abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86441931
Ben al bezig..
pi_86450958
Gewacht tot 22:00. Server status stond nog steeds op Busy....
En om 22:00 begon me film dus :P Helaas.
Random number generator:
8
pi_86452040
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:28 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Ze zijn nu volgens mij de nieuwe gratis hero rotatie (10 stuks) aan het implementeren. Dat gebeurt elke dinsdagmiddag/avond. Want de server is nu unavailable.
Is niet op een vaste tijd/dag hoor
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  woensdag 15 september 2010 @ 17:33:37 #104
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_86467507
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:53 schreef Saak het volgende:

[..]

Is niet op een vaste tijd/dag hoor
Jawel. Eerst was het maandag, nu hebben ze het verschoven naar dinsdag. Vast kan je het niet echt noemen (zeker de tijd niet), maar het gebeurt wel om de 7 dagen.
  zaterdag 18 september 2010 @ 11:28:10 #105
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_86565680
Iemand potje spelen zo?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zaterdag 18 september 2010 @ 11:36:17 #106
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_86565865
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
Iemand potje spelen zo?
Moet je niet gelijk ingame gaan :P.
Overigens lijkt het wel of ze er een extra server o.i.d. bij hebben geplaatst. Want de laatste paar dagen heb ik nooit meer busy gehad en ook geen last gehad van lag.

Edit: De PvP chat is nu trouwens wel echt goed naar de klote, na elke game weer kan die niet connecten -,- .

[ Bericht 4% gewijzigd door Thormodo op 18-09-2010 14:20:31 ]
  zaterdag 18 september 2010 @ 12:04:41 #107
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_86566494
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:36 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Moet je niet gelijk ingame gaan :P.
Overigens lijkt het wel of ze er een extra server o.i.d. bij hebben geplaatst. Want de laatste paar dagen heb ik nooit meer busy gehad en ook geen last gehad van lag.
Dacht dat niemand het las ;), ik ga even eten en daarna kunnen we wel spelen.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_86566512
Het maken van een penta kill is gruwelijkk :D
pi_87018370
Ook begonnen met het spelen van dit energieke spelleke O-) . Wat mij opvalt is, dat de server vaak unavailable is. Vervolgens kan ik nergens op de site vinden tot wanneer dit zo blijft. Ben ik nou stekeblind of staat dat er gewoon niet?
“Het laatste deel van deze etappe is zo vlak als een maagd. Trouwens, Herbert, hier hebben ze al die kastelen van jou uitgehaald, uit deze groeve.”
pi_87020553
Ik vind het knap dat die RPG piepels, zo expliciet verschillen weten aan te tonen in 2 verschillende mmorpgs. De XP DPS en Mana vliegen je om de oren en ze weten ook nog eens waar ze het over hebben. Ik weet het niet, maar ik heb geen tijd om een game zo tot in de puntjes te leren kennen, hoe doen jullie dat toch?
pi_87025139
Te veel vrijetijd
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  donderdag 30 september 2010 @ 17:23:49 #112
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_87028396
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:25 schreef jorik112 het volgende:
Ook begonnen met het spelen van dit energieke spelleke O-) . Wat mij opvalt is, dat de server vaak unavailable is. Vervolgens kan ik nergens op de site vinden tot wanneer dit zo blijft. Ben ik nou stekeblind of staat dat er gewoon niet?
Vaak valt ook wel mee. Vandaag hebben ze toevallig een extra patch gedaan (om active spelers onder andere 1000 extra IP te geven, vanwege het feit dat afgelopen week de server een dag plat lag). Verder voegen ze elke week (a.t.m.) op dinsdag 10 andere nieuwe gratis heroes toe. Hier kan je de status zien:
http://eu.leagueoflegends.com/server-status . Hoe lang de downtime duurt is over het algemeen niet bekend nee :P.
pi_87061493
Bedankt voor de link. Moet zeggen dat ik er steeds meer plezier in krijg, nu heb ik hon dota etc nooit gespeeld. Als je niet weet wat je mist mis je het ook niet _O- . 5vs5 blijft toch wel altijd gokken, vooral als je team aan het feeden is,( altijd leuk).

Speel nu met een vriend van mij, heb je al iets meer controle over je team. Mocht iemand zin hebben om een keer een potje te doen voeg mij maar toe JippieJee.
“Het laatste deel van deze etappe is zo vlak als een maagd. Trouwens, Herbert, hier hebben ze al die kastelen van jou uitgehaald, uit deze groeve.”
pi_87061997
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:21 schreef LangeJan het volgende:
Ik vind het knap dat die RPG piepels, zo expliciet verschillen weten aan te tonen in 2 verschillende mmorpgs. De XP DPS en Mana vliegen je om de oren en ze weten ook nog eens waar ze het over hebben. Ik weet het niet, maar ik heb geen tijd om een game zo tot in de puntjes te leren kennen, hoe doen jullie dat toch?
Aanleg.
Conscience do cost.
pi_87073998
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:21 schreef LangeJan het volgende:
Af en toe spelen en je leert het gewoon :)

Penta killll met YI
pi_87146862
Random matchup, dan te bedenken dat al onze turrets al neer waren en wij er pas een van hun hadden afgesnoept.

Yi functioneerde meer als gratis voedsel dan als damagedealer

Uploaded with ImageShack.us
pi_87234451
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:12 schreef xminator het volgende:

[..]

Af en toe spelen en je leert het gewoon :)

[ afbeelding ]
Penta killll met YI
Dat plaatje heb ik vaker voorbij zien komen. Walgelijk om te zien hoe er nu overal yii's rondlopen die voor AP gaan om vervolgens 20x dood te gaan. "wacht maar totdat ik genoeg AP hebt.." _O-

AP yii is gewoon ; alphastriker, 10sec wachten, alphastriker, 10 sec wachten _O-
pi_87264993
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 02:09 schreef BattleCow het volgende:

[..]

Dat plaatje heb ik vaker voorbij zien komen. Walgelijk om te zien hoe er nu overal yii's rondlopen die voor AP gaan om vervolgens 20x dood te gaan. "wacht maar totdat ik genoeg AP hebt.." _O-

AP yii is gewoon ; alphastriker, 10sec wachten, alphastriker, 10 sec wachten _O-
:{w

Dat is mijn ultra-deluxe own made build... Heb er minstens 250 potjes mee op zitten YI - only. En heb minstens altijd 3-1 k/d ratio.
Heb nog nooit, nooit! Een betere yi gezien in meer dan 400 potjes.
En mijne is AD yi? geen AP in mn build hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door xminator op 06-10-2010 22:14:25 ]
pi_87270818
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat is mijn ultra-deluxe own made build... Heb er minstens 250 potjes mee op zitten YI - only. En heb minstens altijd 3-1 k/d ratio.
Heb nog nooit, nooit! Een betere yi gezien in meer dan 400 potjes.
En mijne is AD yi? geen AP in mn build hoor.
Dat bedoel ik juist. AD > AP *O*
pi_87294793
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:48 schreef BattleCow het volgende:

[..]

Dat bedoel ik juist. AD > AP *O*
Oh sorry, heb het verkeerd begrepen dan :D

Klopt, Yi heeft het nodig van z'n attackspeed, damage en crits.
pi_87361143
Sinds ik het de vorige keer wel érg snel heb geuninstalled heb ik op aandringen van wat vrienden toch maar weer eens lol gedownload en eindelijk wat potjes uitgespeeld.

Leuk spelletje hoor. Het speelt allemaal wat rustiger en makkelijker dan hon en dat bevalt me best. Eerste game die ik speelde was 3on3 en al meteen uitgemaakt voor cheater omdat ik wat wards in de jungle had geplaatst die zij interpreteerde als maphack. Voor de rest nog tamelijk wat potjes gespeeld en eigenlijk maar ééntje echt verloren omdat een of andere kneus disconnecte (we hadden bijna alsnog gewonnen). Nu voor mijn gevoel toch al vrij snel een degelijke speler geworden door de lage moeilijkheidsgraad en mijn ervaring met hon :)

Zijn er eigenlijk maphacks of andere cheats voor lol? Het zou jammer zijn als dat mogelijk was.
Conscience do cost.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:05:38 #122
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_87365597
Omdat ze één of andere prijs hebben gewonnen zijn vandaag en morgen alle heroes free to play. Ook heeft iedereen een IP boost voor 4 wins gekregen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:15:56 #123
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_87916370
Ik speel het ook, na jarenlang DOTA gespeeld te hebben.

Voornamelijk omdat je terug kan keren in een geleavede game. Mijn internet wil nog wel eens problemen geven. Bij DOTA was ik dan fucked, hier lach ik erom.

Inmiddels lvl 21, speel voornamelijk met Ashe.
schoenen
infinity edge
dancing dinges

en dan is het meestal al wel klaar

Al mn IP gespaard totdat ik Tier 3 shit kon kopen, en gelijk alles opgemaakt.
Ik vond het spel leuk, dus heb het gekocht. Wel relaxt dat je dan met heroes voor langere tijd kan spelen, en niet maar 7 dagen.
Als je iemand referred, dan krijg je shit.
Als je 10000 mensen hebt gereffered, krijg je een betaalde reis naar RIOT games, en mag je een hero maken. Hoe briljant is dat. Je referals moeten alleen wel lvl 10 worden. TIENDUIZEND man :D

mn ingame is:
My Dear Watson
pi_88421374
had vanavond een potje met kennen, begon vrij slecht 0/3/0, toen kwam ik hard terug, en end game had ik dan ook 14/6/20.

Vliegt mijn internet eruit.... snel de router en meuk gereset. reconnect ik, is de match over.... wel gewonnen maar geleaved...
pi_88421426
Vind normal games saai worden, speel voornamelijk ranked nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')