nee joh gek, dat is kirbyquote:
moet je poepen danquote:
diehie wij moeten gaahaaanquote:
Daarom volgende keer blanco.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd best blij als al dat gelul over politiek weer voorbij is.Voor mijn gevoel komen we toch elke keer weer op hetzelfde uit en veranderd er eigenlijk maar weinig.
die wijhij moeten volgehunquote:
shirt al besteld?quote:
Hi schatquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgende keer mag ik ook mee stemmen.
Tenzij ze niet eens een kabinet kunnen vormenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgende keer mag ik ook mee stemmen.
Of het maar een half jaar volhouden ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tenzij ze niet eens een kabinet kunnen vormen
Slaap lekkerst en fijn dromen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Waarheen?
Naar bed![]()
fijne avond schatjes
alles hapi bonn, ouwe, boxquote:
Als ze daadwerkelijk voor 1 juli een kabinet willen hebben zie ik dat nog maar zo gebeurenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of het maar een half jaar volhouden ofzo
En dan , echt jonguh, viva la revolucion!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk voor 1 juli een kabinet willen hebben zie ik dat nog maar zo gebeuren
rustig, rustig.quote:
Dit is nog langzaam hoorquote:
alt 0160 zou hem goed makenquote:
maar Alex is een linkse rakkerquote:
Die moet wachten op zn zakgeld voor hij weer mag internettenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
waar is onze eigen politieke dakhaas naatje eigenlijk_!
quote:
Voordat ze dan weer alles geregeld hebben mag ik al meestemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tenzij ze niet eens een kabinet kunnen vormen
slaap lekker!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die moet wachten op zn zakgeld voor hij weer mag internetten![]()
Ik ga naar bed
heh wat heeft dat er mee te makenquote:
trustequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die moet wachten op zn zakgeld voor hij weer mag internetten![]()
Ik ga naar bed
dat kunnen vrouwen ook niet, we laten jullie graag denken dat we dat kunnen om jullie het gevoel van minderwaardigheid te gevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb het 3 dingen te gelijk doen nog niet onder de knie, ben geen vrouw.
Wow? Je kent mij toch wel?!quote:
Nahja! Je weet wel wie ik ben. Tip:quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kunnen vrouwen ook niet, we laten jullie graag denken dat we dat kunnen om jullie het gevoel van minderwaardigheid te geven![]()
ik liet ze altijd in die waan zodat juist zich beter konden vinden, reverse reverse psycologyquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wist ik wel, wilde het alleen even bevestigd krijgen.
hoe ist? Ik ben zo weer weg hoorquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik liet ze altijd in die waan zodat juist zich beter konden vinden, reverse reverse psycology
zij weet wel wie jij bent, ze zei het me net zelf nogquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef babybel het volgende:
[..]
Nahja! Je weet wel wie ik ben. Tip:
KUSJES
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef babybel het volgende:
[..]
Nahja! Je weet wel wie ik ben. Tip:
KUSJES
En wie is uquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
zij weet wel wie jij bent, ze zei het me net zelf nog
tuurlijk welquote:
Je wil me gewoon niet kennenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt Niels gekaapt
![]()
maar in dat geval zeker wow ja
wisten we tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik liet ze altijd in die waan zodat juist zich beter konden vinden, reverse reverse psycology
Heul wel, en dat weet je zelf donders goedquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heul wel, en dat weet je zelf donders goed![]()
ja dat zegt ze nuquote:
smoesjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heul wel, en dat weet je zelf donders goed![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om een filmpje te kijken, te knuffelen en in slaap te vallen. Kan iemand hier binnen nu en een half uur zijn?
Nijnjaquote:
Ik denk 4, maar dit is geen kloon van mij. Dit is gewoon een vriend van me waar ik nu thuis zit maar geen zin heb om hem uit te loggen dus maar onder zijn account postquote:
okeej dan, byebye en veel plezier samen, maak het niet te closequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef babybel het volgende:
Uhm, dat lukt me niet myraela! Dan moet je maar iemand anders vragen
!
Ik ben weer weg, we gaan nog een poging tot film kijken doen![]()
![]()
Doei he?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
U is: dat kleine blondje van smight![]()
Daar ben jij toch voor?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
okeej dan, byebye en veel plezier samen, maak het niet te close
ja, schat, maar als ik je nu hier openlijk mijn liefde verklaar dan is dat ook zo wat he, met je vrienden erbijquote:
Hij geeft het opquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef PeZu het volgende:
ooh balkenpitje spreekt nu, ik krijg beide medelijden met hem
Welke vrienden? Ik zit bij een kennisquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, schat, maar als ik je nu hier openlijk mijn liefde verklaar dan is dat ook zo wat he, met je vrienden erbij
Zie, je houdt niet van mequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef babybel het volgende:
[..]
Welke vrienden? Ik zit bij een kennis![]()
Dan doe je het toch gewoon een keer als er wat minder volk bij is
Oja film![]()
whehe okequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef babybel het volgende:
[..]
Ik denk 4, maar dit is geen kloon van mij. Dit is gewoon een vriend van me waar ik nu thuis zit maar geen zin heb om hem uit te loggen dus maar onder zijn account post
Ik houd wel van jequote:
waarom, ik ben heul niet liefquote:
jij bent alleen en wil zsm een oplossing, doe er wat moeite voor en ga zelf reizenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bent alleen en wil zsm een oplossing, doe er wat moeite voor en ga zelf reizen
Dat maakt jij er dan weer van...quote:
ik ben nijnja he, niet babybelquote:
Nee, ik keek even of je daardoor nog een keer zou reagerenquote:
Er rijden heulemaal geen bussen meer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Inderdaad, ik bedoel 3 uurtjes en je bent hier Myr.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er rijden heulemaal geen bussen meer.
Welk WK nummer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:50 schreef c0nd0r het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bij dat WK nummer hoort; 'Now wave you fag! Now wave you fag!'?
Als je een wijntje en een film had wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oh, jammer.
Was je anders wel gekomen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je een wijntje en een film had wel.
Check eeeeen check.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je een wijntje en een film had wel.
Ik vind het een toffe mama appelsap, ik let er de volgende keer even opquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja van die Kanaan ofzo?
'When I get older, I will be stronger...'
Je zult er nooit meer hetzelfde naar luisterenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe mama appelsap, ik let er de volgende keer even op
wave your fag vind ik veul leuker andersquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je zult er nooit meer hetzelfde naar luisteren
Tiet nodig?quote:
Oh ooo billenkoek?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Morgen is mijn mama thuis en dan moet ik dingen uitleggen. En vandaag is ze bij der vriendje.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Morgen is mijn mama thuis en dan moet ik dingen uitleggen. En vandaag is ze bij der vriendje.
Kom maar hierquote:
Daar gaan onze plannen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef RitseB het volgende:
[..]
Aaah, jammer. Morgen komen mijn ouders ook weer thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk dan, wat een charisma, wat een speecher, wat een leiderquote:
Wil je mij niet spanken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neh ik moest maar eens gaan douchen en slapen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk dan, wat een charisma, wat een speecher, wat een leider
Geert über allesch!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk dan, wat een charisma, wat een speecher, wat een leider
he is going to spank the monkeyquote:
Kom maar hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
De beuk er in
Denk dat ik dan wel enigzins uitscheurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke dan pijp ik je wel gewoon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Altijd, maar ben best moe
Komt niet vaak voor maar het is toch zo!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef c0nd0r het volgende:
Toch jammer dat Lotje niet in de kamer komtWie is lotje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoor ze dan ze scanderen leuzen, ze adoreren hem, vrouwen willen zijn kind barenquote:
quote:
Hij was voor Geertquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Denk dat ik dan wel enigzins uitscheur
Morgenquote:
whehehe pitjequote:
Oke ik kom eraanquote:
zoek maar op de hyvesquote:
je kan er ook op zoeken zonder dat je zelf hyves hebt hoorquote:
NOU EN.quote:
Dan als nog doe ik er niet aanquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan er ook op zoeken zonder dat je zelf hyves hebt hoor
Ik geef je groot gelijkquote:
echt infinite ->quote:
Geen idee. Je hele harem dumpen op mij na?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja hallo!
Hoe moet ik anders mijn hele harem en huwelijksreis onderhouden?
Roodquote:
ik moest gelijk hier aan denkenquote:
Signaalrood? Of meer bordeaux?quote:
Ja, jij wel ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moest gelijk hier aan denken
[ afbeelding ]
_!
wat wil je daar mee zeggenquote:
Jaa, mooi, maar een vleugje paars erdoor...of groenquote:
dat ik daar niet gelijk aan moest denkenquote:
ooh ja, maar politiek en paars en pvv en groote winst doet mij gelijk denken aan de lpfquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ik daar niet gelijk aan moest denken
ja, echter resultaten behaald in het verleden...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja, maar politiek en paars en pvv en groote winst doet mij gelijk denken aan de lpf![]()
ik leg heel snel verbanden, zo snel dat ik best in het ziekenhuis zou kunnen werken
Verschil tussen PVV en LPF is dat bij de PVV de voorman nog wel leeft tijdens de verkiezingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja, maar politiek en paars en pvv en groote winst doet mij gelijk denken aan de lpf![]()
ik leg heel snel verbanden, zo snel dat ik best in het ziekenhuis zou kunnen werken
daar gaat het toch niet om, ik verwacht toch niet dat een nieuw paars hetzelfde zou doen als een oud paars omdat ik aan een boek denkquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, echter resultaten behaald in het verleden...
dat meen je niet johquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Verschil tussen PVV en LPF is dat bij de PVV de voorman nog wel leeft tijdens de verkiezingen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Verschil tussen PVV en LPF is dat bij de PVV de voorman nog wel leeft tijdens de verkiezingen
nee, echt niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet om, ik verwacht toch niet dat een nieuw paars hetzelfde zou doen als een oud paars omdat ik aan een boek denk
quote:
Dat doe ik eind deze maand toch alquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef c0nd0r het volgende:
Neem hier afscheid van de stufi.
Lekker op de zaken vooruit lopen
ja ik dacht daar straks al zoiets te merken jaquote:
quote:
Volgens een aantal ben ik het alquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik dacht daar straks al zoiets te merken ja![]()
[..]
train je voor kampioen open deuren intrappen of wat?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik dacht daar straks al zoiets te merken ja![]()
[..]
train je voor kampioen open deuren intrappen of wat?
ja inderdaad want het complete partij programma van de grootste partij wordt klakkeloos ingevoerdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef c0nd0r het volgende:
Neem hier afscheid van de stufi.
Lekker op de zaken vooruit lopen
ooh mop wat is erquote:
stomme dingen.quote:
ja tuurlijk mag jij dat mop want je weetquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stomme dingen.
mag ik even in je armen kruipen en de rest van de wereld vergeten?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuurlijk mag jij dat mop want je weet
quote:
waaaauw, een dinoquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
kijk mijn dino dan, hij zegt raawr
dat is dino's for i love you
hoi ik kom je hier even een dikek knuffel geven omdat dat moest van pezu en omdat ik lekker ruikquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaauw, een dino![]()
ik ook van jou
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
3% van de PVV kiezers woont in...EEN TENT!
kijk de hulptroepen komen ook knuffenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaauw, een dino![]()
ik ook van jou
hoi, een zwitsalknuffel...mag ik jou mee naar bed nemen zo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
hoi ik kom je hier even een dikek knuffel geven omdat dat moest van pezu en omdat ik lekker ruik
oeh, jij bent echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo liefquote:
dat magquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoi, een zwitsalknuffel...mag ik jou mee naar bed nemen zo?
hij ruikt ook lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, jij bent echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lief![]()
was dat expres het verkeerde account, mop?quote:
uhm neequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was dat expres het verkeerde account, mop?
hey uki!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ferry? ik ben echt de kluts kwijt![]()
[..]
Hey mede Judoka
Ferry Mingelen manquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ferry? ik ben echt de kluts kwijt![]()
[..]
Hey mede Judoka
jah gelukkig welquote:
Zo klein ben ik nietquote:
Ik denk dat het beter is dat ik maar naar bed ga en ga slapen want ik volg het allemaal toch niet meerquote:
is het allemaal goed gegaan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef Olle. het volgende:
[..]
jah gelukkig wel
alleen beetje kopzorgen er bij betreffende dames
er staan teveel schermen open, hier, ben naast de verkiezingen aan het volgen en fokken ook nog een beetje aan het werkquote:
Nou, lekker slapen danquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo klein ben ik niet![]()
[..]
Ik denk dat het beter is dat ik maar naar bed ga en ga slapen want ik volg het allemaal toch niet meer
Bel hem eens even op en geef hem een kusje. Mijn beltegoed is op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef babybel het volgende:
Nijn naar huis geschopt, ben er zelf nog ff
nou ja, als jij ook zo lekker ruikt dan neem ik jou toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
er staan teveel schermen open, hier, ben naast de verkiezingen aan het volgen en fokken ook nog een beetje aan het werk
Heeee, was de film leuk?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef babybel het volgende:
ik lees steeds babygelquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef babybel het volgende:
ja dat gaan we samen lekker ruiken enzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, als jij ook zo lekker ruikt dan neem ik jou toch?
ja, of een lekker-ruik-merk ingeprogrammeerd hebtquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lees steeds babygel_!
kan komen dat ik een kaas merk automagisch blok
uki is verdediger van de judoquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo klein ben ik niet![]()
[..]
Ik denk dat het beter is dat ik maar naar bed ga en ga slapen want ik volg het allemaal toch niet meer
mijn jassen en vesten ruiken ook echt helemaal naar de zwitsalquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, of een lekker-ruik-merk ingeprogrammeerd hebt
nee 1quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is het allemaal goed gegaan?
en uhoh...dames...meervoud?
hebben `m nog niet afgekeken, wel een toffe film!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn jassen en vesten ruiken ook echt helemaal naar de zwitsal
Ik let echt niet meer opquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
uki is verdediger van de judoen tori de aanvaller
dus geen ukki!![]()
trusten kereL!
in mijn nachtkastje liggen zwitsal geurbuiltjesquote:
jij flirt ook met iederen of niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bel hem eens even op en geef hem een kusje. Mijn beltegoed is op.
Ooh, als iedereen gewoon eens eerlijk zou zeggen hoe het zat, dan was het zoveel duidelijkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
nee 1![]()
heb leuke meid ontmoetmaar weet niet hoe het tussen ons zit nu, proef een beetje dat ik misschien wel iets te hard van stapel loop...
ben bang dat ik dingen misschien kwijt raak die ik niet kwijt wil raken![]()
morgen ff bellen voor nieuwe afspraakben wel benieuwd.
oh, je moest kijken van nijn ofzo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef babybel het volgende:
[..]
hebben `m nog niet afgekeken, wel een toffe film!
morgen ff afkijken
ben niet zon film-gek, dus zelfs bekende films ken ik niet
dit was gone in 60 seconds
verliefd zijn is mooi maar ontduidelijkheid nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh, als iedereen gewoon eens eerlijk zou zeggen hoe het zat, dan was het zoveel duidelijker![]()
Verliefd zijn is wel heeeeeeerlijk trouwens, inclusief onzekerheid
op mijn nachtkastje staat zwitsal parfumquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
in mijn nachtkastje liggen zwitsal geurbuiltjes
trusten kerel!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Trevland het volgende:
Maar ik ben nu dus![]()
Slaap lekker![]()
![]()
En Bis Later Lui
die staat op mijn zwitsal plankquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
op mijn nachtkastje staat zwitsal parfum
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op het internet. Ja. Daarbij ken ik Nijnja nu al bijna een jaar ofzo hoor.
het hoort er toch allemaal ook wel weer bij he...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Olle. het volgende:
[..]
verliefd zijn is mooi maar ontduidelijkheid niet
ach opzich is ze wel duidelijk... ik ben een leuke jongen zegt ze
Maar het is zo stil nu.. ik ben er misschien ook wel teveel mee bezig.., maar ik mag dan hopen dat zij dat ook heeft en dat weet ik niet
nijnjaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op het internet. Ja. Daarbij ken ik Nijnja nu al bijna een jaar ofzo hoor.
omfgquote:
preciesquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het hoort er toch allemaal ook wel weer bij he...
maar je wilt dus ook niet teveel smsen bellen en msnen enzo, en ook weer wel, en ook weer niet en...waaah!
WAT?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef babybel het volgende:
[..]
omfg
btw, ja, film op advies van nijntje
jahaaa, want als je je niet druk maakte vond je haar niet zo leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Olle. het volgende:
[..]
precies![]()
msn doen we praktisch niet eigenlijk...
ach ik bel morgen welik ziet het wel moet me niet te druk maken maar doe je automatisch wel
jouw eau de zwitsal-doos is veel mooier dan de mijnequote:
gaat mij er om dat ze mij leuk vindquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jahaaa, want als je je niet druk maakte vond je haar niet zo leuk![]()
spannend hoor
hahahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WAT?![]()
advies of dringend verzoek?
ik zou niet weten waarom ze dat zou doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:50 schreef Olle. het volgende:
[..]
gaat mij er om dat ze mij leuk vind![]()
spannend is het zekermisschien knapt ze wel op me af
![]()
morgen laat ik het weten!
ja, praat er maar overheenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:50 schreef babybel het volgende:
[..]
hahaha
deze keer advies![]()
maar wel overhalend
ja mop, dat is de nieuwe zwitsal, zie je ook de 2 verschillende flesjes staan de ene is de eu de zwitsal (die jij ook hebt) en de ander is de nieuwe parfumquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jouw eau de zwitsal-doos is veel mooier dan de mijne
ik heb die met die witte dop ja...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mop, dat is de nieuwe zwitsal, zie je ook de 2 verschillende flesjes staan de ene is de eu de zwitsal (die jij ook hebt) en de ander is de nieuwe parfum
omdat ik misschien teveel pushquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ze dat zou doen![]()
komt wel goed, schatje
en hoe vaak per uur zeg je dat dan tegen haar?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
omdat ik misschien teveel push
ook al gezegd dat ik wel voor haar wil koken en graag weer wil afspreken![]()
Maar goed wil niet teveel dr Phil van aandacht van je opvragen
mijne is eau de zwitsal met witte vierkante dop EN lelijker doosjequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef PeZu het volgende:
die ene is dus eau d ecologne (de witte vierkante dop) 2x 100 ml voor 12 euro
de ander is eau de zwitsal (spuit dop) 1x 95 ml voor 14.95
ja dat weet ik, ik heb hem toch ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne is eau de zwitsal met witte vierkante dop EN lelijker doosje
eerst maar netjes die ik al heb opmaken...maar een spuitfles is wel beter!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat weet ik, ik heb hem toch ook![]()
die deluxe versie ruikt ook iets lekkerder en blijft langer hangen btw, en gewoon te koop bij de etos enzo
koken denk ik in totaal 3 keer ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en hoe vaak per uur zeg je dat dan tegen haar?
joh, je kunt alles aan me kwijt hoor, of ik ook iets zinnigs kan zeggen valt dan weer te bezien
ja inderdaad dat is ook wel vet handig jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eerst maar netjes die ik al heb opmaken...maar een spuitfles is wel beter!
al zou ik dat doen olle, wat zou dat uitmaken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef Olle. het volgende:
Pezu geen gekke dingen van mij denken nu he?
dat is ook zo!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
al zou ik dat doen olle, wat zou dat uitmaken?
Ik vind je echt superschattig verliefd en daardoor onzeker, maar laat haar maar gewoon weten dat je haar graag wilt zien, zeg dat gewoon eerlijk en dan krijg je hopelijk ook gewoon duidelijk antwoordquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
koken denk ik in totaal 3 keer ?
en afspreken 1 keer toen zei ik laat maar weten ...
maar heb nu zoiets wil der graag weer zien dus bel haar morgen![]()
Maar ik bel haar altijd zij mij nooit(totaal 4 keer ofzo zowel thusi als mobiel)
maar andere kant iedereen om haar heen kent mij al wel![]()
smsen 3 keer per dag ofzo
soms ben ik een open boek
ja, want anders zit ik er elke keer helemaal onderquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad dat is ook wel vet handig ja
wil je mijn dino aaienquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
Wat schattig zo verliefd en bang.
ja ik dacht ook al door en wou iets schunnigs postenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want anders zit ik er elke keer helemaal onder
ik heb het over zwitsal he
denk dat die duidelijkheid wel belangrijk is jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind je echt superschattig verliefd en daardoor onzeker, maar laat haar maar gewoon weten dat je haar graag wilt zien, zeg dat gewoon eerlijk en dan krijg je hopelijk ook gewoon duidelijk antwoord
ik zag het staan en ik dachtquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:00 schreef PeZu het volgende:
ja ik dacht ook al door en wou iets schunnigs posten
quote:
quote:
mja weet niet of dat dan veel beter wordtquote:
ja, precies, dan weet je het zelf ook en ben je vanzelf iets minder onzeker hopelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef Olle. het volgende:
[..]
denk dat die duidelijkheid wel belangrijk is jamorgen vraag ik haar gewoon wanneer we weer afspreken! Ze heeft ook al wel verteld dat ik de enige ben waarmee ze date
![]()
![]()
bah soms is verliefd zijn niets
quote:
Verliefd zijn is het tofste wat er is. Als het beantwoord word is alleen maar fijner, maar het verliefd zijn zelf is heerlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef Olle. het volgende:
[..]is soms niets aan hoor
![]()
[..]
mja weet niet of dat dan veel beter wordt
dat is zo...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verliefd zijn is het tofste wat er is. Als het beantwoord word is alleen maar fijner, maar het verliefd zijn zelf is heerlijk.
Komt vast wel goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat is zo...
hoop zo dat het beantwoord wordt![]()
zou ik heel gelukkig worden!
dat is zo maar misschien ga ik dan te snel op dingen voorruit lopen... waardoor ze zich gedwongen voelt om nee te zeggen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, precies, dan weet je het zelf ook en ben je vanzelf iets minder onzeker hopelijk![]()
want dat gaat alleen maar in de weg zitten...
verliefd zijn is net zo geweldig als dat het irritant lastig is
jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus daarom ook de edit, snel he?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
straks denken ze nog gekke dingen over me
nou, als je graag wilt afspreken en zij zegt okee, dan is een datum prikken toch gewoon logisch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat is zo maar misschien ga ik dan te snel op dingen voorruit lopen... waardoor ze zich gedwongen voelt om nee te zeggen...
nu meer irritant.
maar als er een afspraak staat heb ik wel meer rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |