Is niet op een vaste tijd/dag hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:28 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ze zijn nu volgens mij de nieuwe gratis hero rotatie (10 stuks) aan het implementeren. Dat gebeurt elke dinsdagmiddag/avond. Want de server is nu unavailable.
Jawel. Eerst was het maandag, nu hebben ze het verschoven naar dinsdag. Vast kan je het niet echt noemen (zeker de tijd niet), maar het gebeurt wel om de 7 dagen.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:53 schreef Saak het volgende:
[..]
Is niet op een vaste tijd/dag hoor
Moet je niet gelijk ingame gaanquote:
Dacht dat niemand het lasquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:36 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Moet je niet gelijk ingame gaan.
Overigens lijkt het wel of ze er een extra server o.i.d. bij hebben geplaatst. Want de laatste paar dagen heb ik nooit meer busy gehad en ook geen last gehad van lag.
Vaak valt ook wel mee. Vandaag hebben ze toevallig een extra patch gedaan (om active spelers onder andere 1000 extra IP te geven, vanwege het feit dat afgelopen week de server een dag plat lag). Verder voegen ze elke week (a.t.m.) op dinsdag 10 andere nieuwe gratis heroes toe. Hier kan je de status zien:quote:Op donderdag 30 september 2010 13:25 schreef jorik112 het volgende:
Ook begonnen met het spelen van dit energieke spelleke. Wat mij opvalt is, dat de server vaak unavailable is. Vervolgens kan ik nergens op de site vinden tot wanneer dit zo blijft. Ben ik nou stekeblind of staat dat er gewoon niet?
Aanleg.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:21 schreef LangeJan het volgende:
Ik vind het knap dat die RPG piepels, zo expliciet verschillen weten aan te tonen in 2 verschillende mmorpgs. De XP DPS en Mana vliegen je om de oren en ze weten ook nog eens waar ze het over hebben. Ik weet het niet, maar ik heb geen tijd om een game zo tot in de puntjes te leren kennen, hoe doen jullie dat toch?
Af en toe spelen en je leert het gewoonquote:Op donderdag 30 september 2010 14:21 schreef LangeJan het volgende:
Ik vind het knap dat die RPG piepels, zo expliciet verschillen weten aan te tonen in 2 verschillende mmorpgs. De XP DPS en Mana vliegen je om de oren en ze weten ook nog eens waar ze het over hebben. Ik weet het niet, maar ik heb geen tijd om een game zo tot in de puntjes te leren kennen, hoe doen jullie dat toch?
Dat plaatje heb ik vaker voorbij zien komen. Walgelijk om te zien hoe er nu overal yii's rondlopen die voor AP gaan om vervolgens 20x dood te gaan. "wacht maar totdat ik genoeg AP hebt.."quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Af en toe spelen en je leert het gewoon
[ afbeelding ]
Penta killll met YI
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:09 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Dat plaatje heb ik vaker voorbij zien komen. Walgelijk om te zien hoe er nu overal yii's rondlopen die voor AP gaan om vervolgens 20x dood te gaan. "wacht maar totdat ik genoeg AP hebt.."![]()
AP yii is gewoon ; alphastriker, 10sec wachten, alphastriker, 10 sec wachten
Dat bedoel ik juist. AD > APquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef xminator het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mijn ultra-deluxe own made build... Heb er minstens 250 potjes mee op zitten YI - only. En heb minstens altijd 3-1 k/d ratio.
Heb nog nooit, nooit! Een betere yi gezien in meer dan 400 potjes.
En mijne is AD yi? geen AP in mn build hoor.
Oh sorry, heb het verkeerd begrepen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |