegaan.quote:
Je bent nog wel 2cm langer dan gemiddeldquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een nepnederlander, ik ben maar 1,83. Mijn vader is teleurgesteld in mij.
Maar komt die groeikrimp niet gewoon door de invloed van allochtonen, die gemiddeld genomen toch wel wat kleiner zijn?
13 jaar geleden waren er ook al allochtonen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je bent nog wel 2cm langer dan gemiddeld![]()
Ohnee je bent 1cm kleiner![]()
![]()
Er is geen krimp, het is gewoon gelijk aan 13 jaar geleden
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
13 jaar geleden waren er ook al allochtonen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Trouwens, wel vet dat je bij Google nu je eigen achtergrond kunt kiezen. Je kunt ook je eigen foto's uploaden en als achtergrond instellen.
Niet dat ik dat ga doen ofzo hoor, maar voor de mensen die inderdaad niet bang zijn voor hun privacy. Áls ik het doe, dan is het wel een vakantiekiekje waar geen mensen (bekenden) op staan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..], zie het nu pas. Wel leuk dat ze meteen een tulpenveld hebben ingesteld
.
Jij bent niet bang voor je privacy als je eigen foto's gaat instellen daar?
Je bent een goeie student. Had ik maar vooruit gestudeerd, dan had ik nu geen herkansing gehadquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar goed, ik ga maar verder met leren voor tentamens. Als ik de komende tijd WK-wedstrijden wil kunnen kijken, moet ik nu wel even vooruit werken met het leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |