Teleport duurt iets van 8 seconden, hoe wil je dat dan doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef KrentebolHooft het volgende:
En gras dat stealth geeft is gewoon tè noob friendly voor woorden. Je kunt een perfecte gank maken en dan rent hij gewoon het gras in, doet zijn teleport naar base die iedereen gratis krijgt, en daar gaat je kill dan. In HoN moet je een item kopen voor teleport, dan kost het je dus geld, mana en een inventory slot en dan heb je geen invisibilty die je bescermt.
De fun is naar mijn mening vooral het killen van de tegenstanders hun champions, en daardoor uiteindelijk proberen de match te winnenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:54 schreef shadowflash het volgende:
Hallo mensen
Ik heb het spel gedownload en geinstalleerd. Alleen is het mij niet helemaal duidelijk wat nou de fun hierachter is.
In mijn ogen gebeurt er dit:
- je summoned 1 avatar ding
- die heb je onder controle
- je andere units gaan automatisch
- dus blijf je maar op die ene avatar aan het kloten
- en maar concentreren op het kopen van items
- ???
- jeuj saai
kan iemand mij uitleggen hoe het WEL moet ? ( mag desnoods in een pm of een mailtje )
vol verwachting klopt mijn hart , want volgens mij mis ik een boel
Hoe is Fiddle overpowered? Zijn ulti is zo gemakkelijk te stunnen/taunten/silencen etc. Voor de rest is die binnen 3 seconden dood.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Balance is echt totaal naar de klote in dit spel
Healers kunnen amper meer healen en fiddle is achterlijk overpowerd.
Als je zijn ulti stunt raakt hij niet zijn ulti kwijt maar kan hij hem later gewoon opnieuw casten. In combinatie met zijn drain is hij pittig om in 3 seconden dood te krijgen. Ja het kan wel maar het is zeker neit de zwakste champ. Naar mijn mening zou hij dat wel moeten zijn in verhouding met de dmg en healing die hij kan doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:11 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Hoe is Fiddle overpowered? Zijn ulti is zo gemakkelijk te stunnen/taunten/silencen etc. Voor de rest is die binnen 3 seconden dood.
Net nog een potje gedaan met een goede healer, die mijn leven 2x heeft gered waardoor ik 2 kill kon halen.
En wanneer komen de gratis 10 nieuwe heroes eigenlijk weer? Maandag?
Ja 1vs1 daar zeg je me wat. Ik had het over groep gevechten 5vs5, waar hij binnen 3s dood ligt (i.c.m. met stun/taunt etc.). Er zijn zat heroes die 1vs1 veel sterker zijn dan anderen. Zoals warwick, hoewel ik die eigenlijk nog nooit een slechte K/D heb zien behalen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Er is geen 1 healer die meer hp in 1x kan healen dan de ulti van fiddle. Daarbij komt nog dat niemand zijn drain + ulti kan overleven. 1vs1 is hij nu echt te sterk.
Hmm ik dacht dat ik de ulti wel kwijtraakte, nadat ik getaunt werd. Je moet hem inderdaad niet gaan aanvallen als hij je draint, want hij draint sneller dan jij kunt slaan (over het algemeen).quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als je zijn ulti stunt raakt hij niet zijn ulti kwijt maar kan hij hem later gewoon opnieuw casten. In combinatie met zijn drain is hij pittig om in 3 seconden dood te krijgen. Ja het kan wel maar het is zeker neit de zwakste champ. Naar mijn mening zou hij dat wel moeten zijn in verhouding met de dmg en healing die hij kan doen.
Vandaag alleen maar kut teams, ongelofelijk, zeker zondag. Weer een blik noobs opgetrokken... Snap niet hoe sommige lvl 20 halen
yepquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:26 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik ben net level 16 geworden. Jouw ingame naam is Cultor?
Nooit tegen Jax gespeeld?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:48 schreef Necrodeath het volgende:
Geen enkele champion is achterlijk overpowered.
Best wel aardig wat tegen Jax gespeeld, nooit echt het idee gehad dat hij zo bruut overpowered is ofzo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:45 schreef 404_ het volgende:
[..]
Nooit tegen Jax gespeeld?
Shaco hier
YesNoGenius (speel niet echt veel meer ivm SC2)
Ik ben gisteren level 20 geworden. Runes heb ik nog niet gekocht (op ééntje na met 1.89 attack speed of zoiets nuttigs -,- ). Ik speel wel eens met een Kassadin en die brengt het er in ieder geval altijd goed van af.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef Necrodeath het volgende:
lvl 15 nu
5 lvltjes nog voor tier 3 runes, en ben al flink aan het sparen.
Zit er trouwens aan te denken om Kassadin te kopen, iemand ervaring met hem? Lijkt me persoonlijk een hele toffe champion.
Master Yi heb ik ook gekocht, omdat hij maar 450 IP was. Maar persoonlijk vind ik hem maar saai. Sowieso speel ik gewoon met wat het team nodig heeft. Want na een paar keer de zelfde hero op rij heb ik het met die wel weer gezien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:05 schreef xminator het volgende:
lvl 25 to be, full time Master YI hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |