Die maken wel degelijk veel uit..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Runes enzo zijn leuk maar maken niet echt veel uit gelukkig
Ze helpen wel maar maken van een slechte speler geen goede speler. Iemand die lvl 30 is heeft veel meer ervaring dan een lvl 15 speler dus dat lijkt mij sowieso al een kromme vergelijking.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Die maken wel degelijk veel uit..
Speel jij is met lvl 15 tegen een lvl 30 je merkt het verschil enorm
Nee ze maken van een slechte speler geen goede speler nee, maar als je 2 goede spelers hebt eentje met T2 runes en andere met T3 runes. Welke goede speler zal dan beter spelen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ze helpen wel maar maken van een slechte speler geen goede speler. Iemand die lvl 30 is heeft veel meer ervaring dan een lvl 15 speler dus dat lijkt mij sowieso al een kromme vergelijking.
De kracht van lol zit in de teams. Niet in hoe goed een individu is. Natuurlijk helpt het maar je moet je er niet op blindstaren. Slim spelen is veel belangrijker dan je runes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee ze maken van een slechte speler geen goede speler nee, maar als je 2 goede spelers hebt eentje met T2 runes en andere met T3 runes. Welke goede speler zal dan beter spelen?
Mmm, 15% cooldown reduction end-game scheelt toch al snel zo'n 1200g aan items.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Runes enzo zijn leuk maar maken niet echt veel uit gelukkig
De server is de laatste tijd (vooral week als je het mij vraagt), nogal gaar. 's Avonds ook vaak last van lag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:58 schreef d1ce het volgende:
Iemand enig idee waarom ik telkens maar weer niet kan connecten met de pvp.net server? Server is gewoon online.
Heb nerges last van.quote:Op zondag 12 september 2010 21:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Spel gaat een beetje ten gronde door haar eigen populariteit.
- Moet 200 x op F5 drukken om überhaupt in het login scherm te komen nu
- Dan is er "you are disconnected from the chat server" waarna je weer moet uit en inloggen.
- 5vs 5 is nu gewoon compleet uitgeschakeld :S (gaat mijn gekochte ip boost)
- Veel mensen hebben last van idiote frame drops (van 100 fps naar 5)
Beetje jammer dit. Ja het is een gratis spel maar veel mensen steken er toch wat centen in.
Oh nice F5'en werkt, bedankt voor de tipquote:Op zondag 12 september 2010 21:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Spel gaat een beetje ten gronde door haar eigen populariteit.
- Moet 200 x op F5 drukken om überhaupt in het login scherm te komen nu
- Dan is er "you are disconnected from the chat server" waarna je weer moet uit en inloggen.
- 5vs 5 is nu gewoon compleet uitgeschakeld :S (gaat mijn gekochte ip boost)
Nee, de EU server is gewoon gaar de laatste week of 2/3. Eerst was het laggy 's avonds. En nu hebben ze het zo gedaan, dat ze de server gewoon dichtgooien als er te veel mensen dreigen te komen (komt die op busy). Hopelijk komen ze snel met de beloofde servercapaciteitsvergroting.quote:Op maandag 13 september 2010 15:38 schreef Saak het volgende:
[..]
Heb nerges last van.
-Zit je op euro server? Ik op Amerikaanse, omdat er eerst geen Europese was.
-Misschien een update, rond de updates is hij inderdaad vaak busy en unavailable en log je vaak uit van pvp chat.
wow dacht dat het een grapje was, werkt het nog ookquote:Op maandag 13 september 2010 15:43 schreef xminator het volgende:
Amethyst: Up, Down, Left, Right, Up, Up, Down, Down
Lol inderdaadquote:Op maandag 13 september 2010 18:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
wow dacht dat het een grapje was, werkt het nog ook
quote:Op maandag 13 september 2010 15:43 schreef xminator het volgende:
Amethyst: Up, Down, Left, Right, Up, Up, Down, Down
Ze zijn nu volgens mij de nieuwe gratis hero rotatie (10 stuks) aan het implementeren. Dat gebeurt elke dinsdagmiddag/avond. Want de server is nu unavailable.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:22 schreef Cluijt het volgende:
Ben toch benieuwd geraakt in LoL.
Ben hem nu aan het downloaden. Nog 5 minutjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |