quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ken je dit?
(Nu is Kilicdaroglu leider van die partij, btw)
Hij had mijn edit niet gelezenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar verbeterde je haar o.i.d.?
Ja, ze postte een foto van de vorige lijsttrekker. Dat is nu dus iemand anders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar verbeterde je haar o.i.d.?
FOK! is geen democratie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hé, zonder toestemming van de OP-poster!
De turkse modjes hebben er een dictatuur van gemaakt! Tijd om danny in te schakelen!quote:
Dat zijn de niet baggerlayout usersquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom hebben sommige FOK!kers (niet in deze topic) trouwens een dino naast hun username? Zijn dat de oldbies van FOK! ofzo?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ze postte een foto van de vorige lijsttrekker. Dat is nu dus iemand anders.
Helaas.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Jammer dat je stopt trouwens, Sinan. Ik ga het ook niet heel lang meer volhouden, denk ik. Ik ben ook een beetje FOK!-moe. Plus ik mod/post sowieso minder de laatste tijd vanwege tentamens en dergelijke.
Niks slapen...Doorwerken jijquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca je geeft me goede hoop. Ik was dus om half 11 begonnen met het hoofdstuk. Ben nu bij 67 en ga slapen.
Achja, dat kan natuurlijk ook. Kijken hoe lang je het vol gaat houden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Helaas.![]()
Ik stop trouwens om een andere reden denk ik.Ik ben Fok-addict en vind het wel mooi geweest zo.
ik zou niet slapen hoor, je hebt al een rem uur gemist. gewoon hele nacht leren met koffie!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca je geeft me goede hoop. Ik was dus om half 11 begonnen met het hoofdstuk. Ben nu bij 67 en ga slapen.
Wie weet hahaha.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Emel is lief. In het echt is ze veeel liever, denk ik
.
Hard werken danquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als ik overga krijgen jullie allemaal een bloemetje
De PvdA krijgt ook de reststemmen van GL en ik gok dus dat de PvdA de grootste word met 1 zetel meerquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
maar Gratau is ook lief
want hij zendt mij antwoorden
Ik gok op Cohen...Grote steden komen nuquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef Rookert het volgende:
Spannend, Rutte of Cohen als premier... Ga nu wel slapen
Nutteloos inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:52 schreef Rookert het volgende:
Partij van de Dieren heeft een zetel van PvdA gejat
In mijn gemeente hier in Drenthe staat gaat de PVV gelijk op met D66 en GL met ongeveer 10%. Maar Drenthenaren komen dan ook niet veel in aanraking met 'de islamitische terreur'quote:
Ik ben sowieso een nepnederlander, ik ben maar 1,83. Mijn vader is teleurgesteld in mij.quote:
Ja, daar loopt Zeliha rond als een Islamitische Jehova Getuige. Geen wonder dat de verkiezingen zo zijn gegaan.quote:
Je bent nog wel 2cm langer dan gemiddeldquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een nepnederlander, ik ben maar 1,83. Mijn vader is teleurgesteld in mij.
Maar komt die groeikrimp niet gewoon door de invloed van allochtonen, die gemiddeld genomen toch wel wat kleiner zijn?
13 jaar geleden waren er ook al allochtonen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je bent nog wel 2cm langer dan gemiddeld![]()
Ohnee je bent 1cm kleiner![]()
![]()
Er is geen krimp, het is gewoon gelijk aan 13 jaar geleden
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
13 jaar geleden waren er ook al allochtonen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Trouwens, wel vet dat je bij Google nu je eigen achtergrond kunt kiezen. Je kunt ook je eigen foto's uploaden en als achtergrond instellen.
Niet dat ik dat ga doen ofzo hoor, maar voor de mensen die inderdaad niet bang zijn voor hun privacy. Áls ik het doe, dan is het wel een vakantiekiekje waar geen mensen (bekenden) op staan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..], zie het nu pas. Wel leuk dat ze meteen een tulpenveld hebben ingesteld
.
Jij bent niet bang voor je privacy als je eigen foto's gaat instellen daar?
Je bent een goeie student. Had ik maar vooruit gestudeerd, dan had ik nu geen herkansing gehadquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar goed, ik ga maar verder met leren voor tentamens. Als ik de komende tijd WK-wedstrijden wil kunnen kijken, moet ik nu wel even vooruit werken met het leren.
Wat is je status danquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik moet zeggen dat het allemaal wel leeft onder de mensen, mijn kennissenkring in ieder geval. Binnen een half uur 40 berichten op mijn FB-status.
Gewoon terug berichten. "I voted PVV too"quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
"Disappointed by the great number of people who decided to vote for the PVV." jeweet.
Wat vinden je Oman-buddies ervan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
"Disappointed by the great number of people who decided to vote for the PVV." jeweet.
Verkouden.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Verkouden.
Was echt irritant werken met een loopneus boven de aspgerges. Ik denk dat mensen beter geen asperges kunnen kopen bij mijn werkplaats.
Zo te zien neemt dat bedrijf het niet al te nauw met de hygieneregels.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Verkouden.
Was echt irritant werken met een loopneus boven de aspgerges. Ik denk dat mensen beter geen asperges kunnen kopen bij mijn werkplaats.
Tonight Franz Ferdinand is echt een vet album...Dat einde van het nummer "What she camer for"...Echt fucking epischquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:52 schreef Rookert het volgende:
Take me Out vind ik nog steeds het leukste nummer
Fok is jouw uitlaatklep?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef IHVK het volgende:
Ik lucht mijn hart even op de politieke fora. Maar IRL ben ik verder vrolijk, rustig en gebalanceerd. Vreest niet.
Alleen over politieke zaken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Fok is jouw uitlaatklep?
Nou ja, beter dan dat je het van binnen opkropt natuurlijk.
ach lekker anoniem enzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Fok is jouw uitlaatklep?
Nou ja, beter dan dat je het van binnen opkropt natuurlijk.
Want jouw waanzinnige ideeën durf je niet in het echte leven te verspreiden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alleen over politieke zaken.
Mja het weer is wel kut vandaag.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel grappig trouwens, volgens DWDD is Wilders nu al op zijn zogenaamde breekpunt van de AOW-leeftijd teruggekomen. Femke blijkbaar ook iets dergelijks. Het blijven toch lamlullen, die politici.
Ja en toch stemmen er 1,5 miljoen mensen op Geert.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel grappig trouwens, volgens DWDD is Wilders nu al op zijn zogenaamde breekpunt van de AOW-leeftijd teruggekomen. Femke blijkbaar ook iets dergelijks. Het blijven toch lamlullen, die politici.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Bilmi's loverboy...
[ afbeelding ]
Ik popel om je onderzoekspaper hierover te mogen lezen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe groter de bontkraag en hoe groter de hanekam, hoe kleiner de herseninhoud denk ik altijd maar.
Ik val niet op zulke types.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Bilmi's loverboy...
[ afbeelding ]
Mooi afstudeeronderzoek al zeg ik het zelf. Helaas zullen mooiboys niet mee willen werken door een IQ-test te doen, maar misschien kan ik ze paaien met wat beloftes over breezers en breezahs.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik popel om je onderzoek hierover te mogen lezen.
Als herseninhoud te meten was in hoeveelheid zaagsel, dan wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik val niet op zulke types.
En z'n herseninhoud is groter dan de jouwe ooit zal zijn Wik!
Vraag me af waardoor sommige mensen de taal minder goed oppakken, zelfs al zijn ze geen buitenlander. Ken mensen van het hbo/wo die deze fouten vaker maken dan m'n zusje van 12. En die is niet bepaald slim ofzo..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Een cool story voor jullie:
wat mij altijd opvalt hier in Drenthe, is hoe slecht mensen hier de Nederlandse taal beheersen - en dan met name de/het/die/dat-foutjes hoor ik hier constant. Gewoon even een leuk weetje voor jullie randstedelingen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als herseninhoud te meten was in hoeveelheid zaagsel, dan wel.
Maar aan de andere kant zijn de meeste mensen die hun hele leven in een dorp in Drenthe wonen meestal ook niet de slimsten. Ja dit is een generalisering, maar toch geldt het voor een boel mensen - de meeste slimme jongeren trekken hier niet voor niets weg. Kan ook komen omdat ze tegen elkaar met name onverstaanbaar Drents praten en tegen mij ABNquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vraag me af waardoor sommige mensen de taal minder goed oppakken, zelfs al zijn ze geen buitenlander. Ken mensen van het hbo/wo die deze fouten vaker maken dan m'n zusje van 12. En die is niet bepaald slim ofzo..
En jullie zoeken als familie liever de niet slimme omgeving op? Om je beter te voelen zeker?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant zijn de meeste mensen die hun hele leven in een dorp in Drenthe wonen meestal ook niet de slimsten. Ja dit is een generalisering, maar toch geldt het voor een boel mensen - de meeste slimme jongeren trekken hier niet voor niets weg. Kan ook komen omdat ze tegen elkaar met name onverstaanbaar Drents praten en tegen mij ABN.
Mijn ouders zochten rust, groen en ruimte vlakbij het kantoor van mijn vader toentertijd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En jullie zoeken als familie liever de niet slimme omgeving op? Om je beter te voelen zeker?
En zet in godsnaam eens dat lettersmoothing gedoe van Windows aan. Die letters doen zo pijn aan mijn ogenquote:
ach dat heb ik dus ook altijd en ik word er volgens mij al m'n hele leven op aangesprokenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Een cool story voor jullie:
wat mij altijd opvalt hier in Drenthe, is hoe slecht mensen hier de Nederlandse taal beheersen - en dan met name de/het/die/dat-foutjes hoor ik hier constant. Gewoon even een leuk weetje voor jullie randstedelingen.
Gelukkig was ik niet de enige die zich zo voelde toen hij het zagquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Packard Bell, Internet Explorer en Norton? Ik krijg er spontaan aids van.
Overigens zie ik dat Packard Bell nu pasquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Packard Bell, Internet Explorer en Norton? Ik krijg er spontaan aids van.
Ik hield me inquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet de enige die zich zo voelde toen hij het zag.
Mensen uit de bijstand doen die dingen weg mênquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Weet ik, het is een mislukt apparaat uit de Middeleeuwen, maar hij kan nog eventjes mee. Ik kan me op dit moment geen nieuwe veroorloven.
Of gewoon geen rare sites bezoekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Vandaag de dag moet je moeite doen om een virus te krijgen.
dat is voor mij ook een vraagquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gratauuuuu heb je nog scans van M&O?
Meisje dat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:32 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik heb zin om dat meisje die mij negeerde een berichtje te sturen
Zelfdequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meisje dat.
Is dit het meisje van een paar topics terug of is het weer een ander meisje?
Mij gewoonquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat negeerde zij precies? Dat heb ik niet meegekregen.
Ooooh, dit is het meisje voor dat ander meisje met de foto's.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Mij gewoon
Ik zei heey en zij zei niks![]()
!
Op msn dan he
Meisje van de foto's is heel ander meisje waar ik verder geen contact ofzo mee hebquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ooooh, dit is dat meisje voor ander meisje met de foto's.
Jij tijger.
Was? Het meisje dat je twee jaar kent toch? Dat meisje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Meisje van de foto's is heel ander meisje waar ik verder geen contact ofzo mee heb
Meisje waar ik nu over heb was eigenlijk hét meisje voor mij
Jepquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan de gebruiker.
Ja wat ik ga me niet opdringen bij haar ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was? Het meisje dat je twee jaar kent toch? Dat meisje?
Gewoon doen, trouwens. Anders ga je je zelf kwellen dat je het niet hebt gedaan. Liever spijt voor iets wat je gedaan hebt dan spijt voor dingen die je niet hebt gedaan. [ afbeelding ].
Zo kan het ook. Zet haar niet op dat troontje, maar jezelf. Maak van jezelf de hoofdprijs.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:44 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja wat ik ga me niet opdringen bij haar ofzo
Jammer dan
Binnenkort zie ik haar toch IRL en dan kijken hoe en wat
Wat vond je van Recep Ivedik 2?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:45 schreef EchoAlpha het volgende:
Trouwens Recep Ivedik 3 was hilarisch...Heerlijk die simpele humor
Alleen maar om te zien hoe huilarisch Recep Ivedik 3 is, download ik 'm.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:49 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Die vond ik ook leuk...Heerlijk die lompheidIk ging kapot op sommige stukjes
Deel 3 is bekeken door 4 miljoen mensen ofzo in de bios in Turkije en het kost echt geen miljoenen om die film te makenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen maar om te zien hoe huilarisch Recep Ivedik 3 is, download ik 'm.
Nooit begrepen waarom en hoe Recep Ivedik met een derde film deel kon komen. De eerste film was nog enigszins vermakelijk. Goed, alhoewel ik mijn mening over Recep 3 klaar heb staan zonder het gezien te hebben, wil ik het eerst bevestigd zien worden. Twee was waardeloos.
Tokkies houden van simpele humor (daar ga ik even van uit). Alhoewel domme humor soms best lollig kan zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:00 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Deel 3 is bekeken door 4 miljoen mensen ofzo in de bios in Turkije en het kost echt geen miljoenen om die film te maken
Jij kijkt zeker alleen BBC documentaires zonder ondertitelingen en luistert zeker alleen Jazz muziek genietend van ja glas wijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tokkies houden van simpele humor (daar ga ik even van uit). Alhoewel domme humor soms best lollig kan zijn.
zG vond hem waardeloos, en ik geloof hem op zijn woord. En je leest even voor het gemakt over mijn tweede zin heenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:07 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen BBC documentaires zonder ondertitelingen en luistert zeker alleen Jazz muziek genietend van ja glas wijn
Ik wel!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:07 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen BBC documentaires zonder ondertitelingen en luistert zeker alleen Jazz muziek genietend van ja glas wijn
IHVK heeft een man-crush op een stemacteur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wel!
David Attenborough Wát een stem!
Als ik bejaard ben wil ik ook zo een stem.
Echt he, ik wilde er een nohomo achter zetten majah.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVK heeft een man-crush op een stemacteur.
Nu is het te laat!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt he, ik wilde er een nohomo achter zetten majah.
TRAKTEREN!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb 8 van de 15 euro teruggewonnen met de loterij. Yessssss.
Ik heb verlies gemaakt. Maar goed, het was van stufi dus in principe blijft het een cadeautje van de overheid.quote:
Dat was de grap.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb verlies gemaakt. Maar goed, het was van stufi dus in principe blijft het een cadeautje van de overheid.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
zG vond hem waardeloos, en ik geloof hem op zijn woord.
Gelukkig, dus we kunnen met een gerust hart weer asperges etenquote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:23 schreef wikwakka2 het volgende:
IHVK, jij hebt geen vrienden gemaakt in het verkiezingenforum.
slm nbr msn vrmquote:
Feest!quote:
Turkse breezahtaalquote:
Is het zo'n hip vrijgezellenfeest met volkszangers?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:43 schreef Ayca het volgende:
Bleh ik heb morgen een feest, maar heb helemaal geen zin om te gaan
Nee, verjaardag van een oude vriendinquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkse breezahtaal?
[..]
Is het zo'n hip vrijgezellenfeest met volkszangers?
Ja mijn leraarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:30 schreef IHVK het volgende:
Er zijn ook zoveel mensen van overtuigd dat de PVV een gematigde partij is die het eigenlijk allemaal niet zo bedoelt.
Tja
iS t0gg oak sow???///quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:30 schreef IHVK het volgende:
Er zijn ook zoveel mensen van overtuigd dat de PVV een gematigde partij is die het eigenlijk allemaal niet zo bedoelt.
Tja
Hij wordt nog steeds vervolgd voor haatzaaien en discriminatie e.d. hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja mijn leraar: als je goed luistert, heeft Wilders niets tegen de islam en/of buitenlanders, alles wat hij zegt kan net
Mijn leraar op mijn vorige opleiding riep in een discussie met een Marokkaanse klasgenoot 'Kut Marokkaan!! Jullie zijn allemaal hetzelfde! Kutvolk dat jullie zijn!'quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja mijn leraar: als je goed luistert, heeft Wilders niets tegen de islam en/of buitenlanders, alles wat hij zegt kan net
Wat zei die Marokkaan dan dat ie het nodig vond om zo te doen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn leraar op mijn vorige opleiding riep in een discussie met een Marokkaanse klasgenoot 'Kut Marokkaan!! Jullie zijn allemaal hetzelfde! Kutvolk dat jullie zijn!'
En toen moet 'ie weg.Ik was nog wel zijn lieveling.
Absurd dat een leraar zoiets zegt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn leraar op mijn vorige opleiding riep in een discussie met een Marokkaanse klasgenoot 'Kut Marokkaan!! Jullie zijn allemaal hetzelfde! Kutvolk dat jullie zijn!'
En toen moet 'ie weg.Ik was nog wel zijn lieveling.
Eigenlijk was er niet zo heel veel aan de hand, maar die leraar kon het al een hele lange tijd niet vinden met die klasgenoot. Het kwam een beetje uit het niets.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat zei die Marokkaan dan dat ie het nodig vond om zo te doen?
Was het een normale discussie of een 'discussie'? Maar leraren moeten zich sowieso áltijd in kunnen houden, hoe moeilijk het ook is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En toen moest 'ie weg.En ik was nog wel zijn lieveling.
Zullen allebei wel schuld hebben danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eigenlijk was er niet zo heel veel aan de hand, maar die leraar kon het al een hele lange tijd niet vinden met die klasgenoot. Het kwam een beetje uit het niets.![]()
Maar die leraar was volgens mij half Moluks, dus.
Een normale discussie. Die jonge was zelf ook echt verbaasd toen hij opeens zo'n opmerking naar zijn hoofd kreeg.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was het een normale discussie of een 'discussie'? Maar leraren moeten zich sowieso áltijd in kunnen houden, hoe moeilijk het ook is.
terecht dan, een leraar zou beter moeten weten en het goede voorbeeld moeten geven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een normale discussie. Die jonge was zelf ook echt verbaasd toen hij opeens zo'n opmerking naar zijn hoofd kreeg.
Waar twee vechten hebben twee schuld, maar toch zie bovenstaande.quote:
Een leraar hoort sowieso geen racistische opmerking te maken. Hoe irritant iemand ook mag zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
terecht dan, een leraar zou beter moeten weten en het goede voorbeeld moeten geven.
Ahhhh. Zijn er geen andere aardige leraren/leraressen? Of ging het bij jou voornamelijk om de (hogere) cijfersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:16 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ik was zijn lieveling. Vond het echt jammer toen hij weg moest.
Nee, die andere zagen mij niet als hun lieveling.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ahhhh. Zijn er geen andere aardige leraren/leraressen?
Moet je maar aardig tegen ze zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, die andere zagen mij niet als hun lieveling.
Ik kon het echt niet vinden met de andere leraren. Bij elk beoordelingsgesprek was het altijd hetzelfde lied:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je maar aardig tegen ze zijn.
Je bent gewoon vaagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kon het echt niet vinden met de andere leraren. Bij elk beoordelingsgesprek was het altijd hetzelfde lied:
'We krijgen geen hoogte van je'
'Wat wil je nou met je leven'
'We kunnen niks slechts maar ook niks positiefs over jou kwijt'
Echt altijd zulke opmerkingen. Ik snapte echt niet wat ik daar mee moest.
Niet negatief = positief, tochquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kon het echt niet vinden met de andere leraren. Bij elk beoordelingsgesprek was het altijd hetzelfde lied:
'We krijgen geen hoogte van je'
'Wat wil je nou met je leven'
'We kunnen niks slechts maar ook niks positiefs over jou kwijt'
Echt altijd zulke opmerkingen. Ik snapte echt niet wat ik daar mee moest.
Ja idd, motivatie problemen, die waren er zeker. Maar er waren veel meer mensen met motivatie problemen die niet zulke dingen te horen kregen. Bij mij was het altijd 'We krijgen geen hoogte van je'.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet negatief = positief, toch?
Maar zo te horen een motivatieprobleem o.i.d., of dat ze geen motivatie zagen in elk geval.
/mentormodus (alvast oefenen voor volgend jaar)
Ik bedoelde het goed (en wilde even oefenen voor mijn baan als mentor volgend jaar).quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd, motivatie problemen, die waren er zeker. Maar er waren veel meer mensen met motivatie problemen die niet zulke dingen te horen kregen. Bij mij was het altijd 'We krijgen geen hoogte van je'.
Fuck jullie!
Sorry.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed (en wilde even oefenen voor mijn baan als mentor volgend jaar).
Klopt. Maar ik wel mezelf ook ontwikkelen? Of valt dat gewoon onder leven?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef Rookert het volgende:
Bortecinem wil gewoon leven en geld hebben, meer niet
Ja, je wilt allemaal dingen lezen en leren waarvoor je je interesseert, maar je hebt geen idee hoe je er geld mee kan verdienen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wel mezelf ook ontwikkelen? Of valt dat gewoon onder leven?
Ik heb wel een idee, hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, je wilt allemaal dingen lezen en leren waarvoor je je interesseert, maar je hebt geen idee hoe je er geld mee kan verdienen.
Je hebt toch al paar opleidingen geskipt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Studie? Wat is dat nou weer voor vraag?
Wat heeft hij nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
EchoAlpha mag na het WK mailen voor een unban.
Ronaldo.quote:
Ik vind hem ook wel vet, mooiboy Ronaldoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ronaldo..
Verder wel een toffe commercial.
Eh.. goedkoper?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:20 schreef Ayca het volgende:
Mijn moeder heeft vliegtickets besteld zonder het eerst aan mij te vragenik kijk 5 min. en zie er al 1 die 200 euro goedkoper is
Haha, die reclame is inderdaad mooi gemaaktquote:
In totaal bedoel ik hequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eh.. goedkoper?Hoeveel heeft ze dan betaald, 400+ ofzo? Welke maatschappij?
Keek je moeder over het kleurtjesschema heen of zo toen ze de precieze data uitkoosquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zelfde vliegmaatschappij alleen 1 dag later wat gewoon kan
Sorry, geen tips. Oh ja, die ene kerk/moskee aya sofia of zo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef Ayca het volgende:
Nouja boeiend ze heeft al besteld
Nu ben ik aan het kijken naar welke plekjes we allemaal heengaan in Istanbuljullie hebben vast wel wat tips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |