nee joh gek, dat is kirbyquote:
moet je poepen danquote:
diehie wij moeten gaahaaanquote:
Daarom volgende keer blanco.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd best blij als al dat gelul over politiek weer voorbij is.Voor mijn gevoel komen we toch elke keer weer op hetzelfde uit en veranderd er eigenlijk maar weinig.
die wijhij moeten volgehunquote:
shirt al besteld?quote:
Hi schatquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgende keer mag ik ook mee stemmen.
Tenzij ze niet eens een kabinet kunnen vormenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgende keer mag ik ook mee stemmen.
Of het maar een half jaar volhouden ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tenzij ze niet eens een kabinet kunnen vormen
Slaap lekkerst en fijn dromen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Waarheen?
Naar bed![]()
fijne avond schatjes
alles hapi bonn, ouwe, boxquote:
Als ze daadwerkelijk voor 1 juli een kabinet willen hebben zie ik dat nog maar zo gebeurenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of het maar een half jaar volhouden ofzo
En dan , echt jonguh, viva la revolucion!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk voor 1 juli een kabinet willen hebben zie ik dat nog maar zo gebeuren
rustig, rustig.quote:
Dit is nog langzaam hoorquote:
alt 0160 zou hem goed makenquote:
maar Alex is een linkse rakkerquote:
Die moet wachten op zn zakgeld voor hij weer mag internettenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
waar is onze eigen politieke dakhaas naatje eigenlijk_!
quote:
Voordat ze dan weer alles geregeld hebben mag ik al meestemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tenzij ze niet eens een kabinet kunnen vormen
slaap lekker!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die moet wachten op zn zakgeld voor hij weer mag internetten![]()
Ik ga naar bed
heh wat heeft dat er mee te makenquote:
trustequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die moet wachten op zn zakgeld voor hij weer mag internetten![]()
Ik ga naar bed
dat kunnen vrouwen ook niet, we laten jullie graag denken dat we dat kunnen om jullie het gevoel van minderwaardigheid te gevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb het 3 dingen te gelijk doen nog niet onder de knie, ben geen vrouw.
Wow? Je kent mij toch wel?!quote:
Nahja! Je weet wel wie ik ben. Tip:quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kunnen vrouwen ook niet, we laten jullie graag denken dat we dat kunnen om jullie het gevoel van minderwaardigheid te geven![]()
ik liet ze altijd in die waan zodat juist zich beter konden vinden, reverse reverse psycologyquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wist ik wel, wilde het alleen even bevestigd krijgen.
hoe ist? Ik ben zo weer weg hoorquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik liet ze altijd in die waan zodat juist zich beter konden vinden, reverse reverse psycology
zij weet wel wie jij bent, ze zei het me net zelf nogquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef babybel het volgende:
[..]
Nahja! Je weet wel wie ik ben. Tip:
KUSJES
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef babybel het volgende:
[..]
Nahja! Je weet wel wie ik ben. Tip:
KUSJES
En wie is uquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
zij weet wel wie jij bent, ze zei het me net zelf nog
tuurlijk welquote:
Je wil me gewoon niet kennenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt Niels gekaapt
![]()
maar in dat geval zeker wow ja
wisten we tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik liet ze altijd in die waan zodat juist zich beter konden vinden, reverse reverse psycology
Heul wel, en dat weet je zelf donders goedquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heul wel, en dat weet je zelf donders goed![]()
ja dat zegt ze nuquote:
smoesjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heul wel, en dat weet je zelf donders goed![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om een filmpje te kijken, te knuffelen en in slaap te vallen. Kan iemand hier binnen nu en een half uur zijn?
Nijnjaquote:
Ik denk 4, maar dit is geen kloon van mij. Dit is gewoon een vriend van me waar ik nu thuis zit maar geen zin heb om hem uit te loggen dus maar onder zijn account postquote:
okeej dan, byebye en veel plezier samen, maak het niet te closequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef babybel het volgende:
Uhm, dat lukt me niet myraela! Dan moet je maar iemand anders vragen
!
Ik ben weer weg, we gaan nog een poging tot film kijken doen![]()
![]()
Doei he?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
U is: dat kleine blondje van smight![]()
Daar ben jij toch voor?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
okeej dan, byebye en veel plezier samen, maak het niet te close
ja, schat, maar als ik je nu hier openlijk mijn liefde verklaar dan is dat ook zo wat he, met je vrienden erbijquote:
Hij geeft het opquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef PeZu het volgende:
ooh balkenpitje spreekt nu, ik krijg beide medelijden met hem
Welke vrienden? Ik zit bij een kennisquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, schat, maar als ik je nu hier openlijk mijn liefde verklaar dan is dat ook zo wat he, met je vrienden erbij
Zie, je houdt niet van mequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef babybel het volgende:
[..]
Welke vrienden? Ik zit bij een kennis![]()
Dan doe je het toch gewoon een keer als er wat minder volk bij is
Oja film![]()
whehe okequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef babybel het volgende:
[..]
Ik denk 4, maar dit is geen kloon van mij. Dit is gewoon een vriend van me waar ik nu thuis zit maar geen zin heb om hem uit te loggen dus maar onder zijn account post
Ik houd wel van jequote:
waarom, ik ben heul niet liefquote:
jij bent alleen en wil zsm een oplossing, doe er wat moeite voor en ga zelf reizenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bent alleen en wil zsm een oplossing, doe er wat moeite voor en ga zelf reizen
Dat maakt jij er dan weer van...quote:
ik ben nijnja he, niet babybelquote:
Nee, ik keek even of je daardoor nog een keer zou reagerenquote:
Er rijden heulemaal geen bussen meer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Inderdaad, ik bedoel 3 uurtjes en je bent hier Myr.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er rijden heulemaal geen bussen meer.
Welk WK nummer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:50 schreef c0nd0r het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bij dat WK nummer hoort; 'Now wave you fag! Now wave you fag!'?
Als je een wijntje en een film had wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oh, jammer.
Was je anders wel gekomen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je een wijntje en een film had wel.
Check eeeeen check.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je een wijntje en een film had wel.
Ik vind het een toffe mama appelsap, ik let er de volgende keer even opquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja van die Kanaan ofzo?
'When I get older, I will be stronger...'
Je zult er nooit meer hetzelfde naar luisterenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe mama appelsap, ik let er de volgende keer even op
wave your fag vind ik veul leuker andersquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je zult er nooit meer hetzelfde naar luisteren
Tiet nodig?quote:
Oh ooo billenkoek?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Morgen is mijn mama thuis en dan moet ik dingen uitleggen. En vandaag is ze bij der vriendje.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Morgen is mijn mama thuis en dan moet ik dingen uitleggen. En vandaag is ze bij der vriendje.
Kom maar hierquote:
Daar gaan onze plannen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef RitseB het volgende:
[..]
Aaah, jammer. Morgen komen mijn ouders ook weer thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk dan, wat een charisma, wat een speecher, wat een leiderquote:
Wil je mij niet spanken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neh ik moest maar eens gaan douchen en slapen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk dan, wat een charisma, wat een speecher, wat een leider
Geert über allesch!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk dan, wat een charisma, wat een speecher, wat een leider
he is going to spank the monkeyquote:
Kom maar hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
De beuk er in
Denk dat ik dan wel enigzins uitscheurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke dan pijp ik je wel gewoon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Altijd, maar ben best moe
Komt niet vaak voor maar het is toch zo!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef c0nd0r het volgende:
Toch jammer dat Lotje niet in de kamer komtWie is lotje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoor ze dan ze scanderen leuzen, ze adoreren hem, vrouwen willen zijn kind barenquote:
quote:
Hij was voor Geertquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Denk dat ik dan wel enigzins uitscheur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |